به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

محافظت از الکترو موتورها –الکتروپمپ ها و موتور های 3فاز صنعتی در برابر سوختن با تنظیم یا کنترل جریان ورودی  توسط دستگاهی انجام می‌شود که به آن کنترل بار دیجیتال می‌گویند. این دستگاه باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری مجموعه های صنعتی و کارخانجات میشود. به در ادامه این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد دستگاه قابل تنظیم  کنترل بار با نمایشگر دیجیتال، ویژگی‌ها، مزایا و نحوه عملکرد، قیمت و .... برای شما صحبت کنیم، پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید. با خرید این محصول از وب سایت سوپر کنترل بار پارس می‌توانید تجربه‌ای لذت بخش را برای خود رقم بزنید.

کنترل بار چیست؟

کنترل بار به دستگاهی اطلاق می‌شود که تجهیزات الکتروموتورها را در مقابل جریان‌های اضافی موجود محافظت می‌نماید. زمانی که اضافه بار الکتریکی رخ دهد، جریان مدار موجود را قطع می‌نماید. امروزه کنترل بار قابل تنظیم به جای بی‌متال مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نتیجه محافظ آمپر نام دیگر این دستگاه به شمار می‌رود. در ادامه بیشتر در مورد ویژگی‌ها و مزایای این محصول آشنا خواهید شد برای این منظور ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

مزایای کنترل بار قابل تنظیم

این محصول ساخت داخل و کاملا ایرانی است. از وب سایت سوپر کنترل می‌توان این محصول باکیفیت را خریداری کرد و در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار داد. این دستگاه همانند سایر محصولات الکترونیکی دارای مزایایی است. ازجمله مزایای دستگاه قابل تنظیم بودن آن است و میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عملکرد الکترونیکی با طول عمر بالا
  • بدون استهلاک مکانیکی
  • دقیق و قابل اعتماد در همه شرایط
  • عدم وابستگی به دمای محیط
  • قابلیت تنظیم جریان
  • قابلیت تنظیم تاخیر در قطع
  • مجهز به دو حالت قفل‌شونده و اتوماتیک
  • مجهز به نمایشگر دیجیتال
  • قابلیت کنترل تنظیم جریان
  • و .....

مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد جز مهم‌ترین مزایای دستگاه کنترل قابل تنظیم بار الکتریکی به شمار می‌رود.

نحوه عملکرد کنترل بار قابل تنظیم با نمایشگر

این محافظ الکتروموتور سه فاز ایرانی دارای 3 عدد ترانس جریان داخلی است. این ترانس‌ها جریان داخلی هر کدام از کانال‌های موجود را مثل آمپرمترهای انبری اندازه‌گیری می‌نماید و آن‌ها را با جریان‌هایی که از قبل تنظیم شده است مقایسه می‌نماید. پس از انجام این عملیات در شرایطی که جریان هر خط از مقدار تنظیم شده مصرف‌کننده بیشتر شود، آن را از مدار خارج می‌کنند.

نحوه نصب دستگاه کنترل قابل تنظیم بار

کنترل بار 200 آمپر و کنترل بار 300 آمپر  دو نوع از محصولات تولیدی این برند بوده که دارای نصب بسیار ساده و آسانی است. برای نصب این محصول کافی است شمش‌های حامل جریان فازها را بعد از کنتاکتور و یا قبل از کنتاکتور متصل نمایید. پس از انجام این عملیات جریان مورد نظر عبور داده می‌شود. بعد از اینکه جریان مورد نظر عبور داده شد، ورودی‌های 18 را به همراه ph سیستم به مدار فرمان کنتاکتور قرار دهید. لازم به ذکر است که قرارگیری ترمینال‌ها و ph بایستی به صورت سری باشد. در مرحله آخر باید تغذیه دستگاه را سیستم مورد نظر متصل کنید.

همچنین از مهم‌ترین خصوصیات این محصول می‌توان به دیجیتال بودن نمایشگر و قابل تنظیم بودن آن نیز اشاره کرد. دیجیتالی بودن آن یکی از ویژگی‌هایی است که این محصول را از سایر محصولات هم‌رده خود متمایز ساخته است.

21

قیمت کنترل جریان در سایت سوپر کنترل بار پارس

این دستگاه قابل تنظیم با نمایشگر ،پارس یک محصول کاملا ایرانی بوده و قدرت رقابت با محصولات خارجی مشابه را دارد. قیمت مقرون به‌صرفه این محصول سبب می‌شود تا در مقابل محصولات خارجی هم رده مناسب باشد. قیمت این کالا می‌تواند متناسب با موارد مختلفی مانند نوسانات بازار، نوع و .... متفاوت باشد. اگر قصد خرید کنترل جریان را دارید، کنترل پارس می‌تواند گزینه مناسبی برای انتخاب شما باشد، زیرا هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت ایده‌آل بوده و خرید و استفاده آن هیچ کاربری را پشیمان نخواهد کرد.

خرید محافظ الکتروموتور قابل تنظیم با نمایشگر دیجیتال در سوپر کنترل بار پارس

برای خرید این محصول ابتدا بایستی اطمینان حاصل نمایید که کدام نوع از دستگاه (کنترل بار200 آمپر یا 300 آمپر) را نیاز دارید. سپس به صفحه محصول مورد نظر رفته و با مطالعه دقیق ویژگی‌ها و اطلاعات آن اقدام به خرید آنلاین آن نمایید. این محصول را می‌توانید به سادگی و بدون هیچ دغدغه‌ای از وب سایت سوپر کنترل خریداری نمایید و تجربه خریدی امن و شیرین را برای خود به ارمغان آورید.

نتیجه‌گیری:

از مهم‌ترین خصوصیات این محصول می‌توان به دیجیتال بودن نمایشگر و قابل تنظیم بودن آن نیز اشاره کرد. همچنین طول عمر بالای آن می‌تواند نقطه‌ مثبتی در انتخاب شما باشد. این دستگاه محافظ جریان یک محصول صد در صد ایرانی بوده و به دلیل مرغوبیت بالا مورد توجه کاربران قرار گرفته است. اگر قصد خرید این محصول را دارید، ما به شما این برند را پیشنهاد می‌کنیم. در بالا در مورد سایر ویژگی‌ها، عملکرد و ویژگی این محصول برای شما صحبت شد، امیدواریم توانسته باشیم در انتخابی صحیح به شما کمک کرده باشیم.