به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

می خواهید برای آینده و فرزندان تان سرمایه گذاری کنید؟ دنبال یک خانه خوب برای زندگی می گردید؟ از قیمت های گزاف و خانه های قدیمی و فرسوده خسته شدید؟

 حتی اگر به یکی از این سوال ها هم جواب آری داده باشید باید گفت که این مطلب دقیقا برای شماست! ما در سایت آپارتمان مشهد ضمن همکاری با برند های معتبری چون مجلل و رحمانی بهترین خانه ‌و آپارتمان های مشهد را با نازل ترین قیمت به شما معرفی و ارائه می کنیم. همان طور که خودتان هم می دانید در اولین قدم برای پیدا کردن آپارتمان مناسب باید به این نتیجه رسید که آیا می خواهید برای خودتان آپارتمان بخرید یا آن را رهن و اجاره کنید؟ برای آشنایی بیشتر با هر کدام از این روش های اقامت گزینی با ما همراه باشید:

 

خرید آپارتمان

خرید ملک از  گذشته بهترین روش سرمایه گذاری بین مردم بوده است؛ چرا که همان طور که خودتان هم می دانید در مورد اقامت داشتن، خرید خانه بر خلاف رهن که در آن پول شما هر روز بی ارزش تر می شود  و به رغم اجاره  که در آن پول خود را به طور کل از دست می دهید  این کار (یعنی همان خرید آپارتمان) همواره برای شما با سود همراه است.

 شما می توانید آپارتمان خود را به رهن و یا اجاره دهید و از این طریق از آن سود ببرید. یا هم اینکه می توانید خودتان در خانه تان اقامت بر گزینید و این گونه از شر هزینه های رهن و اجاره خلاص شوید. حتی شما می توانید پس از مدتی آپارتمان خود را با قیمتی بیشتر از آنچه خریدید به فروش برسانید و این گونه سرمایه تان را چند برابر کنید.

اما در هر حال با تمام این حسنات ممکن است که شما هنوز برای خرید آپارتمان خودتان آمادگی نداشته باشید، در این صورت ما باز هم راه حل هایی برای شما داریم:

 

رهن آپارتمان

2

رهن آپارتمان یعنی شما پول تان را به صاحب خانه قرض می دهید و او هم خانه اش را به شما می سپرد. خوبی رهن به این است که پس از مدت تعیین شده شما کل پول خود را بدون کسری و به صورت کامل پس می گیرید و در مدت اقامت تان نیز نیازی نیست که هزینه های اضافه و بدون برگشتی به صاحب خانه پرداخت کنید. اگر می خواهید سرمایه تان را حفظ کنید و یا آن را خرج خانه نکنید، این بهترین و مناسب ترین راه برای اقامت گزیدن شما است. اما لازم به ذکر است که با همه این ها و با توجه به افزایش نرخ تورم، رهن کردن خانه ممکن است بدی هایی هم برای شما داشته باشد و آن بدی هم این است که ممکن است ارزش پول شما به مرور زمان کاهش شدیدی پیدا کند. در ادامه به نوع دیگر و محبوب تر اقامت گزیدن می پردازیم:

 

رهن و اجاره آپارتمان

اجاره آپارتمان محبوب ترین روش اقامت گزیدن بین مردم است. در بازار املاک اجاره معمولا با کمی رهن همراه می شود و این یعنی اینکه شما همیشه کمی پول پیش می پردازید و مقدار معینی هم اجاره. روش رهن و اجاره آپارتمان برای کسانی که سرمایه کمی دارند بسیار روش مناسبی است، چرا که این گونه نه خیلی پول تان بی ارزش می شود و نه خیلی آن را از دست می دهید، همه چیز درست به اندازه.

 

رهن، اجاره و خرید مجتمع مسکونی

همان طور که حتما تا به حال شنیدید مجتمع های مسکونی امکاناتی دارند که آپارتمان ها از آن محروم اند و بارز ترین ویژگی آنها نیز همان امنیت بالاست. در مورد امنیت مجتمع های مسکونی باید گفت که آنها چندین نگهبان و کنترل ورودی دارند، همچنین افراد متفرقه حق ورود به این مجموعه ها را نداشته و این گونه امنیت ساکنان مجتمع بیشتر تضمین می شود. در مجتمع های مسکونی معمولا مرکز خرید هایی شامل سوپر مارکت، میوه فروشی، نانوایی و... وجود دارند که کار ساکنان مجموعه را راحت می کنند، در واقع آنها دیگر نیاز ندارند که برای خرید های ساده به جایی دور از محل زندگیشان بروند. همچنین زندگی اجتماعی و ارتباط گیری بیشتر از دیگر مزایا زندگی در مجتمع های مسکونی است. رفت و آمد به خانه همسایه ها، کمک گرفتن از آنها، پیدا کردن دوست برای فرزندان تان و خیلی چیز های این چنینی از دیگر مزایا زندگی در مجتمع های مسکونی هستند.

 

منطقه الهیه

منطقه الهیه محله ای در نزدیکی قاسم آباد یا همان شهرک غرب مشهد است که محله های مجیدیه، صادقیه، رحمانیه، سجادیه، محمدیه و... نیز همه از زیر مجموعه های این منطقه هستند. همچنین گفتنی است که منطقه الهیه یک منطقه تازه ساخت و رو به پیشرفت در مشهد است. تمام خانه ها و آپارتمان های این ناحیه نو ساز و مدرن هستند و سبک رومی نیز سبک غالب بر ساختمان های آن جا است. اگر قصد رهن، اجاره و یا خرید آپارتمان در الهیه را دارید ما همان طور که بهتان قولش را دادیم، برای پیدا کردن بهترین ملک با نازل ترین قیمت شما را یاری خواهیم کرد، بدین منظور تنها کافی است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

آپارتمان نزدیک حرم مشهد

3

برای خرید اپارتمان نزدیک حرم امام رضا در مشهد تنها کافی است به سایت اپارتمان مشهد مراجعه کنید.

برای مهاجرانی که به مشهد سفر می کنند خیلی مهم است که خانه شان در نزدیکی حرم امام رضا باشد تا حس و حال همسایگی با این امام بزرگ در وجود آنها حتی لحظه ای کمرنگ نشود. و علاوه بر این مورد جالب است بدانید که حتی خود مشهدی ها نیز گاهی هوای این حس و حال صمیمی را می کنند و به همین دلیل سعی می کنند که خانه شان را در اطراف حرم امام رضا بگیرند. همچنین جدا از حسن معنوی این مکان باید بدانید که از آنجایی که حرم مطهر امام رضا مرکز شهر مشهد است خیلی ها خواهان زندگی در اطراف آن هستند. یکی از بهترین گزینه ها برای زندگی در نزدیکی حرم امام رضا اقامت گزیدن در خیابان امام رضا مشهد است.

 

کلام آخر

شما می توانید برای رهن، اجاره و خرید آپارتمان در منطقه الهیه یا خیابان امام رضا مشهد با شماره ۰۹۳۳۹۰۵۸۴۲۹ تماس حاصل فرمایید.