به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

 

 

قیمت پیچ و مهره

عواملی گوناگونی بر قیمت پیچ و مهره تاثیرگذار هستند و یکی از مهم ترین این عوامل انتخاب نوع پیچ و مهره میباشد. پیچ و مهره ها نواع گوناگونی دارند که قیمت هرکدام با دیگری متفاوت است. اگر قصد دارید از قیمت اتصال دهنده های مختلف آگاه باشید روی کلمه ی پیچ و مهره کلیک کنید.

 

مواد و مواد تکمیل شده برای پیچ ، مهره و واشر

فولاد یک ماده رایج برای پیچ و مهره است، اما اگر در معرض رطوبت یا چوب تحت فشار قرار گیرند، که هر دوی آنها ممکن است باعث خوردگی بست های فولادی شوند، بست های فولادی معمولی باید با یک پوشش مقاوم در برابر خوردگی پوشش داده شوند. چندین تکمیل محبوب وجود دارد که خودتان انجام دهید.

 

پیچ و مهره های روکش روی در برابر خوردگی مقاوم هستند اما باید فقط در داخل خانه استفاده شوند. روکش اغلب نازک است، هوای بیرون را تحمل نمی کند، و برای استفاده با چوب تحت فشار مناسب نیست. روی زرد یا دی کرومات زرد پوششی را تشکیل می دهد که از روکش روی در برابر خوردگی محافظت می کند، اما برای استفاده در فضای باز یا زمانی که با چوب تحت فشار استفاده می شود مناسب نیست.

 

اندازه پیچ و مهره و واشر

 

اندازه های پیچ، مهره و واشر بر حسب میلی متر متریک (میلی متر) یا استاندارد (SAE) اینچ (اینچ) ارائه می شود. قطر پیچ معمولاً قطر بیرونی رزوه ها است. قطر بیرونی پیچ و مهره را با قطر داخلی مهره و واشر مقایسه کنید. در مهره ها و پیچ های SAE، قطرهای 1/4 اینچ یا کمتر با یک # و یک عدد کامل نشان داده می شود (پیچ با قطر اولیه 3/16 اینچ یک پیچ #10 است). هر چه عدد کمتر باشد، ابعاد کوچکتر است.

طول نشان دهنده فاصله بین انتهای پیچ و قسمت زیرین سر پیچ است که معمولاً به عنوان سطح یاتاقان شناخته می شود.

 

انواع دنده برای پیچ، مهره و واشر

مهره ها و پیچ ها به صورت درشت یا ریز رزوه می شوند.

مهره ها و پیچ و مهره های رزوه درشت فضای بیشتری بین رزوه ها دارند، بنابراین رزوه یک مهره را با رزوه پیچ مطابقت دهید. آنها با گام نخ بالاتر متمایز خواهند شد. پیچ‌ها و مهره‌های رزوه‌ای درشت ممکن است سریع‌تر بسته شوند، زیرا احتمال گیرکردن یا رزوه شدن آن‌ها کمتر است.

مهره ها و پیچ و مهره های با رزوه ریز با رزوه های کوچکتر دارای شکاف رزوه کمتری هستند که در نتیجه چسبندگی محکم و محکمی ایجاد می کند. مهره پیچ با رزوه ریز کمتر در اثر لرزش از جای خود جدا می شود، اما نصب یا برداشتن مهره زمان بیشتری می برد.

 

پیچ و مهره با سر شش گوش

سر شش ضلعی پیچ شش گوش به عنوان سطحی برای گرفتن یا پیچاندن پیچ با آچار، سوکت و جغجغه یا مته/درایور عمل می کند. برخی از پیچ‌های شش گوش دارای رزوه‌هایی هستند که تمام طول ساقه را گسترش می‌دهند و اغلب در سوراخ‌های رزوه‌دار استفاده می‌شوند. آنها قدرت چسبندگی بالایی دارند زیرا کشش را در کل پیچ توزیع می کنند. بخش ضخیم‌تر و بدون رزوه یک پیچ نیمه رزوه‌شده، استحکام فرآیند بست را فراهم می‌کند. پیچ های شش گوش با رزوه جزئی نیز برای عملیاتی که به نیروی بیشتری برای نگه داشتن قطعات کار در کنار هم نیاز دارند مفید هستند. پیچ های سر شش گوش معمولاً در کاربردهای ساختمانی و خودرو استفاده می شود.

پیچ متری

پیچ متری یا راد یکی متری یکی از پرمصرف ترین محصولات امروزه میباشد. پیچ متری در صنعت ساخت وساز کاربرد بسیار گسترده ای دارد از این رو این محصول در متریال های گوناگونی تولید وبه بازار عرضه میشود. اگر قصد خرید پیچ متری را دارید رو به وب سایت پیچ و مهره پایا مراجعه کنید.

2

پیچ استیل

یکی از پرمصرف ترین متریال پیچ و مهره که در محیط های مغناطیسی بسیار کاربرد دارد متریال استنلس استیل میباشد. پیچ استیل در گرید های گوناگونی از جمله 304،316،321،310 و 410 تولید و به بازار عرضه میشود. اگر به دنبال منبعی جهت خرید پیچ استیل هستید به وب سایت پیچ و مهره پایا مراجعه کنید.

 

یوبولت

یوبولت یا همان U-بولت ها دارای دو ساقه رزوه ای با ظاهر گرد یا صاف هستند. U-پیچ و مهره های گرد برای محکم کردن لوله یا مجرا به یک سطح استفاده می شود، در حالی که از U-پیچ های مربعی برای چسباندن چیزها به یک سطح، مانند یک ستون مربعی استفاده می شود. در موقعیتی قرار می گیرد که توسط دو مهره و یک صفحه فلزی محکم شده است

 

انواع مهره

مهره ها با انواع مختلف پیچ و مهره برای محکم کردن بست ها کار می کنند. اگرچه ممکن است برخی از مهره ها با دست سفت شوند، اما اکثر آنها برای راندن با آچار یا درایور سوکت طراحی شده اند. در اینجا تعدادی از پرکاربردترین مهره های سخت افزاری پیچ را مشاهده می کنید.

 

مهره شش گوش

مهره های شش گوش دارای سطح حرکتی شش طرفه هستند. آنها یک نوع مهره معمولی هستند که برای اتصال اجزای چوبی و فلزی با پیچ و مهره هایی با همان اندازه و نوع نخ استفاده می شود.

 

مهره قفلی

مهره های قفلی نایلونی دارای سر شش ضلعی با حلقه نایلونی یکپارچه هستند. هنگامی که یک مهره قفل را روی یک پیچ محکم می‌کنید، رزوه پیچ حلقه را جابجا می‌کند یا تغییر شکل می‌دهد و باعث اصطکاک می‌شود و از شل شدن آن در اثر لغزش یا لرزش جلوگیری می‌کند. مهره قلعه نوعی مهره قفل کننده است که با قرار دادن یک پین یا گیره در سوراخی در پیچ کار می کند. هنگامی که بریدگی های حک شده در مهره روی پین قرار می گیرند، چرخش محدود می شود.

 

مهره خروسکی

مهره های خروسکی به گونه ای طراحی شده اند که بدون نیاز به ابزار، سفت و شل شوند. بال ها به شما این امکان را می دهند که آنها را با شست و انگشت خود سفت و شل کنید. از این مهره ها برای تنظیم و جابجایی سریع و آسان استفاده می شود. آنها ممکن است بر روی ست های درام، پایه های نور و سایر مواردی که باید به طور منظم تنظیم شوند، یافت شوند.