به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

اهمیت سرویس پکیج و آبگرمکن مسئله ای است که هنوز برای بسیاری از افراد روشن نشده و تا زمانی که مشکلی برای این سیستم‌های گرمایشی به وجود نیاید، به مزیت این موضوع پی نمی‌برند. به گزارش پایگاه خبری نشان، حدود 80 درصد از مشکلاتی که برای پکیج و آبگرمکن پیش می‌آیند، ناشی از عدم سرویس به موقع این دستگاه‌ها هستند. به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم به بررسی مزایای سرویس پکیج و آبگرمکن به صورت سالیانه بپردازیم.

1.کاهش هزینه تعمیرات

مهمترین دلیل اهمیت سرویس پکیج و آبگرمکن این است که از افزایش بیش از حد هزینه‌های تعمیرات جلوگیری می‌شود. زیرا با سرویس دوره ای، می‌توان هرگونه مشکل یا ایراد را در پکیج یا آبگرمکن دیواری، از همان ابتدا تشخیص داد. در نتیجه از گسترش این مشکلات و آسیب رسیدن به قطعات اصلی جلوگیری خواهد شد که این موضوع در نهایت باعث می‌شود هزینه تعمیرات کاهش پیدا کند. البته برای کاهش هزینه تعمیرات، پیشنهاد می‌دهیم از خدمات تعمیر پکیج در اصفهان الوپایپینگ استفاده کنید که تعمیرات پکیج و آبگرمکن را در محل انجام داده و با بهترین قیمت محاسبه می‌کند.

2.افزایش طول عمر پکیج و آبگرمکن

از دیگر مزایای سرویس پکیج و آبگرمکن به صورت دوره ای، می‌توان به افزایش طول عمر این سیستم‌های گرمایشی اشاره کرد. به طور معمول در زمان تولید این سیستم‌ها، یک طول عمر مفید برایشان در نظر گرفته می‌شود؛ اما باید بدانید که در صورت نصب نادرست یا نگهداری نامناسب، طول عمر سیستم‌های گرمایشی به طور قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. به همین دلیل در صورتی که می‌خواهید تا سال‌ها نیاز به خرید پکیج یا آبگرمکن جدید پیدا نکنید، لازم است که در دوره‌های زمانی منظم (مثلا سالیانه یا هر شش ماه یک بار)، سرویس پکیج و آبگرمکن را انجام دهید.

3.اطلاع از مشکلات موجود در سیستم گرمایشی

یکی از مزایای سرویس پکیج و آبگرمکن به صورت دوره ای این است که می‌توانید قبل از جدیتر شدن مشکلات، ایرادها را متوجه شده و برای رفع آن‌ها اقدام کنید. برای مثال در صورتی که لوله‌های پکیج دچار نشتی یا گرفتگی شده باشند، قبل از اینکه پوسیده شوند یا بازدهی پکیج را پایین بیاورند، می‌توانید آن‌ها را تعویض کنید. این موضوع به ویژه در زمانی اهمیت دارد که می‌خواهید پکیج را از حالت زمستانه به تابستانه یا برعکس، تبدیل کنید. همچنین سرویس‌های سالیانه می‌تواند مانع از بروز خطراتی مانند گازگرفتگی ناشی از آبگرمکن شود و سلامت این دستگاه‌ها را تضمین خواهد کرد.

4.تنظیم فشار آب از مزایای سرویس پکیج و آبگرمکن

15

یکی از مشکلات بسیار رایج و آزاردهنده ای که معمولا همه ما با آن مواجه می‌شویم، کم شدن فشار آب گرم است. این موضوع به ویژه در زمان شستن ظروف یا حمام کردن بسیار ناراحت کننده خواهد بود. باید بدانید که سرویس دوره ای پکیج و آبگرمکن می‌تواند از بروز چنین مشکلی جلوگیری کند؛ در نتیجه شما در همه روزهای سال می‌توانید از فشار خوب آب گرم لذت ببرید و حتی با وجود کم بودن فشار آب ساختمان هم نگرانی از بابت این موضوع نداشته باشید.

5.اهمیت سرویس پکیج و آبگرمکن در جلوگیری از خراب شدن قطعات

شاید بتوان گفت که مهمترین دلیل اهمیت سرویس پکیج و آبگرمکن دیواری به صورت مرتب، جلوگیری از خراب شدن قطعات مهم این سیستم‌های گرمایشی مانند برد پکیج است. خراب شدن یک قطعه در هریک از این سیستم‌ها می‌تواند هزینه‌های زیادی را برای شما به بار بیاورد؛ به همین دلیل باید با انجام سرویس به موقع، از بروز چنین مشکلی جلوگیری کنید. البته با افزایش طول عمر آبگرمکن و پکیج، احتمال خراب شدن قطعات هم افزایش پیدا می‌کند؛ به همین دلیل در این مواقع باید برای تعمیر ابگرمکن در اصفهان با یک تعمیرکار خبره تماس بگیرید تا با تعویض یا تعمیر هریک از قطعات، از بروز مشکلات جدیتر جلوگیری کند.

6.جلوگیری از کم شدن شعله پکیج و آبگرمکن

یکی از مشکلات رایج در پکیج و آبگرمکن، کم شدن شعله مشعل یا خاموش شدن ناگهانی آن است. این موضوع به ویژه در زمانی که شما در حال استحمام کردن هستید یا اینکه نیاز به آب گرم دارید، می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. این در حالی است که با انجام رسوب گیری به موقع می‌توانید تا حد زیادی از بروز این مشکل جلوگیری کرده و مانع از قطع شدن جریان آب گرم یا کاهش دمای آن شوید. بنابراین یکی از مزایای سرویس پکیج و آبگرمکن دیواری این است که رسوب گیری مبدل یا لوله‌ها به طور مرتب انجام خواهد شد و به این ترتیب مشعل دچار مشکل نمی‌شود.

7.جلوگیری از سرد و گرم شدن آب

 از دیگر مزایای سرویس پکیج و آبگرمکن دیواری این است که می‌توان به طور موثری از سرد و گرم شدن آب جلوگیری کرده و دمای آن را ثابت نگه داشت. به این ترتیب در حین کار، نیازی ندارید که مدت زیادی برای گرم شدن آب منتظر بمانید یا اینکه به دلیل نوسانات دمایی، ناچار به تنظیم دمای دائمی شوید. برای این کار، سرویسکار آبگرمکن و پکیج دیواری، گرفتگی سوراخ‌های شعله را برطرف کرده و سنسور دما را تنظیم می‌کند.

8.جلوگیری از بروز اتفاقات خطرناک

یکی از مزایای سرویس پکیج و آبگرمکن این است که از بروز اتفاقات خطرناکی مانند گازگرفتگی، اتصال برق، بالا رفتن بیش از حد فشار، گرفتگی دودکش و انفجار جلوگیری خواهد شد. در صورتی که پس از گذشت سال‌ها از استفاده پکیج و آبگرمکن، هیچ سرویسی را بر روی آن انجام ندهید، احتمال بروز چنین اتفاقاتی افزایش پیدا می‌کند و می‌تواند برای ساکنان ساختمان بسیار خطرناک باشد.

انواع سرویس پکیج و آبگرمکن

بسته به فاصله زمانی که میان سرویس‌های پکیج و آبگرمکن وجود دارد، این فرایند به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود. برای مثال بیشتر افراد تنها زمانی به سرویس این وسایل گرمایشی می‌پردازند که نشانه‌هایی از خرابی در آن‌ها بروز پیدا کند. برای مثال فشار آب گرم کم شده باشد یا اینکه پکیج و آبگرمکن بازدهی خود را از دست داده باشند. سرویس پکیج و آبگرمکن با مشاهده نشانه‌های خرابی کار بسیار غلطی است؛ زیرا ممکن است این نشانه ها به دلیل وجود اشکالات عمده در سیستم به وجود آمده باشند که این موضوع می‌تواند خسارت‌های زیادی را برای ما به ارمغان آورد. بهترین نوع سرویس، سرویس پکیج و آبگرمکن به صورت دوره ای است که می‌تواند همه مزایای گفته شده در این مقاله را برای شما به ارمغان آورد. هر زمانی که تصمیم به تبدیل پکیج از حالت زمستانه به تابستانه گرفتید، باید سرویس آن را انجام دهید. همچنین بررسی آبگرمکن هم باید به صورت سالیانه یا هر شش ماه یک بار انجام شود تا مشکلات جدی برای آن به وجود نیاید.

بهترین تکنسین‌ها برای سرویس پکیج و آبگرمکن

16

در صورتی می‌توانید از مزایای سرویس پکیج و آبگرمکن بهره مند شوید که این کار را به یک متخصص بسپارید. اما سوال اینجا است که چگونه می‌توان یک سرویسکار خوب و خبره در این زمینه پیدا کرد؟ الوپایپینگ یک مرجع بسیار معتبر در زمینه ارائه انواع خدمات تاسیساتی است که تعداد زیادی سرویسکار ماهر را به شما معرفی می‌کند. شما می‌توانید با بررسی نظرات دیگر مشتریان درباره هریک از سرویسکاران پکیج و آبگرمکن، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. مزیت استفاده از خدمات الوپایپینگ این است که هیچ محدودیتی در زمان نخواهید داشت و می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز یا حتی در روزهای تعطیل، با شماره تلفن 09937793880 تماس بگیرید و تقاضای خود را ثبت کنید.