به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

خیلی از شهرها هستند که به دلیل نزدیکی به تهران، دسترسی راحت  و امکانات خوب اقامتگاه‌هایش مقصد پرطرفدار برای سفر هستند. یکی از این مقصدها که تازگی‌ها هم خیلی خاطرخواه پیدا کرده، کردان است. کردان را بیشتر برای سفرهای دسته‌جمعی انتخاب می‌کنند اما شاید دلتان خواست تنهایی چند روزی از شهر و همه متعلقاتش دور باشید و آرامش بگیرید.

یک شهر شمالی نزدیک به تهران برای این کار خیلی مناسب است. جایی مثل چالوس که می‌شود سه ساعته بهش رسید و کنار دریا آن آرام گرفت.

وقتی مزه سفر به جایی که هم نزدیک تهران باشد و هم امکانات خوبی داشته باشد را بچشید دوست دارید آخر هفته‌های بیشتری آن را تجربه کنید. چه بهتر بتوانید از جایی بتوانید اجاره ویلا با تخفیف انجام دهید.

حالا بیایید کمی در این شهرهای پرطرفدار بچرخیم و ببینیم چطوری با قیمت خوب یک اقامتگاه درست و حسابی در آن‌ها اجاره کنیم.

چالوس؛‌ دریا را زود به زود ببین

دریا توی زندگی خیلی‌ها تاثیر دارد. خیلی‌ها چند وقت یکبار باید دریا را ببینند تا آرامش بگیرند و برای بقیه روزهای کاری‌شان انرژی داشته باشند.

یکی از مقصدهای باحال برای دیدار با دریا توی فاصله زمانی‌های کوتاه چالوس است.

با سفر به چالوس نه تنها از آرامش دریا می‌توان لذت برد بلکه می‌توانید برای کارهای باحال و هیجان‌انگیز هم بروید سمت ساحل نمک‌آبرودش. آن‌جا انواع تفریح‌های آبی مثل جت اسکی، شاتل و بنانا را تجربه کنید. تازه اگر دلتان رانندگی و سرعت هم می‌خواهد این‌جا موتور و ماشین مساقه‌ای دارد، پس شروع کنید به تجربه کردن کارهایی که همیشه دلتان می‌خواسته.

شاید برای اجاره ویلا ساحلی در هر شهری دلتان شور بیافتد، ندانید به کجا می‌شود اعتماد کرد؟ با در اجاره آنلاین آن ندانید کجا اطلاعات و عکس‌های واقعی از ویلا را برای شما گذاشته.

برای اجاره ویلا ساحلی چالوس می‌توانید روی سایت پینورست حساب کنید. این‌جا بدون نگرانی به خواسته خود می‌رسید. تمام ویلاهای پینورست بازرسی‌شده هستند و قبل از این‌که روی سایت قرار بگیرند از لحاظ تمیزی، سروصدا یا امکانات بررسی شده‌اند.

پس کسی قبل از شما نگران وضعیت ویلا بوده و آن را برای شما آماده کرده.

توی پینورست می‌توانید بهترین ویلا را با تخفیف‌های حسابی‌ای که چند وقت یکبار می‌گذارد اجاره کنید و سفر با قیمتی ارزان‌تر از قیمت واقعی بهتان بچسبد.

کردان؛ چند روز دور از خانه ریلکس کن

اصلا یک نوع سفر این است که جای خاصی نروید. توی یک ویلا یا خانه‌ای مجهز غیر از خانه خودتان چند روزی دور از دغدغه‌های زندگی خودتان راحت ریلکس کنید.

اگر آن ویلا استخردار هم باشد که چه بهتر. با آبتنی کردن هم آرامش بیشتر می‌گیرید.

کردان به‌درد یک کار باحال‌تر هم می‌خورد و آن‌هم سفر دسته‌جمعی و دوستانه است. گاهی دلتان می‌خواهد بهترین تفریح‌ها و بهترین حالتان را با دوستانتان شریک باشید، پس در کردان یک ویلا لوکس و استخردار اجاره کنید. تازه قیمتش هم تقسیم می‌شود و بیشتر بهتان می‌چسبد.

6

ویلاهای کردان پینورست گلچین‌شده هستند، این به کنار خیلی وقت‌ها هم رویشان تخفیف می‌گذارند و می‌توانید یک اقامت خوش‌قیمت و باکیفیت را با دوستانتان تجربه کنید.

 

راستی کردان به‌خاطر آب‌وهوای خنک‌ترش نسبت به تهران برای سفرهای تابستانی خیلی خوب است. می‌توانید آخرهفته‌ها انتخابش کنید و حسابی لذت ببرید.

دماوند؛ آرامش گرفتن از طبیعت

7

یک ساعت و نیم از تهران رانندگی کنید تا به یک شهر خوش‌آب‌وهوا برسید. این‌جا در کوچه‌باغ‌های قدیمی قدم بزنید، سراغ چشمه‌های باصفا بروید، توی ویلا ریلکس کنید و هوای سالم و خنک بخورید.

برای اجاره ویلا یا خانه مبله در دماوند هم نگران نباشید، وارد پینورست شوید و در آن شهر مورد نظر خود را جستجو کنید، لیستی از بهترین اقامتگاه‌های آن شهر برایتان باز می‌شود.

چرا از پینورست اقامتگاه اجاره کنیم؟ بازرسی و تخفیف

مهم فقط اجاره ویلا با تخفیف نیست، جایی که انتخاب می‌کنید باید استانداردهای شما را داشته باشد. مخصوصا اگر یک ویلا استخردار باشد باید خیالتان از نظافت و تمیزی هم ویلا و هم استخر راحت باشد.

تمام ویلاهای پینورست از قبل بازرسی‌شده و تاییدشده هستند.

یکی دیگر از خوبی‌های پینورست این است که عکس‌ها و اطلاعات روی سایت  واقعی هستند پس موقع تحویل ویلا دچار غافلگیری منفی نمی‌شوید. اگر مسئول اجاره ویلا از طرف جمع دوستانتان هستید می‌توانید بدون استرس با کمک سایت پینورست ویلا خود را رزرو کنید و مطمئن باشید همان چیزی که دیدید و درمودش خواندید تحویل می‌گیرید.