به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

انواع کانال‌های تهویه هوا هستند که در بازار به فروش می‌رسند. در این مطلب قصد داریم که به شما انواع کانال‌های گالوانیزه مجموعه سپهر تهویه را معرفی سازیم.

انواع کانال گالوانیزه تهویه هوا

به طور کلی بسته به مکان مد نظر که قرار است یک کانال تهویه هوا در آنجا نصب شود، یکی از کانال‌های تهویه هوای زیر، مورد استفاده قرار می‌گیرد:

کانال چهارگوش

کانال چهارگوش گالوانیزه نسل اول کانال‌ها می‌باشد. این کانال دارای ساختاری به شکل مربع و مستطیل می‌باشد. در صنعت عمدتاً از کانال‌های چهارگوش مربعی استفاده می‌شود، زیرا راندمان بالاتری دارد. اما کانال مستطیلی نیز مزایای خاص خود را دارد؛ از جمله این مزایا می‌توان به این اشاره کرد که فضای کمتری را در محیط اشغال می‌کند. شما می‌توانید بهترین کانال‌های چهارگوش را از مجموعه سپهر تهویه خریداری نمایید.

کانال فلکسیبل

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین قسمت‌های سیستم‌های ساختمان، کانال فلکسیبل یا انعطاف پذیر می‌باشد که با پیشرفت تکنولوژی و ورود مصالح جدید و متفاوت در ساختمان و ساخت و سازها، شاهد گسترش حوزه کاربرد آن بوده‌ایم. کانال‌های انعطاف پذیر به عنوان Flexible Air Duct نیز شناخته می‌شوند.

Flexible یک کانال بسیار کاربردی است و به طور گسترده در تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش استفاده می‌شود. کانال‌های فلکسیبل انواع مختلفی دارند و هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند که آنها را برای استفاده در موقعیت‌های مختلف، مناسب ساخته است.

کانال هوای انعطاف پذیر را می‌توان با توجه به ظاهر، ساختار، عملکرد داخلی، اندازه سوراخ، ابعاد، جنس و غیره در طیف گسترده‌ای تولید کرد. جهت خرید کانال فلکسیبل با شماره زیر، تماس حاصل نمایید.

شماره تماس: 09100900610

کانال اسپیرال

Shape4

کانال اسپیرال یا کانال گرد نوعی مجرای تخلیه هوا است که در انواع سیستم‌های تهویه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود با سایر کانال‌ها متفاوت است. کانال اسپیرال به گونه‌ای ساخته شده است که ورق‌های گالوانیزه در هم پیچیده و کشیده می‌شوند تا در نهایت با مقطع دایره‌ای به ساختار مارپیچی برسند.

داکت‌های اسپیرال را می‌توان در اندازه‌های مختلف تولید کرد. در واقع هزینه ساخت کانال‌های دایره‌ای در هر سایز متفاوت است. این تنوع گسترده در حجم تولید، امکان استفاده از این کانال را برای مقاصد مختلف فراهم کرده است و محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد. از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها گرفته تا فرودگاه‌ها، هتل‌ها و ...، همگی می‌توانند از این کانال استفاده کنند. اما این کانال را نمی‌توان در طول دلخواه تولید کرد؛ کانال اسپیرال تنها می‌تواند در طول 3 متری تولید شود. در صورتی که طول بیشتری برای این مجرا مورد نیاز باشد، می‌توان کانال‌ها را با کمک کانکتورها به یکدیگر متصل کرد تا به طول مورد نیاز برسند.

مجموعه سپهر تهویه به فضل و عنایت خداوند با گرد هم آوردن کارشناسان مجرب در زمینه تولید کانال‌های انتقال هوا و برخورداری از بروزترین ماشین آلات روز دنیا، آماده ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

کانال پلی اورتان

کانال پلی اورتان نوعی کانال پیش عایق است که در ساختار آن از نوعی عایق پلی اورتان استفاده شده است. در داکت‌های پلی اورتان، سرعت تولید و اجرای کانال‌ها بالاست زیرا بر خلاف کانال‌های گالوانیزه پس از تولید و نصب نیاز به عایق بندی ندارند و علاوه بر آن، کانال‌های گالوانیزه قابل اشتعال نیز هستند. همچنین این کانال‌ها با طبیعت سازگار می‌باشند. میزان پخش دود و آتش در کانال پلی اورتان کمتر از 25 می‌باشد و این عدد مطابق با استانداردهای مقررات ملی ساختمان بوده و همچنین دارای کلاس مقاومت در برابر حریق B1 می‌باشد، که در نتیجه مشتعل نمی‌شود.

سپهر تهویه تولید کننده بهترین کانال‌های پلی اورتان و دیگر کانال‌های انتقال هوا می‌باشد. شما می‌توانید بهترین کانال‌های پلی اورتان را در مجموعه سپهر تهویه با بهترین قیمت خریداری نمایید.

شماره تماس: 09100900610

نکات نصب کانال‌های گالوانیزه

Shape6

جهت کانال کشی فنی باید یک سری نکات را رعایت کرد تا نصب به صورت کامل انجام شود؛ این نکات به شرح زیر می‌باشد:

  1. برای هدایت تمامی کانال‌های فرعی باید از تقسیم کننده و پره راهنما استفاده شود.

  2. کانال‌ها باید کاملاً کنترل شوند.

  3. کانال‌ها باید به درستی عایق بندی شوند.

  4. کانال‌های گرد دارای جریان یکنواخت‌تری هستند اما به دلیل محدودیت‌های معماری در برخی موارد باید از کانال‌های چهارگوش استفاده کرد.

  5. هنگام کانال کشی مراقب باشید تا از نشت هوا جلوگیری کنید.

  6. منحنی تبدیل دارای شیب 17 است.

  7. تمام لبه‌ها باید در جهت جریان باشند.

  8. همه دمپرها و تقسیم کننده‌ها باید لبه اضافی داشته باشند.

  9. در دهانه مکش و رانش از اتصال برزنتی استفاده شود.

  10. دریچه چک باید نصب شود.

  11. لوله‌ها باید از صفحات استاندارد ساخته شوند.

  12. زانوها و سه راهی‌ها دارای پره‌های راهنما باشند.

  13. مجرای برگشت ثانویه باید دارای دمپر باشد.

  14. در انتهای هر شاخه باید یک دریچه تهویه وجود داشته باشد.

  15. از زاویه 45 درجه برای انشعاب استفاده کنید.

  16. به تدریج مسیرها و اندازه‌ها را تغییر دهید. تبدیل‌ها و شاخه‌ها باید تا حد امکان طولانی باشد.

  17. کانال‌های فلکسیبل باید کوتاه در نظر گرفته شوند تا کاهش اصطکاک به حداقل برسد.

  18. سرعت باد باید کم نگه داشته شود تا صدای کانال کاهش یابد.

  19. تغییر مسیر کانال باید به حداقل برسد.

درباره مجموعه سپهر تهویه

این مجموعه با عنایت و لطف خداوند و گردآوری متخصصان ماهر در زمینه‌ی تولید کانال‌های انتقال هوا و ذرات و تامین ماشین‌آلات روز دنیا در زمینه صنعت تهویه در سال 1391 شمسی، پا به عرصه‌ی تولیدات با کیفیت و ارائه خدمات و مشاوره در زمینه‌ی تهویه نموده است. شما می‌توانید انواع کانال‌های گالوانیزه تهویه هوا را از مجموعه سپهر تهویه با قیمتی مناسب، خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر، تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: 09100900610