به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

 

رفع گرفتگی توالت فرنگی با چوب لباسی یک روش هوشمندانه برای زمانی است که هیچ وسیله ای حتی تلمبه لوله بازکن و فنر لوله بازکنی دستی ندارید. استفاده از آویز لباس برای باز کردن گرفتگی توالت به شما این امکان را می دهد تا بهتر از دستان خود استفاده کنید و مشکلتان را رفع نمایید. این روش آنقدر آسان است که میتوانید قبل از اینکه با شرکت های لوله بازکنی تهران تماس بگیرید ابتدا خودتان از آن استفاده نمایید تا بدون هزینه اضافی گرفتگی توالت فرنگی را باز کنید.

 

چگونه گرفتگی توالت را با رخت آویز سیمی باز کنیم؟

برای استفاده از آویز لباس جهت رفع گرفتگی توالت کافی است خمیدگی های آن را به وسیله یک انبردست کاملا صاف کنید. حالا کافی است سر آویز را به وسیله انبردست به شکل قلاب درست کنید. با این ابزار ساده که خودتان درست میکنید میتوانید برخی از گرفتگی های سرویس بهداشتی را باز کنید. حتی این روش برای گرفتگی سینک و بعضی از لوله های فاضلاب هم بسیار کاربردی است.

رفع گرفتگی توالت فرنگی با چوب لباسی نسبتا ارزان است و میتواند در کمترین زمان به شما نتیجه دهد. انجام این روش ساده است، تنها ابزارتان سیمی است که به وسیله آویز درست کرده اید. البته به این موضوع دقت کنید که در استفاده های مکرر و بیش از حد و همچنین استفاده نادرست از این ابزار ساده، ممکن است به لوله های فاضلاب آسیب برسانید. به همین خاطر در ادامه یک راهنمای گام به گام برای رفع گرفتگی توالت فرنگی با آویز لباس آماده کرده ایم که برای دست یابی به نتیجه دلخواه میتوانید طبق آن از این روش بی نظیر استفاده نمایید.

مراحل باز کردن گرفتگی توالت فرنگی با چوب لباسی

مراحل باز کردن گرفتگی توالت فرنگی با چوب لباسی

قبل از شروع، توجه داشته باشید که شما فقط می توانید از آویز لباس سیمی به جای پلاستیک یا چوب استفاده کنید چون آنها را نمی توان باز کرد و در کار نیز موثر نخواهند بود.

لوازم مورد نیاز:

  • آویز سیمی
  • دستکش لاستیکی
  • یک تکه پارچه کوچک
  • نوار چسب
  • سطل
  • سفید کننده های خانگی
  • ضد عفونی کننده

1. با باز کردن آویز از بالا شروع کنید. جایی که دو انتها با هم گره خورده اند و خم شده اند، یک طرف را بردارید و آن را باز کنید و سپس طرف دیگر را باز کنید. شما باید یک تکه سیم بلند درست کنید.

2. قسمت ابتدایی آن را شبیه قلاب درست کنید.

3. یک تکه کوچک از پارچه را در قسمت قلاب دار آویز بپیچید. این کار برای جلوگیری از ایجاد خط و خش روی ظروف چینی (توالت فرنگی) هنگام قرار دادن آن است.

4. پارچه را با چسب نواری محکم کنید. در غیر این صورت، پارچه در توالت باقی می ماند و باعث گرفتگی بزرگتر می شود. همچنین میتوانید پارچه را کمی بزرگتر در نظر بگیرید تا به جای استفاده از چسب آن را گره بزنید و محکم کنید.

5. اکنون انتهای پیچیده شده آویز خود را در لوله توالت فرنگی قرار دهید و تا زمانی که احساس کنید به محل گرفتگی برخورد کرده به سمت جلو فشار دهید. وقتی آویز به سختی به جلو حرکت کرد احتمالا محل گرفتگی توالت فرنگی همان جاست.

6. آویز را در حالی که داخل لوله فرنگی است حرکت دهید و بچرخانید تا گرفتگی از جای خود خارج شود. اینکار را آنقدر انجام دهید تا احساس کنید گرفتگی رفع شده است.

7. سیم را بیشتر به داخل فاضلاب فشار دهید تا ببینید که آب از کاسه توالت شما شروع به تخلیه می کند یا خیر.

8. برای اطمینان از رفع گرفتگی، توالت را بشویید.

نکته:

برای بهتر شدن این روش می توانید از مواد شوینده و آب داغ استفاده کنید. به سادگی مواد شوینده را داخل کاسه فرنگی بریزید و بگذارید حدود 30 دقیقه بماند.

دستورالعمل های بالا را تا مرحله 6 دنبال کنید سپس آب داغ را داخل کاسه بریزید. برای اطمینان از رفع گرفتگی توالت با چوب لباسی آن را بشویید.

روش رفع گرفتگی فرنگی با سیم چقدر موثر است؟

روش رفع گرفتگی فرنگی با سیم چقدر موثر است؟

استفاده از آویز لباس سیمی بسیار شبیه به استفاده از فنر لوله بازکن است، زیرا مستلزم ورود سیم به داخل تخلیه فاضلاب برای فشار دادن یا خارج کردن گرفتگی در لوله ها است.

این بدان معنی است که می تواند برای گرفتگی هایی که بسیار عمیق تر یا دورتر در امتداد لوله تخلیه فاضلاب هستند، موثر باشد تا اینکه فقط در شترگلو باشد. این روش بسیار بهتر از استفاده از تلمبه لوله بازکن و سایر روش های خانگی روفع گرفتگی لوله فاضلاب است.

با اینکه این روش بهتر است اما استفاده از سیم می تواند به مواد چینی یا سرامیکی مورد استفاده در ساخت توالت آسیب برساند، همچنین می تواند به لوله فاضلاب آسیب برساند. اگر لوله فاضلاب از پلاستیک ضعیف ساخته شده باشد، نیروی بیش از حد برای وارد کردن سیم به داخل لوله می تواند به آن آسیب برساند.

نکاتی برای جلوگیری از گرفتگی فرنگی

زمانی که شما برخی نکات ساده را رعایت کنید باعث می شود گرفتگی توالت فرنگی کمتر اتفاق بیفتد و تا مدت ها راحت باشید. این نکات عبارتند از:

  • به هیچ عنوان دستمال کاغذی را داخل فرنگی نریزید
  • حتما بعد از استفاده از فرنگی فراموش نکنید سیفون بکشید
  • از افتادن اشیا حتی کوچک به داخل فرنگی جلوگیری کنید
  • میتوانید هفته یکبار از آب گرم برای شستشو فرنگی استفاده نمایید
  • بهتر است برای جلوگیری از افتادن اشیا داخل فرنگی همیشه بعد از استفاده درب آن را ببندید

اگر گرفتگی فرنگی باز نشد چه کنیم؟

گاهی اوقات گرفتگی فرنگی انقدر سخت و شدید است که با روش های خانگی قابل رفع شدن نیست و به همین دلیل احتیاج به یک لوله بازکن حرفه ای با دستگاه پیشرفته دارد.

اگر با روش باز کردن گرفتگی فرنگی با چوب لباسی موفق به رفع مشکل نشدید بهترین کار تماس با شرکت های لوله بازکنی است. این شرکت ها دارای لوله بازکن های حرفه ای و دستگاه های پیشرفته هستند تا بدون دردسر و در سریع ترین زمان ممکن توالت را باز کنند.

یکی از شرکت های معتبر در زمینه لوله بازکنی تهران مجموعه آقای لوله بازکن می باشد. این شرکت سرویسکاران حرفه ای دارد که به راحتی میتوانند انواع گرفتگی توالت را هر چقدر هم که پیچیده باشد باز کنند.

اگر مشکلتان با روش بالا رفع نشد، میتوانید با جستجوی نام "آقای لوله بازکن" در گوگل و یا مراجعه به آدرس اینترنتی https://mrplumber.ir به راحتی از خدمات این شرکت استفاده نمایید.

 

برچسب ها : لوله بازکنی,لوله بازکنی تهران,رفع گرفتگی لوله فاضلاب