به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

شخصیت کال آف دیوتی همان کاراکتری است که ما با آن بازی می کنیم، بازی با شخصیت های مختلف موجب می شود هیجان بازی دوچندان شود زیرا هر یک از کاراکترها ظاهر منحصر به فرد خود را دارند. علاوه بر آن شخصیت های کالاف هر کدام به صورت جداگانه صداگذاری شده و این باعث می شود در هنگام حرف زدن و یا مطلع کردن دوستان بتوانید از صدای کاراکتر استفاده کنید.

با وجود شخصیت های اپیک و حتی لجندی، بازی کالاف دیوتی موبایل رنگ و بویی تازه به خود گرفته است. برخی از کاراکترها قابلیت های منحصر به فردی دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

بهترین شخصیت کال اف دیوتی موبایل

انتخاب بهترین شخصیت از نظر هر فرد متفاوت است اما به طور کلی باید بگوییم کاراکترهای لجندری جزو برترین شخصیت ها هستند زیرا قابلیت های منحصر به فردی دارند. شخصیت هایی که به صورت لجند ی و در گردونه های کالاف دیوتی قابل دریافت هستند عبارتند از: میس، گوست، ریپر، کاپیتان پرایس، الیاس و…

شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که شخصیت های لجندری Call of Duty Mobile چه ویژگی هایی دارند؟ از قابلیت های این کاراکترها می توان به کیل شمار، باکس های رنگی هنگام کشتن انمی، ورود به لابی با حالت خاص، ورود به هواپیما با حالت خاص و…  اشاره کرد.

اگر علاقمند به بازی های اکشن موبایل هستید احتمالا بازی فری فایر را به خوبی میشناسید. شما می توانید خرید گیفت کارت فری فایر خود را در فروشگاه گیفت ارزان انجام دهید.

در سیزن اخیر، کالاف دیوتی تصمیم گرفت تمامی کاراکترهای اپیک بازی را به صورت بات طراحی کند و به همین جهت هم اکنون اهمیت کاراکترهای لجندری بازی افزایش پیدا کرده است.

10

 

شخصیت های محبوب کال اف دیوتی

همانطور که گفته شد شما به عنوان پلیر می توانید شخصیت کال اف دیوتی محبوب خود را انتخاب و به بازی کردن ادامه دهید. خوشبختانه این امکان برای پلیرها فراهم شده است تا بتوانند کاراکتر محبوب خود را در هر بخش همانند مولتی پلیر، بتل رویال و بخش زامبی به صورت جداگانه انتخاب کنند.

اگر قصد خرید یوسی پابجی موبایل را دارید گیفت ارزان معتبرترین فروشگاه جم و یوسی در ایران است.

 

محبوب ترین شخصیت های کال اف دیوتی

 

  • گوست (Ghost)
  • کاپیتان پرایس (Captain Price)
  • دیوید میسون (David Mason)
  • سوآپ (Soap)
  • الکس میسون (Alex Mason)
  • کاپیتان توماس (Thomas Merrick)
  • راسل ادلر (Russel Adler)

 

 

شخصیت های پولی کال اف دیوتی

11

 

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که تعدادی از کاراکترهای خاص به صورت پولی قابل خریداری هستند. کاراکترهای پولی معمولا توسط کریت، گردونه، لاکی باکس یا باندل قابل دریافت هستند. در میان ده ها شخصیت موجود در بازی، کاراکترهای لجندری معمولا از قیمت بالایی برخوردارند. کاراکترهای لجندری در حال حاضر تنها از طریق گردونه در دسترس بازیکنان قرار می گیرند و هر سیزن معمولا یک کاراکتر لجندری معرفی می ‌شود. پس از آن کاراکترهای اپیک که توسط لاکی باکس یا کریت قابل دریافت هستند از قیمت بالایی برخوردار بوده و شما می توانید به انتخاب خود کاراکتر محبوب خود را توسط سی پی خریداری کنید.

با خرید گیفت کارت ریزر گلد می توانید به بیش از 2000 بازی آنلاین دسترسی داشته باشید.

شخصیت های رایگان کال اف دیوتی

 

بیشتر شخصیت های کالاف دیوتی موبایل به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته اند. کاراکترهای رایگان به چند روش قابل دریافت هستند. برخی از آن ها با بالا بردن رنک بازی به بازیکنان داده می شوند و برخی نیز از طریق برخی از مسابقات، که معمولا در هر سیزن متفاوت می باشد.

کاراکتر رایگان کالاف دیوتی با دیدن تبلیغ نیز قابل دریافت است. به جز آن شما می توانید با ورود روزانه به بازی و دریافت جایزه، در روزهای پایانی سیزن، کاراکتر مخصوصی را دریافت کنید.

لازم به ذکر است بخش دیگری از کاراکترهای بازی کالاف دیوتی موبایل با واحد پولی مخصوص بازی یعنی C که معمولا به راحتی به دست می آید قابل خریداری هستند.

 

 

سخن پایانی

 

اگر با سرگذشت شخصیت های کال اف دیوتی آشنا شوید و داستان آنها را مطالعه کنید، قطعا بازی برایتان هیجان بیشتری خواهد داشت. هر یک از کاراکترها بازی کالاف دیوتی سرگذشت تلخ و شیرینی دارند و به همین خاطر گیمرها سعی می کنند بر حسب علاقه، شخصیت خود را انتخاب و به بازی کردن ادامه دهند.

اگر قصد هزینه کردن برای خرید کاراکترهای لجند و اپیک در کالاف دیوتی را دارید، باید دقت داشته باشید که شانس گرفتن کاراکترها معمولا پایین است، بنابراین شما باید گردونه ها یا کریت ها را اغلب تا انتها بگیرید تا بتوانید از کاراکتر نیز استفاده کنید.

شخصیت های موجود در بازی کالاف دیوتی با گذشت زمان معمولا برای افراد تکراری می شوند، بهتر است هر از گاهی کاراکتر خود را عوض کنید تا بتوانید از بازی لذت بیشتری ببرید. امیدواریم بتوانید بهترین شخصیت کال اف دیوتی را انتخاب کتید و ساعت ها سرگرم بازی شوید.