به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

 

هرچه باید درباره آموزشگاه آرایشگری مردانه بدانید!

بسیاری از آرایشگرهای مردانه از تجهیزات و تکنیک های یکسانی استفاده می کنند اما در نهایت نتیجه کار هر کدام از آن‌ها متفاوت است. این نشان می دهد رمز موفقیت آرایشگاه های مردانه معروف، تجهیزات نیست؛ بلکه کار و عمل این افراد است. برای اینکه بهترین کار را انجام دهید، نیاز به دستی ثابت، چشمانی تیزبین، مهارت و آموزش دارید. به عنوان یک آرایشگر مردانه لازم است، ابتدا در کوتاه کردن و فرم دادن به مو، ریش و سبیل تخصص لازم را داشته باشید. به همین خاطر ممکن است شما به دنبال بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه باشید. شما در مسیر بهترین آرایشگر مردانه شدن، وقت و هزینه زیادی صرف می کنید؛ پس تا انتهای این مقاله را بخوانید تا بتوانید بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه را بشناسید.

 

شما یک آرایشگر هستید یا نه؟

برای یک آرایشگر موفق شدن، باید در کنار علاقه، تیز بین و سریع باشید. آرایشگری، تنها آشنا شدن با انواع رنگ و کار کردن با قیچی نیست! برای آرایشگری باید خودتان را باور داشته باشید. هرگاه باور کردید که می توانید بهترین آرایشگر شهر خودتان بشوید، سری به آموزشگاه آرایشگری مردانه عصر مو بزنید. این آموزشگاه تمام دوره هایی که شما به آن نیاز دارید را ارائه می دهد تا شما بتوانید تجارت حرفه ای خود را راه بیاندازید.

 

چرا باید به آموزشگاه آرایشگری مردانه برویم؟

تصور خیلی از افراد این است که می توانند به روش وردست و استاد، آرایشگری را یاد بگیرند. این اشتباه است! همانگونه که یک آشپز برای طبخ غذاهای متفاوت در دوره های آموزشی متفاوت شرکت می کند، یک آرایشگر هم برای یادگیری فنون متفاوت، نیاز به یادگیری دارد.

 

اگر می خواهید به یک آموزشگاه معتبر مراجعه نکنید، احتمالا آرایشگاه شما همیشه یک باب مغازه ساده باقی خواهد ماند و شما هیچ گاه نمی توانید لذت داشتن یک آرایشگاه مردانه بزرگ با مشتریان خاص را درک کنید. شما برای یادگیری هر حرفه ای، به مدرسه یا آموزشگاه می‌روید؛ برای آرایشگری هم باید به آموزشگاه بروید! شما با مراجعه به آموزشگاه آرایشگری عصر مو می توانید با گذراندن دوره های متفاوت، مدرک حرفه ای آرایشگری را دریافت کنید. در آموزشگاه عصر مو مدارک شما، تاییدیه سازمان فنی و حرفه ای را خواهد داشت.

 

چه انتظاری باید داشته باشیم؟

حتی بهترین آموزشگاه های آرایشگری مردانه، ممکن است همه انتظارات شما را براورده نکند. شما با انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه، می توانید قدم بزرگی در مسیر موفقیت خود بردارید. مباحثی که انتظار می‌رود در آموزشگاه آرایشگری یاد بگیرید به صورت زیر است:

  • بهداشت: اولین اصل در تداوم و حیات حرفه شما رعایت نکات بهداشتی است. بهترین آموزشگاه در آموزش آرایشگری مردانه، این نکته را لحاظ خواهد کرد. همچنین روش های ضدعفونی و استریل کردن از جمله مباحث ابتدایی است که به آن پرداخته می شود.

  • علوم مرتبط: این مبحث جزو مباحث آشنایی با علوم پایه و مسائل مرتبط با آرایشگری است.

چه انتظاری باید از یک آموزشگاه آرایشگری داشته باشیم؟

 

  • اصلاح: آموزش اصلاح از جمله آموزش های اساسی برای یک آرایشگر در آموزش آرایشگری مردانه است.

  • موضوع تخصصی شیمی: در اینجا منظور آشنایی با محصولات آرایش و بهداشتی و آشنایی با ترکیبات شیمیایی این نوع محصولات است. رنگ، شامپو، انواع آماده سازی مو و.. از جمله مواردی است که با ترکیبات شیمیایی متفاوت برای آدم هایی با موهای متفاوت استفاده می شود. برای آشنایی بیشتر می توانید دوره آموزشی کاربر مواد شیمیایی در آموزشگاه آرایشگری مردانه عصر مو شرکت کنید.

  • مدیریت: یادگیری بازاریابی، تبلیغات و حسابداری و... از جمله مواردی است که در پیشرفت یک آرایشگاه نقش به سزایی دارد. اگر شما می خواهید از صفر شروع کنید احتمالا باید با این موارد آشنا شوید.

  • مدل مو: در آموزش آرایشگری مردانه، مدل مو تنها مرتبط به مدل دادن به مو نیست! شامپو کردن، طراحی مو، ماساژ پوست سر، فر کردن، برس زدن و شانه کردن، ترمیم مو، پرس حرارتی، فر کردن مو و مراقبت از مو از جمله چیزهایی است که انتظار می رود شما یاد بگیرید. در این زمینه آموزشگاه عصر مو در دوره آموزش آرایشگری مردانه درجه ۲ شاگردان خود را با تکنیک کوتاهی مو و اصلاح مو آشنا می کنند.

  • قیچی و تیغ: کار کردن درست با هر کدام از این ابزارها شما را تبدیل به یک آرایشگر موفق خواهد کرد. در آموزشگاه عصر مو اساتید در دوره آموزش آرایشگری مردانه پروفشنال(درجه ۱) علاقه مندان را با اصول کار با قیچی در حالت های مختلف آشنا می کنند.

 

بهترین آموزشگاه آرایشگری کدام است؟

برای اینکه بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه را شناسایی کنید، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  1. هزینه های دوره

  2. تجهیزات آرایشگری

  3. نوع دوره

  4. تعداد شاگردان حاضر

  5. خوابگاه

  6. شاگردان موسسه

برای آشنایی بهتر با ویژگی های بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه، مقاله "10 ویژگی بهترین آموزشگاه آرایشگری چیست؟" را بخوانید. موسسه آرایشگری مردانه عصر مو سالانه با 2000 شاگرد در این زمینه بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران و ایران است.

 

آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران

تاکنون درباره چگونگی شناسایی بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران صحبت شده است. توصیه ما به شما انتخاب آموزشگاه آرایشگری مردانه عصر مو است. این آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران دوره های آموزشی متعددی را ارائه می دهد. همچنین دوره های جامع آرایشگری مردانه، دوره استارتر، دوره پروفشنال، گریم سینمایی، گریم داماد و... از جمله دوره های ویژه ای است که می توانید در این آموزشگاه یاد بگیرید. آموزشگاه آرایشگری مردانه عصر مو با استفاده از بهترین روش های آموزش، توانسته است مهارت های مراقبت و زیبایی را به بهترین شکل ممکن به شاگردان خود آموزش بدهد. این آموزشگاه علاوه بر آموزش تکنیک های خاص آرایشگری، شما را در ادامه راه می تواند راهنمایی کند. برای اینکه بدانید آموزش آرایشگری را از کجا شروع کنید، سری به مقالات این آموزشگاه بزنید.

 

بازار کار آرایشگری مردانه

بازار کار آرایشگری مردانه تنها به زدن یک آرایشگاه مردانه ساده محدود نمی شود در ادامه بیشتر با این بازار آشنا می شویم:

  • آرایشگر حرفه ای: اولین فرصت شغلی برای یک آرایشگر، انجام خدمات آرایشی و پیشنهاد سبک به مشتریان است. شما با گذراندن یک دوره آموزش جامع آرایشگری مردانه از مبتدی تا حرفه ای در آموزشگاه آرایشگری مردانه عصر مو می توانید به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل شوید.

  • مدیریت آرایشگاه: اگر شما سرمایه زیادی دارید می توانید به ایجاد یک مرکز آرایشگری مردانه در بهترین جای شهر فکر کنید. شما می توانید با به کارگیری چندین آرایشگر حرفه ای در لاین های متفاوت پیشرفت کنید. هر قدر آرایشگاه شما مجهزتر و حرفه ای تر باشد، می تواند مشتریان خاص تری داشته باشد. سلبریتی ها و افراد سرشناس شهر، به دنبال بهترین آرایشگاه می گردند؛ پس می‌توانید مرکز آرایشگری خود را مکانی برای رفت و آمد افراد خاص کنید. شما می توانید با گذراندن دوره های مختلف ماساژ در آموزشگاه آرایشگری مردانه عصر مو لاین های بیشتری برای خدمات متفاوت تری ایجاد کنید.

  • متخصص پوست و سر: از جمله حیطه های مهم در آرایشگری مردانه، رسیدگی به پوست و موهای سر است. این روزها با متدهای جدید پاکسازی و ارائه خدمات مراقبت از پوست می توانید با لکه های پوستی خداحافظی کرد و پوستی سالم و شاداب به مشتریان خود هدیه دهید. آموزشگاه آرایشگری عصر مو در زمینه ترمیم مو دوره هایی را ارائه کرده است.

  • نمایندگی: اینکه با چه نوع شامپو، محصولات مراقبت از ریش یا محصولات مراقبت از پوست مردانه کار می کنید، مهم است. نمایندگان برند مستقیماً با تولیدکنندگان برای درک و تبلیغ محصولات، همکاری می کنند. شما می توانید در آرایشگاه خود یک نمایندگی کوچک بزنید.