به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

کودکی

به دلیل شغل پدرش که کارمند بود او تجربه زندگی در شهرهای مختلفی رو داشته و از این بابت که هر سال باید از محیط و مدرسه ای عادت کرده بود و دوست پیدا کرده بود جدا بشود حس بدی داشت. دوران کودکی علاقه بیشتری به فوتبال داشته ولی کم کم به محیط استخر که وارد شد متوجه علاقه بیشتر خود به آب و رشته های ابی شد.

خانواده

او فرزند اول خانواده و دو خواهر کوچکتر از خود دارد.

شروع فعالیت

شروع فعالیت حرفه ای او از سال 1389 بوده و درسال 1392 اولین دوره حضور در تیم ملی و شرکت در مسابقات بین المللی را تجربه کرده.

12

تحصیلات

حسین اسماعیل زاده فارغ التحصیل رشته برق در دوره کارشناسی و همین طور ارشد مدیریت دولتی می باشد. او دارای مدرک مربیگری فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران، مدرک مربیگری بدنسازی و مدرک مربیگری آمادگی جسمانی، دارای مدرک امداد و نجات در رودخانه های خروشان از فدراسیون جهانی رفتینگ می باشد.

ازدواج حسین اسماعیل زاده

حسین اسماعیل زاده مجرد است

علاقه مندی ها

فیلم و سریال علمی تخیلی، تاریخی و اکشن

طبیعت گردی و برنامه های اکتشافی در طبیعت و موتور کراس

خصوصیات اخلاقی

احترام مقابل و خوش اخلاقی همیشه مورد توجه وی بوده و همچنین پرهیز از عجله در کارها

13

صفحات مجازی و فعالیت های اینستاگرامی حسین اسماعیل زاده

شما می توانید این قایقران حرفه ایی را با نام Hossein.esmaeillzadeh در این پلتفرم پیدا کنید و کارهای او را به واسطه ی همین صفحه پیگیری نمایید.

 

تیم های باشگاهی

باشگاه سپاهان

افتخارات باشگاهی

قهرمانی کشور به همراه تیم سپاهان

افتخارات ملی

سومی جهان در مسابقات جهانی رفتینگ ایتالیا به عنوان مربی

14

مصاحبه با حسین اسماعیل زاده

حسین اسماعیل زاده در دوران زندگی حرفه ایی خود به افتخارات بزرگی دست پیدا کرده و همیشه خود را در سطح یک نگه داشته و شاهد پیشرفت های وی بوده ایم.

 

الگوی شـما در مسـیر زندگی چه کسـی اسـت؟

فرد مشخصی به عنوان الگو انتخاب نکردم ، ولی مطالعه بیوگرافی و روند پیشرفت افراد موفق و تاثیر گذار همیشه جز مطالعات و وب گردی های هفتگی من هستش. سعی میکنم نکاتی که قابل اجرا تو زندگی شخصی و کاری و ورزشی خودم هست رو شبیه سازی و اجرا کنم.

اگر ورزشکار نمیشدید چه شغلی داشتید؟

مربیگری و استعدادیابی در زمینه ورزش پایه رو دوست دارم.

15

لایف استایل شما چگونه است؟ (رژیم، ورزش، ساعت خواب و...)

به طور مشخص برای ورزشکار رعایت اصول تغذیه و خواب خیلی مهمه و تاثیر گذاره، من تا اونجایی که بتونم سعی در مصرف مواد غذایی پروتئینی و دریایی دارم به همراه میوه و سبزیجات ، کربوهیدرات هم به مقدار خیلی کم ، معمولا روزایی که تمرین دارم. صبح ساعت 5 بیدار میشم شب هم حدود 10 میخوابم.

آیا تا به حال با شکست مواجه شده اید؟

بله خیلی پیش اومده انتظارات از انجام اون کار برآورده نشده و شکست خوردم در رسیدن به هدفی که داشتم ، اما مهمترین تصمیم در این لحظه کم نیاوردن و مجدد سرپا شدنه.

نظرت در رابطه با ورزش ایران به خصوص قایقرانی و کیفیت آینده این ورزش

با توجه به استعداد های فراوانی که در کشور وجود داره یه برنامه منسجم خیلی میتونه به تشکیل تیم های پایه قوی امیدوار بود.

16