به گزارش پایگاه خبری نشان :

دستگاه ساشه پودری چگونه به ما کمک می‌کند تا وارد بازار قهوه و نسکافه شویم؟ باتوجه به اینکه امروزه مصرف این نوشیدنی‌های گرم به‌شدت محبوب شده، می ‌توانید به‌ دنبال کسب درآمد از این صنعت باشید.

برای این کار کافی‌ است از دستگاه ساشه برای بسته ‌بندی محصولات پودری استفاده کنید. ازآنجایی‌که پیش از ورود به هر بازاری کسب اطلاعات لازم از آن ضروری است. باید پیش از راه‌اندازی این کسب ‌و کار تحقیقات کاملی انجام دهید.

یکی از زمینه‌ های تحقیق شما در کنار بررسی بازار فروش، احتمالا بررسی دستگاه ساشه، انواع آن و نحوه کار دستگاه باشد. برای آسان‌تر شدن مراحل تحقیق قصد داریم در ادامه شما را به‌ طور کامل با این تجهیزات کاربردی آشنا کنیم پس تا انتهای متن با ما همراه باشید.

دستگاه ساشه پودری چیست؟

دستگاه بسته بندی ساشه پودری نوعی دستگاه کاربردی است که در مدل‌های یک تا 6 نازل تولید می‌شود. از این دستگاه می‌توان برای بسته ‌بندی تک‌نفره انواع محصولات پودری استفاده کرد.

ازآنجایی‌که قهوه و نسکافه نیز جزء محصولات پودری هستند می‌توان با تهیه دستگاه ساشه به‌ راحتی آنها را در اندازه‌های تک‌نفره تولید و سپس به‌بازار عرضه کرد. البته سایر مواد غذایی پودری مانند انواع ادویه، آویشن، فلفل و نمک نیز با استفاده از این دستگاه قابل بسته ‌بندی هستند.

معرفی انواع دستگاه بسته ‌بندی ساشه پودری

به‌طور کلی باید گفت دستگاه ساشه پودری به‌صورت ساشه مدادی، ساشه 3 طرف دوخت و 4 طرف دوخت تولید می‌شود. همچنین این دستگاه به‌صورت اتوماتیک و نیمه ‌اتوماتیک نیز در بازار وجود دارد.

از نظر نوع بسته ‌بندی می‌توان گفت این دستگاه می‌ تواند از ورقه‌ های یک‌ طرف باز یا بدون دوخت استفاده کند. ورق ‌هایی که فقط یک سمت آنها باز است، پس از پرشدن دوخته می‌شوند.

دیگر ورق‌ها نیز از هر 4 طرف طرف باز هستند و دستگاه پس از پرکردن آنها به‌طور هم‌زمان با کمک حرارت، دوخت لازم را می‌زند. ‌دیگر انواع دستگاه به تعداد نازل‌ های آن بستگی دارد که به شرح زیر هستند.

دستگاه ساشه بسته ‌بندی پودر تک‌ نازل

پرکاربردترین دستگاه ساشه به نوع تک‌نازله آن برمی‌گردد. نازل این دستگاه می‌ تواند در طول یک دقیقه حدودا 15 تا 30 بسته ‌بندی را پر کند. ساشه در این دستگاه معمولا به‌صورت مدادی ایستاده پر می‌شود. منظور از مدادی استفاده از رول‌ های یک‌ طرف باز است.

اگر برای ورود به صنعت قهوه و نسکافه و راه‌اندازی یک کسب ‌و کار خانگی به‌دنبال خرید دستگاه ساشه پودری هستید نوع تک‌نازل آن می‌ تواند بهترین گزینه باشد.

دستگاه ساشه بسته ‌بندی پودری چند نازل

دستگاه چندنازل زمانی کاربرد دارد که یک کسب ‌و کار نیاز داشته باشد در یک دقیقه تعداد زیادی بسته ‌بندی پودری انجام دهد. امکان استفاده از رول ‌های بسته ‌بندی باز در این دستگاه وجود دارد که دوخته‌ شدن آنها به‌صورت همزمان و با حرارت انجام خواهد شد.

نحوه کار دستگاه ساشه پودری

برای اینکه کسب ‌و کار خانگی خود را با کمک دستگاه ساشه نسکافه ایجاد کنید؛ خوب است که با نحوه کار آن نیز آشنا شوید. هرچند شرکت‌های تولیدکننده معمولا نحوه انجام فرآیند و همچنین کار با دستگاه را برای مشتریان شرح می‌دهند. اما این آشنایی کلی نیز می‌ تواند برای شما مفید باشد.

با توجه به اینکه دستگاه از 2 مدل رول استفاده می‌کند که نوعی از آن نیاز به یک دوخت دارد و نوع دیگر کاملا باز است و باید از همه بخش‌ها بسته شود، متوجه می‌شویم نحوه بسته ‌بندی نیز کمی متفاوت است. در ادامه با مراحل دستگاه 3 یا 4 طرف دوخت (رول‌ های باز) آشنا می‌شویم.

  • مرحله یک زمان قراردادن رول‌ های بسته ‌بندی قهوه یا نسکافه روی دستگاه است. دقت در این مرحله اهمیت زیادی دارد.
  • اگر بسته ‌بندی نیاز به ثبت تاریخ تولید، انقضاء و دیگر اطلاعات داشته باشد این فرآیند باید در ابتدا انجام شود.
  • رول‌ های باز از طریق تیغ ‌های برنده دستگاه به 2 قسمت تقسیم خواهند شد تا به‌عنوان پشت‌‌ورو مورد استفاده قرار گیرند.
  • در مرحله بعد با استفاده از برش کناره‌ها، هر ورق برای بسته ‌بندی ساشه تک‌نفره آماده می‌شود.
  • از این مرحله دستگاه‌های مختلف ساشه عملکرد مشابهی دارند. یعنی پس از پر شدن بسته ‌بندی از قهوه، نسکافه و دیگر پودرها تمامی لبه‌ها با استفاده از حرارت بسته می‌شوند.
  • با در نظر گرفتن اینکه بسته ‌بندی نهایی محصولات چگونه است؛ می‌توانید این بسته‌های تک‌نفره را به‌ راحتی از یک‌دیگر جدا کنید یا برای قرارگیری بهتر در پاکت‌های نهایی، آنها را به‌همان شکل چسبیده بهم نگه‌دارید.

قیمت دستگاه ساشه پودری

از آنجایی ‌که مدل‌های مختلفی از این دستگاه وجود دارد متوجه می‌شویم قیمت هر کدام با توجه به قابلیت‌هایی که دارند تعیین می‌شود. همچنین باید گفت قیمت دستگاه بسته بندی به اتوماتیک یا نیمه‌اتوماتیک بودن، ظرفیت، اندازه و تعداد نازل آن بستگی دارد.

اینکه شما دستگاه را از چه شرکت و مجموعه‌ای خریداری کنید نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد. البته با توجه به کارایی و اهمیت عملکرد درست دستگاه ساشه پودری، بهتر است پیش از قیمت به کیفیت آن اهمیت دهید.

33

خرید دستگاه بسته ‌بندی ساشه پودری

برای خرید دستگاه ساشه باید حتما نسبت به کیفیت و کارایی آن اطمینان داشته باشید. این دستگاه قرار است در راه‌اندازی کسب ‌و کار به شما کمک کند. اگر کیفیت لازم را نداشته باشد قطعا نمی‌ تواند انتظارات شما را نیز برطرف سازد.

همچنین بروز خرابی‌های گاه‌وبیگاه در دستگاه علاوه ‌بر اینکه هزینه‌ تعمیر را بر دوش شما می‌گذارد، باعث توقف خط بسته ‌بندی نیز خواهد شد و از 2 طرف به کسب ‌و کارتان آسیب می‌رساند.

مجموعه صنعت کاران متحد با در نظر گرفتن این موارد اقدام به تولید دستگاه‌های ساشه پودری با بهترین کیفیت کرده است. با خرید از این مجموعه دیگر لازم نیست نگران خرابی دستگاه باشید.

از خدمات صنعت کاران متحد می‌توان به ارائه 18 ماه گارانتی استفاده از محصول و 20 سال خدمات پس از فروش اشاره کرد. همچنین امکان خرید شرایطی محصول در صنعت‌ کاران متحد وجود دارد. ارائه این خدمات در کنار کیفیت بالای دستگاه بسته بندی ساشه باعث محبوبیت این مجموعه در بین خریداران شده است.

جمع‌ بند ی

دستگاه ساشه پودری با قابلیتی که در بسته ‌بندی تک‌نفره انواع محصولات پودری مانند قهوه و نسکافه دارد به شما کمک می‌کند تا به‌ راحتی یک کسب ‌و کار پرسود برای خود راه‌اندازی کنید.

این دستگاه با توجه به رول مورد استفاده، تعداد نازل و نوع دوخت انواع متفاوتی دارد اما به‌طور کلی همه آنها کارایی یک‌سانی دارند و با دقت بالا، بسته ‌بندی تک‌نفره را انجام می‌دهند. لازم به ذکر است تعداد نازل‌ ها باعث افزایش سرعت فرآیند بسته ‌بندی خواهد شد.