به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

بهترین قیمت خرید ویلا در شهرک ‌امیردشت را از کجا پیدا کنیم؟ مجموعه ویلایی ‌امیردشت در کجا قرار دارد؟ امکانات رفاهی شهرک ویلایی‌ امیردشت چیست؟ مشخصات ویلا‌های شهرک‌ امیردشت متل قو چگونه است؟ یکی از زیباترین و معروف‌ترین شهرک‌های ساحلی ایران، ‌امیردشت در منطقه کلارآباد استان مازندران است. این منطقه اختصاصی از امکانات کامل تفریحی، ورزشی و راه جنگلی برخوردار است. همین موضوع آن را به گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری و تفریح تبدیل کرده است. در این مقاله از mhmelk شهرک بزرگ و معروف ‌امیردشت در مازندران را معرفی می‌کنیم. همچنین امکانات رفاهی، قیمت خرید ویلا‌ها و موقعیت آن را بررسی می‌کنیم. به طوری که در پایان این متن به خوبی برای سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در این منطقه، تصمیم‌گیری کنید.

 

شهرک ‌امیردشت را بهتر بشناسید

در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۱۰۰ هکتار، به همت شادروان علی اصغر توکلیان شهرک‌ امیردشت با طراحی زیبا و مدرن در شهر کلارآباد تأسیس گردید. این شهرک در ۱۷ کیلومتری غرب چالوس و ۳ کیلومتری غرب منطقه نمک آبرود واقع شده است.

شهرک ‌امیردشت متل قو، در محیطی بسیار زیبا کنار حاشیه جنگل و سواحل دریای خزر با آب و هوایی مفرح و دلپذیر در منطقه نزدیک برج­های دوقلو متل قو، ساخته شد. پس از گذشت سال‌ها از قدمت آن هنوز هم به عنوان زیباترین و پرجاذبه‌ترین شهرک اختصاصی کشور شناخته می‌شود.

 

 

ویژگی ساختمان و ویلا‌های شهرک ساحلی ‌امیردشت چگونه است؟

ساخت و چیدمان ویلا‌ها براساس استاندارد‌های مهندسی و مقررات شهرک سازی احداث گردیده است. این مجموعه زیبا، دارای حدود ۶۰۰ ویلای‌ لاکچری با نقشه‌های شیک، نما کاری‌های دیدنی و جذاب است. متراژ زمین ویلا‌های این شهرک، از حداقل ۱۰۰۰ متر شروع و تا ۲۵۰۰ متر ادامه دارد.

مساحت ویلا‌های این شهرک اغلب بزرگ بوده و برخی از آن‌ها تا ۸ اتاق خواب نیز دارند. محوطه ویلا‌ها دارای امکانات رفاهی و تفریحی از جمله استخر، سونا، جکوزی و سالن پذیرایی بزرگ هستند. نمای بیرونی نیز با معماری خیره‌کننده از بهترین مصالح ساخته شده است.

 

وضعیت امنیت و حریم خصوصی در داخل شهرک ‌امیردشت چگونه است؟

شهرک اختصاصی و لاکچری ‌امیردشت با مدیریت و نگهبانی حرفه‌ای، دارای امنیت فوق‌العاده‌ای از ورودی تا سراسر محوطه آن است. در تنها ورودی آنها خودرو‌ها از طریق دوربین پلاک خوان کنترل می‌شوند. پلاک خودرو مالکان این مجموعه از قبل در سیستم امنیتی ثبت شده است.

در مجتمع ‌امیردشت ورود و پذیرش مهمانان با هماهنگی قبلی نگهبانان و مالک ویلا انجام می‌گیرد. کادر امنیتی شهرک شامل ۳۵ نفر نگهبان در سه شیفت کاری و به صورت ۲۴ ساعته بر تمام محوطه نظارت دارند. خیابان‌ها، کوچه‌ها و محوطه با پیشرفته‌ترین سیستم‌های نظارتی و دوربین‌های مداربسته کنترل می‌شود. امنیت فوق‌العاده این شهرک، آن را به یک گزینه مناسب برای خرید ویلا تبدیل کرده است.

 

با محوطه شهرک ساحلی ‌امیردشت آشنا شوید

وقتی لقب لاکچری و منحصر به فرد بودن را به مجموعه ویلایی ‌امیردشت می‌دهیم، قطعاً باید به جز ویلا‌های لوکس، محوطه بی‌نظیری هم داشته باشد. در این شهرک دو خیابان اصلی وجود دارد، که از نگهبانی ورودی تا نزدیکی جنگل در دوطرف آن ادامه پیدا می‌کند. دو سمت این خیابان، حدود ۷۰ کوچه فرعی قرار دارد. در محوطه از گل‌ها و گیاهان سرسبز و درخت‌های مناسب با این شرایط آب و هوایی، استفاده شده است. زیباترین طراحی فضای سبز و چیدمان شهری، در این شهرک ویلایی استفاده شده است.

 

6

ویژگی‌های مهم شهرک ‌امیردشت کلارآباد

  • هزینه‌های شارژ خدمات نگهداری و مالیات آن به صورت سالیانه توسط ساکنین ویلاهای ‌امیردشت، پرداخت می‌شود. این هزینه حدود ۸ میلیون تومان است.
  • در فصل‌های بهار و تابستان و تعطیلات آخر هفته، رفت و آمد به داخل شهرک زیاد است.
  • اکثر ساکنین از افراد عالی رتبه و ثروتمند سیاسی و اقتصادی هستند، که برای تفریح و سکونت موقت، به ویلای خود مراجعه می‌کنند.
  • ویلا‌های آن به شبکه اختصاصی گاز، آب، برق و تلفن دسترسی دارند.
  • خدمات نظافت این مجموعه توسط یک تیم مجرب کنترل می‌شود.

 

امکانات رفاهی و تفریحی شهرک ‌امیردشت چیست؟

از تفریحات ورزشی شهرک می‌توان به زمین تنیس، بسکتبال، والیبال و زمین بازی بچه‌ها اشاره کرد. همچنین سه پارک بزرگ طبیعی، که دارای راه جنگلی و جاده سلامت به طول ۲ کیلومتر برای ساکنین است.

دیگر امکانات رفاهی و تفریحی، یک پلاژ ساحلی به وسعت ۴۰۰۰ متر فضای کنار دریا، برای استفاده ساکنین است. این بخش شامل استخر روباز، فضای سرپوشیده برای بیلیارد، ورزش‌هایی مثل پینگ پنگ و نوار ساحلی دریای خزر است. که توسط یک تونل یا رمپی از زیر جاده به شهرک متصل می‌شود.

 

7

سؤلات متداول

بهترین قیمت خرید ویلا در شهرک لاکچری ‌امیردشت کلارآباد، چقدر است؟

قیمت ویلا‌های شهرک ‌امیردشت کلارآباد، با توجه به متراژ، نوع ساخت و امکانات رفاهی آن تعیین می‌گردد. این ویلا‌ها عموماً حداقل 80 یا 100 میلیارد تومان قیمت دارند. شما می‌توانید بهترین قیمت این ویلا‌های لاکچری را از مشاوران املاک سایت ما بپرسید.

 

سند ویلا‌های شهرک ‌امیر دشت کلارآباد چگونه است؟

با توجه به قدمت ساخت این شهرک زیبا که به دهه ۵۰ شمسی باز می‌گردد. ویلا‌های ‌امیردشت شامل سند‌های قدیمی شخصی (شاهنشاهی) و سند‌های بنیادی می‌شود.

 

امکانات شهرک ‌امیردشت مازندران چیست؟

شهرک ‌امیردشت کلارآباد مازندران دارای امکانات خاص خود است. این مجموعه مجهز به امکانات رفاهی، تفریحی، ورزشی، زمین بازی بچه‌ها، جاده جنگلی برای پیاده‌روی، پلاژ ساحلی اختصاصی، رستوران، تفریحات ساحلی، زمین تنیس، والیبال، بسکتبال، محوطه‌سازی، سیستم امنیتی در تمام شهرک، دوربین پلاک خوان در ورودی آن و نگهبانان ۲۴ ساعته است.

 

آیا امکان اجاره یک شب ویلای لاکچری استخردار در شهرک ‌امیردشت کلارآباد وجود دارد؟

خیر، با توجه به اینکه این شهرک ساحلی به صورت اختصاصی است. اجاره ویلا و ورود افراد متفرقه در آن ممنوع است.

 

سخن آخر

همانطور که در متن بالا مطالعه کردید، شهرک ‌امیردشت کلارآباد یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های ساحلی ایران است. این مجموعه ویلایی با مدیریت مناسب و ساختمان‌های مدرن و زیبا از گذشته تا کنون مورد توجه افراد مشهور بوده است. اگر به دنبال یک زندگی لاکچری و مدرن در محیطی آرام و با امنیت بالا هستید، این موقعیت می‌تواند از بهترین انتخاب‌ها باشد. سایت mhmelk، یکی از معروف‌ترین و برترین مشاورین املاک در ایران هستند. مفتخر است با در اختیار داشتن افراد حرفه‌ای و مجرب، گزینه‌های مناسبی را برای خرید ویلا امیردشت و خرید زمین امیردشت در اختیار شما قرار دهد. در این متن به بررسی شهرک ساحلی ‌امیردشت پرداختیم. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و نحوه خرید ویلا‌های شیک دارید، با مشاوران mhmelk تماس بگیرید. ‌امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله به شما برای تصمیم‌گیری بهتر در مورد سرمایه‌گذاری در زمینه املاک کمک کند.