به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا خانم ها و آقایان بتوانند با جدیدترین روش های روز دنیا علائم پیری را از خود دور کنند. اختراع دستگاه های مختلف لیزر همانند دستگاه لیزر کندلا از جمله مواردی است که امروزه به کمک افراد مختلف آمده است تا بتوانند با استفاده از آن پوستی سالم و اندامی بی نقص داشته باشند. اگر می خواهید بدانید لیزر کندلا چیست و  چه استفاده های در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست دارد، به شما توصیه می کنم با ادامه مقاله همراه شوید.

 

لیزر کندلا چیست؟

شرکت کندلا یکی از پرسابقه ترین شرکت های تولیدکننده دستگاه های لیزر در دنیا محسوب می گردد. این شرکت توانسته دستگاه های پیشرفته، پرکاربرد، مقرون به صرفه و بسیار ایمن را روانه بازار نماید، به همین جهت در این زمینه به شهرت قابل توجهی دست یافته است.

امروزه از لیزر کندلا جهت رفع موهای زائد استفاده فراوانی می کنند، از این رو در بسیاری از کلینیک های معتبر و مشهور ایران انواع دستگاه های لیزر موهای زائد کندلا یافت می شود.

 این دستگاه لیزر طیف وسیعی از تیپ های پوستی را شامل می شود و تاییدیه های همانند FDA  و CE را داراست.

تکنولوژی های که در ساخت دستگاه لیزر کندلا به کار رفته موجب شده تا دستگاه دقیقا فولیکول مو را هدف گیری کند و به حذف موهای زائد ناحیه مورد نظر بدن بپردازد و هیچ گونه آسیبی نیز به این ناحیه از پوست وارد نکند.

دستگاه کندلا از سیستم خنک کننده برخوردار است، به همین دلیل مراجعین کمترین درد را حین استفاده از دستگاه تجربه می کنند. از آنجایی که در این دستگاه، اسپری خنک کننده قبل و بعد از شات و همچنین در حین شات بر روی پوست عمل می کند، بیمار کمترین درد را به هنگام لیزر نواحی مختلف بدن خود حس می کند.

آشنایی با سایر کاربردهای لیزر کندلا

علاوه بر رفع موهای زائد از لیزر کندلا جهت مصارف مختلفی استفاده می شود که در ادامه به شرح آنها می پردازیم.

 

5

 

لیفت بازو با لیزر

برخی از افراد بازوهای با پوست شل و افتاده دارند، به همین جهت ظاهر و شکل بازوهای خود را دوست ندارد و در پی حذف افتادگی پوست و چربی های اضافه بازوهایشان هستند. خانم ها جزء بیشترین افرادی هستند که دچار افتادگی بازو می شوند، معمولا آنها به دلایل متنوعی همچون افزایش سن، تغییرات وزنی، ژنتیک و... دچار این مشکل خواهند شد. خانم های که دوست دارند، بدون جراحی به بازوهای خوش فرمی دست یابند، از روش لیفت بازو با لیزر استفاده می کنند. لیزر بازوها یکی از موثرترین راه ها جهت لیفت آنها محسوب می شود که به سفتی و حذف رسوبات چربی در بازوها کمک می کند.

نحوه لیفت بازو با لیزر

معمولا پزشک متخصص نواحی مورد نظر در بازو را بی حس کرده، سپس به اندازه یک قلم برشی کوچک در زیر آرنج یا قسمت بالایی بازو ایجاد می کند، در این برش لوله توخالی می گذارد تا بتواند از طریق این لوله، اشعه لیزر را به رسوبات چربی بازو برساند و موجب ذوب شدن آنها شود؛ سپس با لیپوساکشن چربی های ذوب شده را به طور کامل از بدن خارج می کند.

اشعه لیزر کندلا علاوه بر ذوب چربی های بازوها، موجب تحریک کلاژن ها در زیر پوست آنها خواهد شد که تاثیر زیادی به خوش فرمی و سفتی بازوها دارد. از آنجایی که برش ایجاد شده در پوست بازو یا آرنج بسیار سطحی است، نیازی به هیچ گونه بخیه ندارد و بیمار بعد از لیفت بازو بدون بستری به محل زندگی خود باز می گردد.

 

6

 

لیپو غبغب با لیزر

لیپو غبغب یکی از کاربردهای دیگر اشعه کندلا است که توسط آن زیر چانه را به بهترین شکل فرم دهی می کنند.

غبغب با تجمع بیش از اندازه چربی ها در زیر چانه ایجاد می شود و موجب می گردد تا زاویه و فرم طبیعی گردن و چانه از بین برود. عواملی گوناگونی همانند اضافه وزن، عوامل ژنتیکی، افزایش وزن و... در ایجاد غبغب نقش موثری دارند. لیپو غبغب با لیزر از جمله روش های درمانی آسان است که تنها در نیم ساعت می توان خط غبغب را برای همیشه از بین برد.

نحوه لیپو غبغب با لیزر

در این روش پزشک هیچ گونه برشی در زیر چانه ایجاد نمی کند و تنها با ایجاد سوراخ های ریز یک تا دو میلمتری با کمک امواج فراصوت لیزر به از بین بردن چربی های این ناحیه می پردازد. از مزایای این روش می توان گفت تنها در بیست دقیقه می توان به لیپو غبغب پرداخت، از آنجایی که اشعه لیزر کندلا به تحریک سطح کلاژن پوست کمک می کند، بعد از انجام کار مشاهده می شود که پوست ناحیه زیر چانه دچار شادابی و سفتی مناسبی می گردد.

برداشتن خال با اشعه لیزر کندلا

بسیاری از افراد وجود خال را بر روی پوستشان یک عارضه و مشکل پوستی می دانند و در پی برداشتن این عارضه هستند. یکی از بهترین راه ها جهت برداشتن این ضایعه های پوستی قهوه ای یا مشکی رنگ استفاده از لیزر کندلا است. معمولا از لیزر برای برداشتن خال های صاف مشکی یا قهوه ای استفاده می شود، خال های که بیش از اندازه بزرگ هستند و کاملا از پوست بیرون زده اند با روش های دیگر برداشته می شوند.

نحوه برداشتن خال با اشعه لیزر

پزشک ابتدا با استفاده از تزریق دارو ناحیه مورد نظر را بی حس می کند، بعد با تابش مستقیم اشعه لیزر به خال موجب می شود تا خال گرم شود و سپس بترکد. در این روش کمترین جای زخم حاصل می شود و ناحیه خال تا چند روزی قرمز رنگ است و در عرض چند هفته کاملا خوب می شود. پرتوهای لیزر کندلا تا سطح های عمیق پوست نفوذ نمی کنند، بنابراین خال های گوشتی که ریشه های عمیقی دارند، لیزردرمانی نمی گردند.

نتیجه گیری

دستگاه لیزر کندلا از جمله دستگاه های است که با استفاده از لیزر با اشعه ی مناسب کاربردهای فراوانی در زمینه رفع نقایص پوستی بدن و جوانسازی پوست دارد، بنابراین امروزه در بسیاری از کلینیک های درمانی و زیبایی جهت مصارف متنوعی همچون رفع چین و چروک پوست، برداشتن خال، لیپو غبغب، لیفت بازو و... شاهد استفاده از این دستگاه ها هستیم.

 برگرفته از وب سایت https://clinicmah.com/