به گزارش پایگاه خبری نشان :

هدی زین العابدین بازیگر نقش اول سریال رهایم کن به تازگی برادر خود را از دست داد . هدی زین العابدین با این سریال رهایم کن شهرت خود را دو چندان کرد . سریال یک فرشته اولین کار جدی هدی زین العابدین محسوب میشود. هدی زین العابدین در صفحه مجازی خود نسبت به فوت برادرش واکنش نشان داد . در دامه عکس استوری هدی زین العابدینی برای سوگ برادرش را میبینیم . 

خبرملت: هدی زین‌ العابدین فارغ‌التحصیل رشته گرافیک است اما در اوایل دهه 90 به عرصه بازیگری ورود کرد و به عنوان یک بازیگر شناخته شد. سریال «سقوط یک فرشته» اولین اثری بود که هدی زین‌ العابدین در آن خود را به‌عنوان یک بازیگر توانا معرفی کرد. سریال‌های «شوخی کردم» و «رقص روی شیشه» و فیلم‌های «طلا»، «سمفونی نهم» و «دسته دختران» از دیگر آثار موفق هدی زین‌ العابدین است. با این وجود هدی زین العابدین با بازی در نقش مارال در سریال «رهایم کن» که پخش آن هنوز ادامه دارد بیشترین میزان شهرت را تجربه کرد؛ او در این سریال نقش دختر پرستاری را بازی می‌کند که دو برادر، حاتم و هاتف با بازی محسن تنابنده و هوتن شکیبا عاشق او هستند. هدی زین العابدین به جز بازیگری در عرصه مدلینگ هم فعال است . 

هدی زین العابدین بازیگر فیلم های سینمایی «زالاوا»، «دشته دختران»، «عرق سرد» و سریال «رهایم کن» در غم از دست دادن برادرش به داغدار شد.

خانواده و اصالت هدی زین العابدین

هدی زین العابدین (Hoda Zeinolabedin) در شهر کرج به دنیا آمده است

در یک خانواده پنج نفره بزرگ شد و یک برادر و یک خواهر دارد، پدرش مغازه دار و شغل آزاد و مادرش خانه دار بود که سالهاست فوت کرده است

تصویری از اولین استوری هدی زین العابدین پس از درگذشت برادرش منتشر شده است.

هدی زین العابدین

علت فوت و درگذشت برادر هدی زین العابدین

هدی زین العابدین، چندی پیش مادرش را از دست داد و حالا نیز برادرش روز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ بر اثر ایست قلبی درگذشت. از برادرش این بازیگر اطلاعات زیادی در دست نیست و جایی و در مراسمی با هم دیده نشدند و مشخص نیست که او نیز در حوزه هنری فعالیت داشته و یا شغل دیگری دارد.

هدی زین‌العابدین که اینروزها با بازی در سریال رهایم کن به شهرت رسیده، در غم از دست دادن برادرش به سوگ نشست. این بازیگر ۳۴ ساله مجرد است و هنوز ازدواج نکرده. او در سال ۱۳۹۰ برای نخستین بار به طور جدی و گسترده با سریال پربیننده سقوط یک فرشته در نقش فاطمه دختری محجوب و محجبه دیده شد. همان سال او در سینما نیز فیلم سه قدم عاشقی را بازی کرد و در سال بعد باری دیگر توانست با نقش‌آفرینی در فصل سوم سریال قلب یخی مورد توجه قرار بگیرد. در طی سال‌های بعد، خانم زین العابدین نقش‌های کمتر و گزیده‌تری چه در سینما و چه در تلویزیون ایفا کرد و می‌توان گفت باری دیگر کمرنگ شد تا اینکه در سال ۱۳۹۶ برای بازی در فیلم عرق سرد و همبازی شدن با بازیگرانی همچون باران کوثری، لیلی رشیدی، سحر دولتشاهی و امیر جدیدی، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

هدی زین العابدین

او طی سال‌های بعد نیز آثار جذاب سینمایی ای همچون سمفونی نهم، دست انداز، زالاوا، دسته دختران و سریال‌های رقص روی شیشه و کرگدن را ایفا کرد. اما نقش آفرینی در سریال جدید رهایم کن توانست باری دیگر خانم زین العابدین را پر رنگ کند و امروز نام او بیشتر از همیشه جست و جو شود. هدی زین العابدین در رهایم کن نقش مارال را ایفا می‌کند. این هنرپیشه در فیلم سینمایی عطرآلود نیز ایفای نقش داشت و برای آن نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

ازدواج هدی زین العابدین

هدی زین العابدین فعلا تصمیمی برای ازدواج کردن ندارد و تا به امروز در مورد ازدواج وی هیچ خبری منتشر نشده است.

فعالیت هدی زین العابدین در مدلینگ

هدی زین العابدین بازیگر خوش سیما و خوش آتیه ی کشورمان از سن نوجوانی کارش را با مدلینگ آغاز کرد و از مسیر تیزرها و تبلیغات و آگهی های بازرگانی توانست وارد هنر بازیگری شود و مدتی هم تبلیغات یک کارخانه برنج را عهده دار بود.

حضور شرافتمندانه هدی زین العابدین

جهان هنری یک جهان بی کرانه است و هیچ حدی و مرزی ندارد

همیشه به هنر بازیگری علاقمند بودم؛ راهی که توانستم از طریق آن به دنیای تصویر و تلویزیون سینما ورود کنم؛ این راه بود که فکر کنم از خیلی از راه های دیگر شرافتمندانه تر است

مضاف بر اینکه باعث شد خود را در معرض یادگیری قرار دهم؛ با خیلی تکنیک‌ ها که پیشتر برایم ناشناخته بود، آشنا شوم که از این جهت خیلی خوشحال هستم