به گزارش پایگاه خبری نشان :

ماشین اصلاح سر و صورت ( ریش تراش و اصلاح سر) مارک موزر آلمان

اغلب افراد برای اینکه کمتر به آرایشگاه مراجعه کنند برای خود اقدام به تهیه ماشین های اصلاح میکنند، موزر نیز یکی از ماشین های اصلاح قدیمی و معروف است که هر کدام از آقایان حداقل یک بار در آرایشگاه یا منزل موهایشان را با آن اصلاح کرده اند. این ماشین اصلاح که به موزر 1400 هم معروف است در سال های اخیر با اینکه انواع ریش تراش ها وارد بازار شده است باز هم به دلیل کیفیت بالا توانسته است طرفداران همیشگی خود را داشته باشد. دقت کنید که این ماشین اصلاح دارای دارای دو نسخه بی کیفیت که درجه 2 گفته میشود و با کیفیت که به عنوان درجه یک و اصلی عرضه شده است و تمامی مارک هایی که از کشور سازنده بر روی آن وجود دارد به صورت حک شده بوده و با کشیدن نوک انگشت ها بر روی آن حک شدگی آن مشخص است. این فروشگاه ملاک اصل بودن موزر را فقط و فقط معیارهای ذکر شده در زیر به عنوان مبنا قرار داده و برای ما تمایز بین درجه 1 اصلی و درجه 2 تقلبی مواردی است که شرح داده میشود.

ملاک های تشخیص اصل بودن موزر از نظر این فروشگاه:

دقت نمایید که ماشین اصلاح موزر دارای دو نوع درجه 1 و درجه 2 است که نوع درجه یک که مارک ساخت آلمان آن به صورت حک شده در زیر تیغه ها متمایز از درجه 2 است به عنوان اصلی شناخته شده و دارای تفاوت های زیر از نظر این فروشگاه می باشد و همچنین فقط موارد و ملاک های فوق به عنوان جنس اصلی و درجه 1 برای ما شناخته خواهد شد و محصول ارسالی کاملا با مشخصات زیر برای مشتریان عزیز ارسال میگردد و درصورت نداشتن هرکدام از موارد فوق میتوانید تا 24 ساعت مهلت تست فروشگاه با ما تماس گرفته و اقدام به تعویض آن و دریافت موزر با مشخصات درج شده نمایید. همچنین این موزر بر روی آن عبارت 3 سال گارانتی درج شده است و در صورت ایجاد مشکل از تاریخ خرید میتوانید آن را به آدرس ما ارسال کرده تا برای شما به گارانتی کامکار ارسال نماییم. هزینه های ارسال و برگشت به عهده خریدار می باشد. شکستگی، نوسانات برق و ضربه شامل ابطال گارانتی میگردد.

 

  1. در موزر درجه 1 در زیر تیغه ها مارک ساخت آلمان به صورت حک شده وجود دارد درحالیکه در موزرهای درجه 2 یا ساخت آلمان وجود ندارد یاه به صورت حک شده نیست.

  2. در قسمت روی موزر و برچسب فلزی یا آلمنیومی نیز ساخت آلمان به صورت حک شده درج شده است و در موزر درجه 2 نیز مارک کشور مبداء به صورت حک شده نمی باشد.

  3. پیچ های موزر درجه 1 به شکل ستاره ای است درحالیکه در موزرهای درجه 2 این پیچ ها به شکل چهارسو یا دو سو است.

با توجه به توضیحات بالا در موزر ارسالی تمامی موارد فوق را این دستگاه دارا بوده و مشتریان گرامی میتوانند در صورت نداشتن هرکدام از مشخصه های درج شده نسبت به تماس و تعویض آن اقدام نمایند. توجه نمایید که تنها داشتن موارد فوق به عنوان موزر اصل از تقلبی برای ما قابل قبول خواهد بود و حک شده بودن عبارت ساخت آلمان با کشیدن یک وسیله نوک تیز مانند مداد یا سوزن و حتی نوک ناخن و انگشت ها کاملا مشخص می باشد.

برای استفاده از "موزر" در برخی از قسمت های سر یا صورت نیاز به شانه هایی برای تعیین اندازه موها و اصلاح می باشد، درون بسته خود دستگاه یک عدد شانه با سایز کوچک وجود دارد اما برای اصلاح موهای بلندتر نیاز به تهیه و خرید شانه جداگانه دارید، اما ما به عنوان اشانتیون یک بسته پک کامل از شانه های موزر را درون جعبه همراه با خود موزر برای شما ارسال میکنیم. پک ارسالی نیز شامل کوچکترین شانه برای اصلاح موهای کوتاهتر و به ترتیب تا بلندتترین شانه برای اصلاحه موهای بلنتر وجود دارد.

بهترین ماشین اصلاح سر و صورت

ماشین ریش تراش و اصلاح سر موزر موجود در فروشگاه تهران تخفیف در نوع اصلی دارای مارک ساخت آلمان با عبارت Made in Germanyاست و این عبارت در قسمت های مختلف مانند قسمت نقره ای جلوی موزر، زیر تیغه ها به صورت کاملا حک شده وجود دارد به نحوی که با کشیدن انگشت روی آن متوجه حک شدن آن میشوید. همچنین این عبارت روی پشت دستگاه و روی جعبه درج شده است.

در موزر های تقلبی هم این نوشته روی قسمت نقره ای و زیر تیغه ها وجود دارد، اما به صورت حک شده نیست و وقتی با نوک انگشت روی آن بکشید کاملا صاف است. در نتیجه امکان تشخیص اصل بودن موزر کاملا ساده و آسان است.