به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

مدیریت پروژه های ساختمانی و تهیه مصالح ساختمانی در بخش ساخت و ساز به سرعت در حال دیجیتالی شدن است. روزانه مصرف کنندگان بیشتری خرید مصالح ساختمانی را به صورت آنلاین انتخاب می کنند زیرا طیف گسترده ای از مزیت ها از جمله مدیریت آسان و معاملات شفاف را ارائه می دهد.

 الومتریال یک پلتفرم تجاری با هدف کمک به سازندگان و خریداران مصالح ساختمانی تاسیس شده است. کارشناسان فروش ما مشاوره لازم برای خرید مصالح ساختمانی را به مشاغل در هر اندازه از مشاغل محلی کوچک گرفته تا شرکت های ساخت و ساز متوسط و بزرگ ​​ارائه می دهیم. الومتریال با شبکه گسترده ای از متخصصان مرتبط، خدمات بی نظیری را در اختیار خریداران قرار می دهد.

خدمات الومتریال به مشتریان:

ما به سازندگان برای شروع، ساخت و تقویت بناهای خود کمک می کنیم. با الو متریال می توانید با راه حل های هوشمند و عملی برای دستیابی به اهداف تجاری بلند مدت رشد کنید. ما متعهد به مشتریان خود هستیم. هدف ما این است که با دانش و مصالح ساختمانی مناسب به خریداران کمک کنیم. با الومتریال می‌توانید ساخت و ساز خود را رهبری کنید. ما به مشاغلی که به ساخت و ساز مربوط هستند و به سایر خریداران کمک و حمایت می کنیم تا بتوانند به سمت مسیر درست حرکت کنند و متعاقباً رشد کنند. ما کسب‌وکارها را درک می‌کنیم، نیازمندی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها را شناسایی می‌کنیم و آن‌ها را با یک کارشناس متخصص مناسب مرتبط می‌کنیم.

با الومتریال بهترین مصالح ساختمانی را برای ساخت و سازتان دریافت کنید. با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا نکات و ابزارهای لازم را برای سنجش موفقیت خود داشته باشید. ما پلتفرم ایده آلی را با چشم اندازی قوی تر برای انواع ساخت و سازها ساخته ایم. هدف ما از ایجاد وب سایت الومتریال ایجاد بستری برای مصرف کنندگان نهایی مصالح ساختمانی از جمله سازندگان مسکونی و تجاری است، نقش ما به عنوان یک فروشنده این است که با فروش بهترین مصالح ساختمانی از جمله آهن آلات، موزاییک و سیمان به آنها کمک کنیم تا ساختمان های بیشتری بفروشند، سود بیشتری ببرند و ریسک تجاری خود را کاهش دهند. مشتریان الومتریال می دانند که می توانند مقدار مناسب محصول را با قیمت منصفانه و در زمان مناسب از ما دریافت کنند. ما به وعده هایی که به مشتریان خود داده ایم عمل می کنیم.

17

اقدامات مضاعف الومتریال تضمین کیفیت را برای شما ارائه می دهد:

مشتریان ما و تمام مصرف کنندگان مصالح ساختمانی به تضمین کیفیت از دو جنبه نیاز دارند:

  • کیفیت محصول
  • کیفیت خدمات مشتری ما

سازندگان هنگام انتخاب محصولات از هر فروشگاهی، در واقع برند خود را به خطر می اندازند زیرا اگر معیوب باشد یا به سرعت خراب شود، در تصمیم گیری آنان برای خرید دوباره و برند آن فروشگاه تأثیر منفی می گذارد زیرا برای مشتری شامل ضرر می شود. وب سایت الومتریال عملکرد خود را طی سالها فعالیت، روی بهبود معیارهای تضمین کیفیت محصول و استانداردهای تحویل بار، ثابت کرده است. ما سطح بالایی از پشتیبانی پس از فروش را برای سازندگان و تمام خریداران خود برای برطرف نمودن نیازهای مختلف مشتری داریم. نمایندگان فروش داخلی و غیرمستقیم ما می دانند که مشتریان خود را به سمت چه محصولی راهنمایی کنند.

با الومتریال می توانید خریدی آسان و راحت را تجربه کنید

فروشگاه الومتریال رابطه ای کاربردی با سازندگان و خریداران برقرار می کند. در صورت ثبت درخواست شما در وب سایت ما، تیم خدمات مشتری یا توزیع کنندگان محلی ما با شما تماس خواهند گرفت تا اطلاعات لازم را دریافت کنند. کارشناسان ما می دانند که هر محصولی برای چه کاری طراحی شده است و در این راستا به شما کمک خواهند کرد. در وب سایت الومتریال می توانید درباره ی انواع سیمان، کاربرد و همچنین قیمت روز آن مطلع شوید. این اطلاعات را مستقیماً در وب سایت ما یا در پورتال مشتریان ما می توانید مشاهده کنید.

الومتریال به سازندگان اطمینان می دهد که ساختمانی که ماه‌ها یا سال‌ها بعد به پایان می‌رسد همچنان از کیفیت مطلوب برخوردار خواهد بود. با ارائه تحقیقات به روز در صنعت که به آنها کمک می کند در جریان روند ساخت و ساز قرار بگیرند و با کمک به آنها برای عملکرد سودآور از آنها در اهداف خود حمایت کنید. هر کاری که می‌توانید برای ساده‌سازی گردش کار آن‌ها انجام دهید تا بتوانند زمان بیشتری را بر فروش به جای کارهای سربار اداری متمرکز کنند، بهتر است. شما به آنها کمک خواهید کرد تا تجارت خود را توسعه دهند و بنابراین اگر محصولات شما قیمت رقابتی داشته باشند و به راحتی در دسترس باشند، آنها محصولات و مواد بیشتری را از شما سفارش خواهند داد.

18

 

خدمات الومتریال به سازندگان:

الومتریال با راهنمایی کامل در مورد انتخاب بهترین محصول برای ساخت و ساز شما، به برند ترجیحی برای پیمانکاران تبدیل شده است. الومتریال تا کنون بیش از 1000 سفارش قرارداد را با بیش از 400 مشتری راضی و چند صد فروشنده خوشحال با موفقیت تکمیل کرده است. ارزش های ما در اعتماد ما نهفته است که با سازندگان و پیمانکاران متعدد در بخش ساخت و ساز ایجاد کرده ایم. محصولات زیادی در پلتفرم ما به همراه قیمت هایی که به طور منظم به روز می شوند فهرست شده است. الومتریال یک پروژه را زمانی کامل می داند که هم مشتری و هم تامین کننده راضی باشند. تیم ما متشکل از کارشناسانی در زمینه‌های مختلف است که با بهره‌گیری از بهترین دانش فروش و خدمات مشتری، تجربه‌ای عالی را برای شما ارائه می‌کنند.

19

تخفیف و قیمت بهتر در الومتریال:

پورتال های آنلاین می توانند صرفه جویی و قیمت گذاری قابل توجهی را برای کالاهای ساختمانی ارائه دهند زیرا مواد را به صورت عمده و مستقیم از تولید کننده یا تامین کننده خریداری می کنند. علاوه بر این وب‌سایت‌های آنلاین گزینه‌های متنوعی برای پرداخت ارائه می‌کنند. وب سایت الومتریال یکی از پلت فرم های آنلاین فروش بهترین مصالح ساختمانی به خریداران است.

یکی دیگر از مزیت های الومتریال در توانایی ارائه قیمت شفاف و گزینه های پرداخت امن به مشتریان است. ما همچنین پرداخت اعتباری را برای مشتریانمان ارائه می دهیم که در آن می توانید از طریق چک هزینه خرید خود را پرداخت کنید. ما تراکنش‌های پرداخت به‌موقع را به همه تامین‌کنندگان خود ارائه می دهیم.