به گزارش پایگاه خبری نشان :

قانون جذب چیست؟

خداوند از طریق آفرینش ذهن در انسان و همچنین قرار دادن قانونی به نام قانون جذب در جهان، به انسان قدرت داده است تا به هر آنچه می خواهد دست پیدا کند.

در این جهان همه چیز از انرژی ساخته شده و ذهن انسان نیز با فکر کردن یا توجه کردن به موضوعات مختلف، از خود انرژی به جهان منتشر می کند. قانون انرژی بیان می کند که هر چیزی در کنار پدیده یکسان با خود از لحاظ انرژی می رود. پس بنابراین افکار نیز اتفاقات، افراد، اجسام و رویدادهای مشابه به خود را جذب و به سمت منبع ارسال کننده انرژی، یعنی خود شخص، به شکل پاسخ به افکار او  ارسال می کند.

با وجود ساده بودن قانون اما افکاری که هر روز به ذهن ما خطور می کنند نا محدودند و کنترل آنها بسیار دشوار است. بسیاری از افکار به صورت ناخود آگاه و خارج از کنترل آگاهانه ما در ذهن ما شروع به انتشار ارتعاش هایی با امواج مختلف می کنند.

اغلب این افکار به دلیل باورهایی که از پیشینیان به ارث برده ایم منفی و مخرب هستند و در ضمیر ناخودآگاه ما ثبت شده اند و ذهن ما را مدیریت می کنند. در دوره قانون توانگری، ابتدا خواهیم آموخت که چگونه بر روی یک هدف دلخواه تمرکز کنیم. سپس روش های باورسازی و کنترل ذهن را می آموزیم. این کار سبب می شود تمام تمرکز و توجه ما بر روی یک هدف دلخواه معطوف شود که دستیابی به آرزوها را بسیار سریع می کند.  در واقع قانون جذب اعتقاد دارد:

Thoughts Become Things

یا افکار به چیزها تبدیل می شوند.

از دوره قانون جذب چه چیزی خواهید آموخت؟

دوره متحول کننده زندگی، دوره آموزش قانون جذب تمام چیزهایی را که باید برای ساخت زندگی رویایی خود استفاده کنید، به شما آموزش می دهد. مبتنی بر مفهوم ساده «هر چیزی همانند خود را جذب می کند»، یا «افکار تبدیل به اتفاقات می‌شوند»، «درخواست کنید، باور کنید، دریافت کنید» و «آنچه را می‌توانید تصور کنید، می‌توانید به دست آورید» است، اما موارد بسیار بیشتری در این خصوص وجود دارد که از آنها اطلاع ندارید.

این دوره به شما اصول دقیق نحوه عملکرد قانون جذب، اصول گمشده‌ای که اغلب دردوره های مختلف گفته نمی شود، داستان‌های موفقیت افراد مشهور با استفاده از قانون جذب را به شما می‌آموزد، و استاد فرهاد کوکائیان در این دوره داستان ها و تجربیات خود از بکارگیری قانون جذب را با مخاطبین به اشتراک می‌گذارد. با شنیدن این داستان های واقعی درک خواهید کرد که قانون جذب چقدر می تواند قدرتمند باشد.

شما همچنین در مورد روش های استفاده از قدرت قانون جذب برای کمک به دیگران آشنا خواهید شد. همچنین می آموزید که چگونه می توانید با استفاده از این اصول یک کسب و کار موفق ایجاد کنید. خواه کسب و کار شما گروهی یا به صورت کارگاه ها یا کار با مشتریان باشد. در این دوره با اصول راه اندازی یک کسب و کار موفق آشنا خواهید شد. یا از قانون جذب برای یافتن یک عشق واقعی استفاده کنید و در کنار او لحظات بی نظیری را سپری کنید. قانون جذب به بهبود روابط شما با دیگران نیز کمک میکند. در هر مسیری که تصمیم بگیرید، به شما کمک می کنیم تا موفقیت در طول این دوره فوق العاده روشنگری را تجربه کنید. همچنین قلبی گشاده و ذهنی آزاد برای دریافت هدایت های الهی داشته باشید تا هدایت های کائنات را به بهترین شکل دریافت کرده و برای تحقق آنها اقدامات هوشمندانه ای به عمل آورید.

دوره آموزش قانون جذب

چه کسانی از این دوره بهره مند می شوند؟

این واقعا یک دوره برای همه است. رویاها یا اهدافی که در زندگی دارید، چه کوچک و چه بزرگ، پیش پا افتاده یا اسرار‌آمیز، دوره قانون جذب کمک می‌کند تا با گنجاندن اصول و دانش آموخته‌شده از این دوره در زندگی‌تان، چیزهای به ظاهر غیرممکن قابل دست‌یابی شوند.

موفقیت در این مسیر نیازمند عزمی راسخ و تصمیمی قدرتمند است. تصمیم برای تغییر و اندیشیدن به گونه ای جدید و متفاوت با تمام عمرتان است. با این آگاهی که در گذشته کنترل افکار شما توسط دیگران و رسانه ها صورت می گرفت اما از امروز کنترل کامل افکارتان در دستان خودتان خواهد بود.

علاوه بر این، کسانی که واقعاً از این قانون نتیجه گرفته‌اند، دانش خود را می توانند در بخش نتایج گروه تحقیقاتی یکشو برای علاقمندان در این حوزه به اشتراک بگذارند تا آنها نیز با خواندن این نتایج، از واقعی بودن قانون جذب اطمینان حاصل کرده و برای ادامه مسیر انگیزه و اشتیاق لازم را کسب کنند.

این مسیر نیازمند پشتکار و مداومت است. اتفاقات تحول آفرین یک روزه، یک ماهه و حتی یکساله رخ نمی دهند. افکار و باورهای قدیمی بسیار ریشه دار هستند و باید در طول زمان به آرامی از عمق آنها کم کرده و افکار مثبت و مناسب را جایگزینشان کنیم.

بسیاری از افراد که قانون جذب را قبول ندارند و آن را خرافات می دانند ، کسانی هستند که در مدت آن را به کار برده اند و در مدت کوتاهی انتظار نتایج خارق العاده داشته اند. در حالی که طبق قانون آنها نیاز به تکامل تدریجی دارند. به همین ترتیب از ادامه مسیر مایوس شده و دست از حرکت در این راه برداشته اند.

دوره آموزش قانون جذب

اطلاعات دوره قانون توانگری

دوره قانون توانگری یا دوره آموزش قانون جذب در یکشو حدود شش ساعت از شما زمان می گیرد تا مطالب را در خانه به طور کامل مشاهده کنید. هیچ محدودیت زمانی برای تکمیل این دوره وجود ندارد، می توان آن را در زمان های آزاد خود و با سرعت دلخواه خود مطالعه کنید. این دوره مهارت قانون جذب را از پایه تا پیشرفته آموزش می دهد. اما در همان سطح پایه نیز اطلاعات ارزشمندی وجود دارد که تا به حال توسط هیچ استادی ذکر نشده است و همه حاصل تجربیات شخصی استاد فرهاد کوکائیان است.

پس از اتمام هر بخش از دوره، تمرین هایی وجود دارد که باید انجام دهید تا هم درک شما از قانون کاملتر شود و هم مدام ارتعاش خود را در سطح بالایی حفظ کنید.

این دوره در گروه تحقیقاتی یکشو با نام قانون توانگری در حال برگزاری است. پس از پرداخت بهای دوره می توانید مستقیما به فایل های دوره دسترسی پیدا کنید.

 پس از گذراندن این دوره، تسلط کامل بر قانون جذب خواهید داشت. توانایی هدفگذاری حرفه ای را بدست می آورید. به سادگی قادرخواهید بود باورهای مخرب را شناسایی کرده و باورهای مناسب را جایگزین آنها کنید. درک کاملی از قانون ارتعاش، قانون فرکانس، قانون ریسمان و طرز کار جهان کسب می کنید. در شروع دوره جذب خواسته های کوچک را تجربه خواهید کرد و با پیشرفت دوره، قدرت جذب بیشتری کسب می کنید به طوری که در پایان دوره به یک مغناطیس اتفاقات خوب تبدیل می شوید و توانایی به کار بردن قانون جذب برای جذب پول و ثروت، جذب عشق و هر چیز دیگری که در این جهان و جود دارد و شما خواهان آن هستید برای شما به وجود می آید.