به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

 

متأسفانه گوشی‌های هوشمند ما همیشه با سرعت به اینترنت متصل نمی‌شوند و گاهی اوقات سرعت آن‌قدر پایین است و تأخیر زیادی در پردازش دارد که ما را کلافه می‌کند. اگر شما هم از سرعت پایین اینترنت موبایل خود شکایت می‌کنید بهتر است بدانید که راه‌های مختلفی برای بالا بردن سرعت اینترنت تلفن همراه وجود دارد. شاید برخی از افراد تا به امروز نمی‌دانستند که کد افزایش سرعت اینترنت وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانند سرعت اینترنت خود را چندین برابر کنند. افزایش سرعت اینترنت از طریق کد، ترفندی است که به وسیله آن می‌توانید تا حدود زیادی سرعت گشت و گذار در اینترنت و وب گردی تلفن همراه خود را افزایش دهید. اگر دوست دارید تا با این ترفند هیجان انگیز آشنا شوید تا پایان این مطلب با نشان آنلاین همراه باشید.

افزایش سرعت اینترنت در گوشی‌های هوشمند

در همین ابتدای کار باید یک توصیه مهم به شما بکنیم و آن این است که اگر تلفن همراه شما قدیمی است و سیستم عامل ios یا اندروید آن پایین است سعی کنید که حتماً تلفن همراه خود را ارتقا دهید و یا اینکه به دنبال خرید یک گوشی با سرعت بالاتر باشید. به این خاطر که اینترنت شما همیشه به دلیل آنتن دهی ضعیف سرعت کمی ندارد بلکه می‌تواند به خاطر قدیمی بودن تلفن همراه شما هم باشد. پس از اینکه مطمئن شدید سیستم عامل تلفن همراه شما بالا است حالا می‌توانید از ترفند زدن کد برای سرعت اینترنت استفاده کنید. البته نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر هزینه خرید گوشی برای شما بسیار مهم است می‌توانید یک تلفن همراه جدید اما با قیمت پایین بخرید. به منظور انجام این کار می‌توانید به فروشگاه اینترنتی فرنا که در زمینه فروش انواع موبایل و لوازم جانبی فعالیت می‌کند سر بزنید. اگر به دنبال قیمت انواع گوشی شیائومی و سامسونگ هستید سایت فرنا قیمت‌های به روز تمام تلفن‌های همراه را برای شما درج خواهد کرد. به طور مثال قیمت گوشی شیائومی 12 Pro 5G 256 گیگ رم 12 که یک گوشی مقرون به صرفه و باکیفیت است را می‌توانید از طریق این سایت پیگیری کنید.

کد بالا بردن سرعت اینترنت برای سیم‌کارت‌های همراه اول

با وارد شدن اینترنت به سیم‌کارت‌ها، شرکت‌های سازنده تلفن همراه اینترنت‌هایی را به سرعت‌های مختلف به بازار عرضه کردند که هر کدام از آن‌ها مزیت‌های مخصوص به خود را دارد. یکی از شرکت‌هایی که در حال حاضر بسیاری از مردم ایران از سیم‌کارت‌های آن استفاده می‌کنند همراه اول است. این شرکت اینترنت خود را در دو نوع آلفا و آلفا پلاس عرضه می‌کند که هر کدام از آن‌ها سرعت متفاوتی دارند. اما شاید شما از سرعت اینترنت سیم کارت همراه اول خود چندان راضی نباشید و دائماً با قطع و وصل شدن اینترنت مواجه شوید. با استفاده از یک ترفند جالب و با شماره گیری کد ستاره ۱۰ ستاره ۲۳۱ مربع می‌توانید تنظیمات سرویس اینترنت خود را برای افزایش سرعت دریافت کرده و سپس آن را ذخیره کنید. با استفاده از این کار سرعت اینترنت شما افزایش پیدا خواهد کرد.کد افزایش سرعت اینترنت همراه اول

کد بالا بردن سرعت اینترنت برای سیم‌کارت‌های ایرانسل

اگر پس از چک کردن سرعت اینترنت خود، گذاشتن تلفن همراه بر روی حالت پرواز و... تفاوت زیادی را در سرعت اینترنت مشاهده نکردید، فقط کافی است کد #۲*۴*۵۵۵* را برای سیم کارت ایرانسل وارد کنید. پس از آن می‌توانید تنظیمات اینترنت ایرانسل خود را دریافت کرده و آن را ذخیره کنید.کد افزایش سرعت اینترنت ایرانسل

سخن پایانی

این روزها اکثر مردم زمان زیادی را صرف اینترنت و تلفن همراه می‌کنند. در نتیجه این انتظار را دارند که سرعت اینترنت آن‌ها بالا باشد. همه ما در طول روز مشغول وب گردی، سرزدن به فضای مجازی، تماشای آنلاین فیلم و سریال، انجام بازی‌های آنلاین و... هستیم. بنابراین اگر سرعت اینترنت مطلوب نباشد می‌تواند روند انجام این کارها را برای ما به شدت خسته کننده کند. به همین خاطر در این مقاله به معرفی یک ترفند جالب یعنی کد افزایش سرعت اینترنت پرداختیم تا با استفاده از آن بتوانید سرعت اینترنت خود را به میزان قابل قبولی افزایش دهید.