به گزارش پایگاه خبری نشان :

دوربین مداربسته یکی از تجهیزاتی است که نمایش تکنولوژی های نوین در جهات ارتقاء کیفیت زندگی انسان ها می باشد. این دوربین ها که برای نظارت ساخته شده اند، از فضا در همه شرایط تصویربرداری می کنند تا افراد بتوانند با استفاده از این تصاویر، بر رفت و آمدها و رویدادها کنترل داشته باشند.

فناوری دید در شب هم یکی از قابلیت های جذاب این دوربین ها است که به اوایل قرن بیستم باز می گردد. این تکنولوژی در ابتدا استفاده های نظامی داشت و سپس با گذشت زمان به دنیای دوربین های امنیتی وارد شد. انواع مختلفی از این دوربین ها در بازار موجود می باشد که در ادامه درباره آنها صحبت خواهیم کرد.

اگر به دنبال خرید یک دوربین مداربسته برای مقاصد امنیتی خود هستید، در این مقاله می توانید درباره این دوربین ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. هم چنین می توانید از سایت مجموعه دوربین مارکت بازدید کنید و از میان صد ها مدل از این دوربین ها بهترین انتخاب را برای فضای خود انجام دهید.

چرا به دوربین های دید در شب نیاز داریم؟

تصور کنید که در منزل خود در حال خواب هستید و یا برای تعطیلات به سفر رفته اید؛ هنگامی که نور روز تمام شده و شب فرا می رسد، ممکن است افرادی بخواهند به حریم شخصی شما وارد شوند. نصب یک دوربین امنیتی ساده نمی تواند منزل شما را از گزند این سارقان و مجرمان در امان نگه دارد. وجود دوربین مداربسته دید در شب در این شرایط نجات بخش خواهد بود.

این دوربین ها قادر هستند که تصاویر را در هنگام نور کم و یا حتی در تاریکی مطلق ببینند و ضبط کنند. این موضع سبب می شود تا در صورت مشاهده یک رفتار مشکوک در سکوت و خلوت شب، به افراد هشدار خطر و شرایط غیر عادی بدهند. همچنین این مساله باعث می شود که فضا وارد سطح بالاتری از امنیت و ایمنی بشود. برندهای مختلفی این دوربین ها را طراحی و تولید می کنند که یکی از مشهورترین و پرفروش ترین آنها برند دوربین داهوا می باشد.

انواع دوربین های دید در شب

بر اساس این موضوع که تصاویر رنگی از دوربین مشاهده کنید و یا تصاویر سیاه و سفید، انواع مختلفی از این دوربین ها تعریف می شوند. دوربین های دید در شب رنگی و سیاه و سفید یا مادون قرمز دو دسته مهم تکنولوژی دید در شب در دوربین های امنیتی هستند که کاربردهای گسترده ای در فضاهای مختلف دارند.

22

دوربین های سیاه و سفید با استفاده از LED های مادون قرمز، تصاویر محیط را بدون رنگ ارائه می کنند. در واقع مادون قرمز نور خاصی را از خود ساطع می کند که سنسورهای تعبیه شده در داخل دوربین برای ضبط تبدیل سیاه و سفید تبدیل می کنند از آن استفاده می کنند. فناوری دید در شب رنگی مسیری متفاوت از دوربین های مادون قرمز را پیموده است که با استفاده از فناوری های خاص، تصاویر رنگی از هنگام شب را ارائه می کنند. در ادامه انواع فناوری دید در شب رنگی را مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع دوربین های دید در شب رنگی

دوربین دید در شب رنگی هم از روش های متفاوتی برای ارائه تصاویر رنگی استفاده می کند. تکنولوژی استارلایت و وارم لایت دو فناوری اصلی در دوربین های دید در شب رنگی هستند. وارم لایت از نور LED که روی دوربین تعبیه شده است، برای روشن کردن محیط و تصویربرداری استفاده می کنند. استارلایت دیگر فناوری این دوربین ها است که با سنسورهای خاصی برای دریافت نور مرئی و قابلیت دید در شب رنگی طراحی شده است. قیمت دوربین دید در شب رنگی در مدل های مختلف را می توانید در سایت فروشگاه دوربین مارکت مشاهده کنید.

222

مزایای دوربین های دید در شب چیست؟

تصاویر واضح از تاریکی شب، بزرگ ترین مزیت دوربین های دید در شب و نیز نوع رنگی آن است. برخی دیگر از مزایا و قابلیت های برجسته این دوربین ها به شرح زیر است:

  • امکان نظارت بر محوطه های بیرونی در هنگام شب
  • امنتی بالاتر و دقیق تر
  • استفاده گسترده در طیف وسیعی از فضاها
  • تنوع در طراحی و تکنولوژی های نوین
  • تنوع قیمت دوربین های این تکنولوژی

پیشگیری از وقوع جرم و جنایت، امکان ردیابی سارقان و ایجاد آرامش خاطر برای ساکنان که ویژگی مشترک تمام دوربین های امنیتی است را هم می توان به عنوان مزایای دوربین های با تکنولوژی دید در شب نام برد.

بهترین دوربین دید در شب را انتخاب کنید!

بهترین و باکیفیت ترین دوربین های دید در شب را با مناسب ترین قیمت ها می توانید از سایت دوربین مارکت به آدرس www.Doorbinmarket.com انتخاب کنید. این مجموعه با سابقه طولانی در فروش تجهیزات امنیتی، گارانتی معتبر و برندهای اورجینال را به عنوان تعهد خود در احترام به مشتریان، ارائه می کند. با شماره های موجود در سایت می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و مشاوره و راهنمایی لازم را برای انتخاب بهترین گزینه دریافت کنید.