به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

 

 

دانلود آهنگ همیشه یکی از مهم ترین دغدغه های علاقه مندان به موسیقی بوده است ، این که از کجا دانلود کنیم که بهترین کیفیت و آرشیو را داشته باشد و همزمان موزیک ها را با کاور اصلی منتشر نمایید در ادامه با ما باشید .

 

 

دانلود آهنگ های جدید از هارپ ملودی

شما عزیزان می توانید برای دانلود جدید ترین ریمیکس ها و آهنگ ها به وبسایت هارپ ملودی مراجعه فرمایید .

از پر طرفدارترین ریمیکس ها ، آهنگ ها و خواننده های ایرانی می تواند به موارد زیر اشاره نمود :

 

11

 

دانلود ریمیکس جدید

هم اکنون برای شما گلچین دانلود آهنگ های ریمیکس پشت سر هم جدید 1401 طولانی میکس چند خواننده به صورت یکجا با کیفیت اصلی لینک مستقیم

یک ریمیکس یک قطعه بومی رسانه است که از حالت اصلی آن با اضافه کردن، حذف و یا تغییر قطعات آیتم مانند یک آهنگ، قطعه ای از آثار هنری، کتاب ها، ویدیو ها یا عکس ها ، تغییر یافته است. تنها ویژگی یک ریمیکس این است که مواد دیگر را برای ایجاد چیزی جدید به کار می گیرد و تغییر می دهد. به ضبط آهنگ ، تنظیم و مراحل یک موزیک ، میکس گفته می شود. به انجام دوباره کار میکس را نیز ریمیکس می نامند. موزیسین ها و تنظیم کننده های آهنگ به طور دلخواه یکبار اهنگ را میکس نموده و دفعه دوم به ریمیکس یا دوباره میکس می پردازند .

زمانی که یک آهنگ خواننده ای ، خوانده و تنظیم شده و کاربران گوش داده اند و تغییرات را در آهنگ سازی و تنظیمات اش ایجاد نمایند ، برای مثال چند تا آهنگ را کنار همدیگر قرار دهند می توانیم به آنها ریمیکس بگوییم که حتما شنیده اید ریمیکس آهنگ های معروف خواننده ها و ...

  

فول آلبوم سپهر خلسه

 

سپهر خلسه متولد 17 مرداد 1367 در تهران، خواننده است . 

فارغ التحصیل فوق لیسانس میکروبیولوژی از کانادا می باشد، از شعر و ترانه سرایی شروع کرد و حالا یک خواننده رپ صاحب نام ساکن کاناداست .

سپهر شهابلو ملقب به خلسه در منطقه گیشا بدنیا آمد و از سه سالگی در محله ستارخان بزرگ شده است، علاقه اش به موسیقی در دوران نوجوانی با نوشتن ترانه شروع شد .

 

12

 

همایون شجریان

 

همایون شجریان در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران در خانواده‌ای اهل موسیقی متولد شد. وی فرزند محمدرضا شجریان است. همایون شجریان برادر کوچک مژگان شجریان است. او در سال ۱۳۷۵ با گیتا خوانساری ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزندی به نام یاسمین است .

همایون شجریان بعد از 4 سال کسب تجربه توانست اولین بار در سال 1382 آلبوم نسیم وصل را بصورت مستقل منتشر کند که آهنگسازی آن بر عهده محمد ضرابیان بود .

  

سال 2003 و 2005 همایون آلبوم های بی تو بسر نمی شود و فریاد را منتشر داد و کنسرت های موفقی را هم به اجرا درآورد و حتی نامزد دریافت جایزه گرمی نیز شد .

 

 

 

دانلود آهنگ های بروز و جدید از وبسایت هارپ ملودی  HARPMELODY.IR