به گزارش پایگاه خبری نشان :

در ایام سرد سال موضوع گرمایش مکان های مختلف یکی از چالش های مهم برای بسیاری از افراد است. ما برای تامین گرمایش از انواع روش ها و دستگاه های مختلف استفاده می کنیم اما متاسفانه اکثر این دستگاه ها یا بسیار پر مصرف بوده و یا توانای گرمایش مناسب را ندارند. در این مقاله قصد داریم سیستم گرمایشی را به شما معرفی کنیم تا در عین بازده مناسب بسیار کم مصرف نیز می باشد.

گرمایش از طریق تابش

خورشید یکی از بارزترین مثال ها برای توضیح مفهوم گرمایش تابشی می باشد. خورشید در فاصله بسیار طولانی از ما قرار دارد اما ما بصورت روزمره از طریق تابش گرمای آن را دریافت می کنیم.

دستگاه گرماتاب

دستگاه گرماتاب نام محصول تولیدی شرکت ایران مشعل می باشد که از روش گرمایش تابشی برای تامین گرمایش بهره می برد. این دستگاه امروزه بسیار متداول است و هزاران مدل مختلف از گرماتاب توسط نمایندگی های گرماتاب در استان های مختلف نصب گردیده است.

دستگاه گرماتاب در ظرفیت حرارتی و ابعاد متنوع طراحی شده است تا بتوان در مکان های مختلف با مساحت های گوناگون آن ها را نصب کرد برای مشاهده این تنوع می توانید به صفحه اصلی وب سایت نمایندگی گرماتاب در استان تهران، البرز و مازندران به آدرس garmataaban.com  مراجعه کنید.

10

 

دستگاه گرماتاب برای عملکرد، به گاز شهری و جریان برق به شکل همزمان نیازمند است. در این دستگاه گاز شهری از طریق مشعل مخصوص با شعله طویل درون لوله ای با ضریب تابش بالا می‌سوزد، حرارت ایجاد شده ناشی از محصولات احتراق در درون لوله به امواج حرارتی مادون قرمز تبدیل شده و به وسیله سطوح منعکس کننده (Reflector) که به شکل ذوزنقه در بالای دستگاه قرار گرفته، به نقاط مورد نظر می‌تابد .این امواج بنا خاصیت خود در اثر برخورد، به گرما تبدیل شده و احساس بسیار مطلوبی نظیر حرارت خورشید در انسان ایجاد می کند 

استان های تهران، البرز و مازندران باتوجه به داشتن مکان های صنعتی، رستوران ها و کافه ها و ویلا های متعدد جز استان های با بیشترین نصب دستگاه هستند.

گرماتاب در طول بیست سال گذشته برندی موفق و قابل اعتماد بوده است. گرماتاب در ایران با نام های دیگری همچون بخاری سقفی، هیتر سقفی، گرمایش تابشی، بخاری تابشی شناخته می شود.

 

گرمایش سالن های صنعتی

گرمایش سالن های بزرگ با ارتفاع بلند نیازمند یک سامانه گرمایشی مناسب است تا باصرف کمترین میزان انرژی بهترین گرمایش را نیز تامین کند. بخاری های سقفی گرماتاب یکی از ایده آل ترین سامانه ها برای محیط های با این ویژگی می باشد.

سیستم های گرمایشی تابشی صنعتی این امکان را به کارفرما می دهند تا مناطقی از سالن را که گرمایش آن مورد نظر می باشد، انتخاب نمایند، بنابراین مدیران این واحدها می توانند با مشخص نمودن ایستگاههای کاری کارکنان در سالن، فقط گرمایش این مناطق را تأمین نمایند.

11

یکی از مهم ترین مزایای گرماتاب در مقایسه با سایر روش های گرمایشی، کاهش هزینه های انرژی میباشد. از مزایای گسترده تامین گرمایش با دستگاه های گرماتاب، میتوان به امکان تامین گرمایش در مناطق مورد نیاز، عدم اشغال فضای فیزیکی، تسریع در زمان تامین گرمایش، خاموش بودن دستگا ها در ایام تعطیل و بسیاری از موارد را عنوان نمود. در سامانه های سنتی و قدیم تامین گرمایش مانند جابجایی هوای گرم، می بایست کل هوای سالن را به دمای مطلوب برسانند و بنابراین خاموش نمودن دستگاه‌ها حتی در مواقعی که تنها گرمایش بخشی از سالن مد نظر باشد، امکان پذیر نیست.

سالن های صنعتی بزرگی در طول سالیان گذشته برای تامین گرمایش از دستگاه های تابشی گرماتاب استفاده کرده اند که خود این موضوع بیانگر کیفیت بالای این دستگاه ها می باشد.

شرکت های مگاموتور،ایران خودرو، کرمان موتور، دیجی کالا، گروه مپنا، ایران خودرو دیزل، شرکت خودرو سازی سایپا، گروه بهمن از جمله شاخص ترین مشتریان دستگاه های گرماتاب هستند.

گارانتی بلند مدت دستگاه های گرماتاب

دستگاه های گرماتاب دارای 5 سال گارانتی فن و مشعل 10 سال گارانتی لوله 15 سال خدمات پس از فروش می باشد که خود این مسئله بیانگر کیفیت مناسب این دستگاه می باشد.

فرایند خرید دستگاه های گرماتاب

انتخاب مدل و تعداد مناسب دستگاه های گرماتاب نیازمند داشتن اطلاعات کافی و جامع از این دستگاه ها می باشد و کار تخصصی است که دارای نکات بسیاری نیز می باشد. بنابراین جهت سفارش  این دستگاه ها باید ابتدا از محل مورد نظر جهت نصب توسط فرد متخصص کارشناسی به عمل آید که این موضوع بصورت کاملا رایگان توسط پرسنل نمایندگی گرماتاب صورت میگیرد تا بهترین مدل ها به خریدار معرفی گردد.

نصب و راه اندازی رایگان دستگاه های گرماتاب

12

پس از تعیین مدل ها توسط کارشناس و پس از خرید دستگاه ها نصب و راه اندازی گرماتاب نیز باید توسط تیم کارشناسان مربوط به نصب صورت بگیرد.

امکان نصب و راه اندازی دستگاه توسط خریدار وجود ندارد و اقدام خودسرانه برای نصب می تواند خطرات جانبی را نیز در پی داشته باشد و همچنین این کار سبب ابطال گارانتی دستگاه می گردد.

برای مشاوره خرید دستگاه های تابشی می توانید از طریق شماره تماس های 09123639342 – 09124884905 با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت ما به آدرس garmataaban.com  اطلاعات مفید و جامعی در مورد انواع دستگاه های تابشی بدست بیاورید.