به گزارش پایگاه خبری نشان :

خانه چرم تبریز

در تولید محصولات چرمی، علاوه بر طراحی و دیزاین و مدل محصولات، طبیعی بودن جنس و کیفیت چرم از اهمیت بسزایی برخوردار است. خانه چرم تبریز همواره در تولید تمامی محصولات خود بهترین و برترین چرم ها و مواد ها را برگزیده است. این کارخانه، با در نظر گرفتن سلیقه‌ی بازار، کیفیت ناب محصولات، مد روز و عواملی دیگر همچون ظرافت دوخت و زیبایی دیزاین، صنعت تولید کیف و کفش چرمی را رونق بخشیده و در ماندگاری این سنت دیرینه‌ی شهر تبریز نقش چشم گیری ایفا کرده است. در راستای حسن نیت رضایت مشتریان و عمل به رونق تولیدات داخلی خانه چرم تبریز از آغاز تا پایان فصل تابستان تخفیف 50% برای تمامی محصولات خود در نظر گرفته است. این کارخانه نه تنها توانست از همان ابتدا جایگاه ویژه‌ای در بازار محصولات چرمی در داخل کشور باز کند، بلکه پس از گذر پنج سال از آغاز فعالیتش، با تولید کالای ملّی با کیفیت بالا، شروع به صادر کردن این محصولات به دیگر کشورها، از جمله کشور همسایه یعنی جمهوری آذربایجان و همچنین  کشورهایی نظیر روسیه نمود. برند اختصاصی خانه‌ چرم تبریز، با شماره‌ی 277595 به ثبت رسیده است و از زمان تأسیس تا به امروز، سهم بسزایی در ارتقا صنعت محصولات چرمی تبریز در داخل کشور و همچنین بازارهای خارجی داشته است. خانه چرم تبریز همواره سلیقه‌ی مشتری را اولویت اوّل و اصلی خویش قرار داده و تلاش نموده تا با هدف ارائه‌ی بهترین و به روزترین محصولات،  با بالاترین استاندارد روز در مسیری پویا به راه خود ادامه دهد. محصولات خانه چرم تبریز، علاوه بر کیفیت و دوام بالا، ظرافت دوخت، طرح و دیزاین زیبایی داشته و به همین دلیل نیز قابلیت استفاده و پوشش در مناسبتهای اجتماعی مختلف را دارا می‌باشند. رویه‌ی چرم گاوی درجه یک که در تمامی کفشهای ساخته شده توسط این کارخانه بکار رفته است به آنها این امکان را داده‌اند که سالیان سال دوام خود را حفظ کرده و به راحتی از بین نروند.

کیف چرمی

در این فصل به دلیل افزایش سفر و گردش، مدارک و کارت های اعتباری بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل داشتن یک کیف پول یا کیف مدارک مناسب برای راحتی خیال در سفر و همچنین راحت بودن استفاده از آن اهمیت بسیاری دارد. کیف چرمی پاسپورتی زیپی رمزدار فلوتر از محصولات درجه یک ساخته شده از چرم کاملا طبیعی است. در طراحی این کیف برای راحتی استفاده و دیزاین زیبا از ظرافت خاصی استفاده شده است. طراحی زیبای چرم این کیف به شکل فلوتر است و اندازه‌ی بسیار مناسب آن برای راحتی در استفاده و رنگ بندی های متنوع این محصول اهمیت بخصوصی دارد. این محصول در دو رنگ سرمه ای و قهوه ای با ظرافت و راحتی خاص آن در استفاده، مناسب تمامی افرادی است که می‌خواهند تمامی مدارک خود را در جایی امن در عین حال بسیار زیبا و شیک نگهداری کنند. طراحی آن طوری است که از داخل دارای سه عدد جای مدارک، یک عدد جیب زیپ‌دار در داخل و شش عدد جای کارت و مدارک به همراه قفل زیپ دار است. به علاوه جیب این کیف کاملا باز می‌شود تا دسترسی به داخل کیف راحت تر باشد و زیپ درجه یک، ایمنی کامل به آن می‌دهد. این کیف 10 محفظه ای، با طراحی ظریف و سبک در عین حال بسیار جادار و با قفلی ایمن است. 2

 

کفش چرمی

 

با آغاز فصل تابستان احساس نیاز به داشتن کفش های تابستانی و مخصوص فصل گرما احساس می‌شود. یکی از محصولات پرطرفدار، کفش چرمی زنانه ماریونا است. طراحی شیک و منحصر به‌فرد این محصول در سایز های مختلف این کفش خاص را به یکی از انتخاب های پر طرفدار مبدل ساخته است. کیفیت درجه یک آن به دلیل استفاده از چرم طبیعی و طراحی خاص آن در نوع خود بی نظیر است. کفش چرمی ماریونا تک رنگ مشکی و در سایز های مختلف طراحی و تولید می‌شود. کفشی کاملا مناسب تابستان با دیزاینی فوق العاده شیک، انتخاب عالی برای بانوان شیک پوش است. تمامی مواد استفاده شده در ساخت این محصول ضد حساسیت بوده و طوری طراحی شده است که بالاترین حد راحتی را در پیاده روی های طولانی مدت داشته باشد. در رنگ کردن و طراحی چرم این کفش از تکنیکی استفاده شده است که رنگ آن همواره شفاف و براق بماند و به مرور زمان پوسته پوسته نشود. از آنها در مجالس، گردش ها و میهمانی ها به راحتی استفاده کنید و از این کفش های چرمی برای تکمیل شیک پوشیتان بهره ببرید. همچنین طوری ساخته شده اند که حد اکثر فشار وارد شده بر پا را می‌گیرند و فشار وارد شده را به حالت 3مساوی در کف پا پخش می‌کنند و ضد سرخوردن و لغزش هستند.

کیف رودوشی چرمی

 

از دیگر محصولات پر طرفدار خانه چرم تبریز، کیف های چرمی رودوشی است. برای حمل لوازم مورد نیاز روزمره، داشتن یک کیف رودوشی مناسب جایگاه خاصی دارد. حمل کردن لوازم و مدارک، جاکلیدی، کیف پول، تبلت و دیگر اشیا مورد نیاز هر فرد در جیب ها به تنهایی جا نمی‌شوند. داشتن کیفی مناسب که کیفیت خوب و عمر و دوام طولانی داشته باشد از اهمیت بسیاری برخوردار است. کیف های رودوشی چرمی که در خانه چرم تبریز تولید می‌شوند از طبیعی ترین و درجه یک ترین چرم های ضد حساسیت هستند.

 

کیف پول چرمی

 

به دور از چشم نیست که چه قدر کیف های پول در زندگی روزمره‌ی ما حائز اهمیت هستند. از جمله مشکلات کیف پول های مصنوعی تعریق آنها در جیب و خرابی و پاره پاره شدن آن در طول مدت استفاده است. خانه چرم تبریز با آگاهی از تمامی این مشکلات، آنها را کاملا بر طرف ساخته و حال با این تخفیف 50% ای، خرید یک کیف پول اعلا، بسیار مقرون به صرفه تر از قبل شده است. کیف های 4ساخته شده در خانه چرم تبریز از چرم کاملا طبیعی و درجه یک گاوی هستند.

کمربند چرمی

 

یکی دیگر از محصولات متنوع و مرغوب خانه چرم تبریز کمربند های کاملا چرم طبیعی درجه یک است. از عمده مشکلات کمربند های نامرغوب، کیفیت سطح پایین آنها و پاره شدن در استفاده‌ی کوتاه مدت است. این کارخانه با اطلاع از تمامی مشکلات، آنها را به طور کامل برطرف ساخته است. کیفیت اعلای کمربند های ساخته شده آنها را از پوسته پوسته شدن و پارگی در مدت زمان طولانی ایمن می‌سازد.

 

خانه چرم تبریز همواره بر آن کوشیده است که کیفیت تنها یک هدف نباشد بلکه اطمینانی باشد از طرف مشتریان و حاصل شده از تلاش های تمامی کسانی که در این مجموعه مشغول به کارند. در طول سالیان تنها هدف کارخانه‌ چرم تبریز ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات چرمی بوده است. هم اکنون نیز شما عزیزان می‌توانید از جشنواره تخفیف تابستانه این مجموعه بهره مند شوید و از هر نقطه از ایران به راحتی سفارشات آنلاین خود را ثبت کنید، یا از طریق فضای مجازی اینستاگرام به آدرس @tabrizleatherco اقدام کنید و یا با شماره تلفن خانه چرم تبریز  04135559615  تماس حاصل نمایید.