به گزارش پایگاه خبری نشان :

مقاله زیر به شما در انتخاب بهترین پنل پیامکی کمک خواهد کرد تا با انتخاب مناسب خود اقدام به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی درسطح کشوری و بین المللی کنید

پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

پنل پیامکی چیست و چه کاربردی دارد؟

پنل پیامکی بستری برای انتقال محتوای تبلیغاتی در قالب اس ام اس از طریق وب میباشد. با ورود به سایت و ثبت نام رایگان در سامانه پنل و اکانتی برای شما ایجاد شده که قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی را خواهد داشت.

بهترین پنل پیامکی کدام است؟

بهترین پنل پیامکی با توجه به نیازهای هر فرد یا ارگانی متفاوت است . شاید برای یک سازمان پشتیبانی مهمترین اولویت باشد و برای سازمان دیگر سرعت ارسال پیامک وملاک های دیگر. برای انتخاب بهترین پنل به محیط کاربری سامانه توجه کنید. یکی از ویژگی های بهترین پنل پیامکی قابل اعتماد این است که استفاده کننده از نرم افزار به راحتی بتواند با پنل ارتباط برقرار کند.

تعرفه مناسب پنل پیامکی کدام است؟

در نگاه اول شاید تنها مسأله مهم برای فرد هزینه و قیمت پنل پیامکی باشد اما سوال مهم تر این است که بهترین سامانه پیامک تبلیغاتی در قبال هزینه دریافتی چه خدماتی با چ کیفیتی ارائه می دهد. باید در نظر گرفت که کمترین تعرفه نمی تواند به تنهایی تضمینی بر معتبر بودن سامانه پیامکی سیب اس ام اس باشد.

99

ویژگی های یک سامانه پیامکی خوب چیست؟

1)کاربری آسان

یک پنل پیامک خوب به راحتی استفاده میشود و صفحات وگزینه های کاربردی دارد که اسامی و توضیحاتشان ساده و قابل فهم است.

2)گزینه های متنوع

بهترین پنل پیامکی دارای گزینه های کاربردی متنوع برای مشتریان خود است .به عنوان مثال یک مخاطب می خواهد پیامک تبلیغاتی را از روی نقشه ارسال کند و دیگری بر اساس سن یا جنسیت مشتری

3)سرعت بالا

یک سامانه پیامکی سیب اس ام اس خوب باید بتواند با سرعت بالا پیامک تبلیغاتی یا خدماتی انبوه را ارسال کند

4)زبان فارسی

جملات و کلمات یک پنل پیامکی مناسب به زبان فارسی نوشته شده است

5)شارژسریع

با چند کلیک و بدون اتلاف وقت شارژ شود

6)راهنمای استفاده از پنل

راهنمای بعضی پنل ها به شکل ویدیو و بعضی دیگربه شکل مقاله است.

7)پشتیبانی قوی

کارشناسان یک پنل پیامکی خوب شما را برای خرید خط پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی یا خدماتی راهنمایی می کنند.

8) پوشش دهی بالا

با خرید پنل اس ام اس شما باید بتوانید به تمام اپراتور های اصلی کشور به صورت انبوه ، ارسال پیامک انبوه داشته باشید .

9)بانک اطلاعاتی گسترده

یک پنل پیامک به روز بانک اطلاعاتی گسترده ایی از شماره های مخاطبین دارد که شما می توانید به تعداد زیادی از آن ها پیامک ارسال کنید

10)دسته بندی بانک اطلاعات

شاید شما به جامعه هدف مشخصی نیاز داشته باشید و ارسال گسترده به تمام شماره ها برای شما

زمان بر و هزینه بر است .پس مخاطب هدف خود را از بخش دسته بندی مخاطبین سامانه پیامکی سیب اس ام اس انتخاب می کنید

11) ارسال به بلک لیست

برخی از مخاطبین هدف شما ممکن است به دلیل مزاحمت های پیامکی وقت و بی وقت شماره های خود را در لیست سیاه مخابراتی قرار داده باشند. یک پنل پیامک کاربردی ویژگی ارسال به چنین شماره هایی را دارد

12)عدم محدودیت زمانی برای ارسال پیامک

برخی مشاغل مانند بانک ها نیاز دارند در هر ساعتی از شبانه روز تراکنش های مالی را ارسال کنند.

13)گزارش ارسال

شما باید بتوانید به جزییات پیامک های ارسالی و دریافتی خود دسترسی داشته باشید تا اطمینان پیدا کنید تمام پیامک ها به مخاطبین ارسال شده است.

پنل اس ام اس رایگان ؛ آری یا نه؟

بسیاری از افراد حقیقی پنل اس ام اس رایگان در اختیار شما قرار می دهند و ادعا می کنند که در برابر پشتیبانی و خدمات هیچ هزینه ایی از شما دریافت نمی کنند!

اگر اهمیت محرمانگی اطلاعات مشتریانتان ، کیفیت ارسال اس ام اس و پشتیبانی برای شما اهمیت دارد پنل پیامک رایگان را فراموش کنید.

پشتیبانی و خدمات پس ازفروش پنل اس ام اس چگونه است ؟

در امر خرید کالا یا هر سرویسی مساله قابل توجه امر پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد. اغلب اوقات پیش می آید که پیامک های شما با تاخیر به مشتریان ارسال میشوند و یا اصلا ارسال نمی شوند البته هر سامانه و یا سیستم اینترنتی ممکن است باگ ها و نقص هایی داشته باشد. در این جا این تیم فنی است که باید بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن ایرادات را برطرف کند.

999

از کجا پنل پیامکی بخریم؟

سایت سیب اس ام اس یک سایت ارائه کننده پنل اس ام اس را معرفی خواهیم کرد که به شما پنل پیامکی رایگان با 100 درصد امکانات ارائه می دهد . با استفاده از این پنل خواهید توانست بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل برای کسب و کار خود پیاده سازی کرده و با راه اندازی یک اتومیشن خودکار مشتریان خود را به چرخه فروش و بازاریابی برگردانید .

 

چگونه پنل پیامکی باعث افزایش مشتری میشود؟

بازاریابی پیامکی می تواند کاربران مختلف را تبدیل به مشتری کند در واقع اگر بتوانید متن های جذاب بنویسید و به صورت پیامکی ارسال کنید ممکن است بتوانید از طریق همین پیامک ها مشتریان زیادی را به سمت سایت خود جذب کنید و در نتیجه درآمد بیشتری هم بدست آورید.

در این مقاله به صورت مختصر و مفید به بررسی راهنمایی های لازم برای خرید بهترین پنل اس ام اس پرداختیم و به نکاتی اشاره کردیم که پیش از خرید باید آنان را در نظر بگیرید .