به گزارش پایگاه خبری نشان :

یخچال های درب فرانسوی بسیار محبوب هستند. بر اساس بررسی‌ های صورت گرفته، یخچال‌های درب فرانسوی 64 درصد از یخچال‌ های خریداری شده در سال 2019 را تشکیل می دهند و تا نیمه اول سال 2020 همچنان پرفروش ترین سبک یخچال ها بودند. با توجه به پیکربندی های مقرون‌ به‌ صرفه‌تر یخچال، مانند یخچال های فریزر بالا (که در دسترس‌تر هستند)، تنها پنج درصد را تشکیل می دهند، می توان گفت که خریداران یخچال های درب فرانسوی را بیشتر می خرند زیرا آنها را دوست دارند. تنها به همین دلیل، ارزش این را دارد که به این سبک یخچال را مورد بررسی قرار دهیم و همهچیز در مورد این مدل یخچال ها را بررسی کنیم تا ببینیم چرا این یخچال بسیار دوست‌ داشتنی است، همراه با برخی ویژگی های جدید که باعث می شود کاربران دوباره عاشق شوند.

چرا یخچال های درب فرانسوی بسیار محبوب هستند؟

 به طور متوسط، یک خانواده معمولی یک محفظه یخچال را 20 بار در روز باز می کند، در حالی که فریزر حدود پنج بار در روز باز می شود. با این حال، سبک‌ های یخچال، مانند یخچال های فریزر بالا، فریزر را با قرار دادن آن در ارتفاع شانه ها در اولویت قرار می دهند و کاربران را ملزم می کند تا برای دسترسی به محفظه یخچال خم شوند. با این حال، یخچال فریزر های تک درب نیز مشکلات خاص خود را دارند. مهم‌تر از همه، یخچال فریزر های کمتر‌ تر از 80 سانتی متری با مشکلاتی در بالانس کردن درب یخچال در هنگام بارگیری و انتقال کامل مواجه بودند در حالی که یخچال های ساید بای ساید دسترسی مساوی به محفظه های یخچال و فریزر، به علاوه درهای باریک تری را فراهم می کنند که فضاساز هستند، بسیاری از مصرف کنندگان به پیکربندی باریک فریزر اشاره دارند. هنگامی که یخچال های درب فرانسوی برای اولین بار در دهه 90 وارد بازار شدند با ترکیب پیکربندی درب یخچال ساید بای ساید و یک فریزر پایین که محفظه یخچال را تا سطح چشم بالا می برد، مشکلات فوق را حل کردند. در نتیجه، کاربران با دسترسی راحت به فریزر در زیر، به راحتی به قسمت های مورد استفاده یخچال دسترسی پیدا می کنند.

ابعاد رایج درب فرانسوی

 به طور معمول، یخچال‌های درب فرانسوی با اندازه کامل، معمولاً در عرض 90 سانتی متری و ارتفاع 175 سانتی متر یا 182 سانتی متر عرضه می شوند. با این حال، برای آشپزخانه هایی که از نظر فضا تنگ تر هستند، یخچال های درب فرانسوی 83 و 75 سانتی متری نیز وجود دارند. مطمئن شوید که راهنمای خرید یخچال ما را بررسی کنید تا به شما در تصمیم گیری در مورد بهترین اندازه برای آشپزخانه شما کمک کند.

21

تنظیمات درب فرانسوی

 یخچال های درب فرانسوی به دلیل چیدمان منحصر به فرد خود، مجموعه ای غنی از پیکربندی ها را ارائه می دهند که هر کدام برای مطابقت با نیاز های مختلف نگهداری مواد غذایی طراحی شده اند. یکی از ویژگی های درب فرانسوی ها طراحی درب یخچال در بالا و بصورت مجزا می باشد که هر مدل دارای یک دستگاه آب سرد کن و یخسار است. این اتفاق باعث می شود تا تطبیق پذیری یخچال های درب فرانسوی را بیش از پیش به نمایش بگذارد.

دلایل خرید یخچال درب فرانسوی 3 درب

 در ساده ترین شکل، یخچال درب فرانسوی 3 درب همچنان بسیار کارآمد است. چیدمان یخچال در بالا گسترده است و با باز کردن یک در به آن دسترسی خواهید داشت که به ماندن هوای سرد در داخل کمک می کند و کارایی را افزایش می دهد. از آنجایی که بیشتر فضا به نیمه بالایی اختصاص داده شده است، یخچال‌های درب فرانسوی 3 درب برای خانه‌ هایی که کودکان کوچک نیازی به دسترسی به وسایل داخل محفظه یخچال ندارند، مناسب هستند.

دلایل خرید یخچال درب فرانسوی 4 درب

از سوی دیگر، یخچال های درب فرانسوی 4 در به کاهش مشکل دسترسی محدود برای اعضای خردسال خانواده کمک می کند. ارتفاع منحصر به فرد کشو وسط به عنوان یک مکان ایده آل برای ذخیره تنقلات، خوراکی ها و غذا های مورد علاقه در ارتفاع مناسبی که همه می توانند به آن دسترسی پیدا کنند، عمل می کند. از زمان معرفی این ویژگی یخچال منعطف، برخی از تولید کنندگان با تبدیل کشوی میانی مواد غذایی به یک محفظه یخچال قابل تبدیل، کاربرد بیشتری را اضافه کرده‌اند. بنابراین، اگر کاربران به فضای بیشتری برای نگهداری کیک تولد یخ زده نیاز دارند، به عنوان مثال، می توانند به سادگی کشو را به فضای فریزر اضافی تبدیل کنند، سپس زمانی که دیگر به فضا نیازی نیست، به محفظه یخچال برگردند و به عنوان یک مزیت اضافی، این کشو های یخچال تخصصی به افزایش کارایی کمک می کند، زیرا در مقایسه با 50 درصد فضای یخچال با یخچال 3 درب فرانسوی، پس از باز شدن، قسمت کوچکتر به راحتی خنک می شود.

دلایل خرید یخچال درب فرانسوی 5 درب

 در حال حاضر، KitchenAid  تنها سازنده ای است که یخچال فریزر 5 درب فرانسوی در بازار دارد. علاوه بر افزایش انعطاف پذیری ذخیره سازی، استفاده از پنج در، راه دیگری را برای کنترل آب و هوا، ذخیره سازی مواد غذایی، مانند نوسانات دمایی زیاد هنگام خروج هوای سرد از محفظه اصلی، فراهم می کند.

طراحی درب در درب

ال‌ جی به عنوان مبتکر این فناوری، یک یا دو چیز درباره یخچال های درب فرانسوی درب در درب می داند. اما از زمان آغاز به کار، خریداران می توانند این ویژگی را در چندین برند از جمله سامسونگ و... پیدا کنند. ویژگی درب در درب در یخچال (معمولاً در سمت راست بالا) تعبیه شده است. کاربران می توانند از درب اختصاصی به طور مستقل برای باز کردن و گرفتن اقلام معمولی مانند چاشنی ها، نوشیدنی ها یا تنقلات استفاده کنند، یا به صورت هماهنگ با کل درب برای دسترسی به یخچال اصلی دسترسی داشته باشند. باز هم، هدف تولید کنندگان به کارایی و عملی بودن می رسد. به جای باز کردن کل یخچال، ویژگی درب در درب به عنوان نوعی میانبر عمل می کند. از آنجایی که جبران افت دما در یک محفظه کوچک در یخچال آسان‌تر است، طراحی درب داخلی یخچال از کار بیش از حد جلوگیری می کند و کاربران را مجبور به جستجوی اقلام با در باز برای مدت طولانی نمی کند.

22

در نهایت

آنچه درباره یخچال های فرانسوی را باید بدانید ارائه کردیم تا بدانید یخچال های درب فرانسوی چه ویژگی های منحصربفردی دارند و با دلایل روشن دلیل محبوبیت آن ها را بررسی کردیم. حال اگر قصد خرید یخچال فریزر درب فرانسوی در طرح ها و ابعاد مختلف دارید می توانید از اینجا پیگیری کنید تا هم قیمت ها و ویژگی های بیشتری را دنبال کنید و هم اینکه به راحتی بتوانید یخچال مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.