به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

معرفی شعبه های خودرو 45

در زمان فروش خودرو چه پارامترهایی اهمیت پیدا می‌کنند؟ جواب تقریبا مشخص است: امنیت، سرعت و سهولت در فروش. این پارامترها البته نه تنها برای فروشندگان، بلکه برای خریداران هم مهم هستند. هر خریداری دوست دارد خودرویی مطمئن را به آسانی و در سریع‌ترین زمان ممکن معامله کند.

روش‌های نقل ‌و انتقال ماشین هم البته زیادند، اما یکی از بهترین پلتفرم‌هایی که همه این پارامترها را یکجا در اختیار طرفین معامله قرار می‌دهد، خودرو45 است. احتمالا با خودرو45 آشنا باشید. سایت خودرو45 امکان معامله امن، آسان و فوری را برای فروشندگان و خریداران ماشین‌های کارکرده و دست دوم فراهم کرده است.

خودرو45 از زمان تاسیس خود دائما در حال گسترش خدمات خود است؛ چه از لحاظ کیفی و چه از نظر کمی. شعبه‌های این مجموعه نیز در همین راستا در حال بیشتر شدن هستند و حالا بیشتر نقاط کشور تحت پوشش خودرو45 قرار گرفته‌اند.

خودرو45 در چه نقاطی از تهران شعبه دارد؟

شروع خودرو45 از تهران بود و طبیعتا بیشترین شعب این مجموعه نیز در شهر تهران قرار دارند. از آنجایی هم که تهران یک ابرشهر به حساب می‌آید، خودرو45 تمام تلاش خود را کرده که شعب آن در جای‌جای شهر پخش شوند تا شهروندان با کم‌ترین دردسر به شعبه‌ای در نزدیکی منزلشان دسترسی داشته باشند.

خودرو45 در حال حاضر 10 شعبه در چهارگوشه شهر تهران دارد که عبارتنداز:

شعبه شیخ بهایی، شعبه جنت آباد، شعبه هنگام، شعبه دریاچه، شعبه هروی، شعبه پونک، شعبه مرکز خودرویی چیتگر، شعبه تهرانسر، شعبه خانی‌آباد و شعبه پیروزی.

شعب خودرو45 در شهرستان‌ها

شعب خودرو45 در شهرستان‌ها

خودرو45 در 12 شهرستان شعبه دارد که عبارتنداز:

  • کرج (شعبه ۱)

میدان کرج، خیابان چالوس (جانبازان)، روبه‌روی باغ دریانی، پلاک ۳۳۶.

  • کرج (شعبه ۲)

رجائی شهر (گوهردشت)، خیابان داریوش، کوچه قائم ۲، کوچه بنفشه ۲ (شهید صمیمی)، پلاک ۵۰.

  • مشهد

بلوار صارمی، پایین‌تر از میدان حر، بین صارمی ۵ و ۷، جنب ساختمان شماره ۱۵، پلاک ۱۵.

  • اصفهان

بلوار چمران، لاین کندرو (سمت خیابان کاوه)، بعد از خیابان فاطمیه، بین کوچه‌های ۴۷ و ۴۹.

  • شیراز (شعبه ۱)

بلوار آزادی، خیابان سمیه، خیابان حدادی، پلاک ۱۶.

  • شیراز (شعبه ۲)

بلوار امیرکبیر، شهرک جماران، خیابان جماران یک، نبش بن بست ۲.

  • اهواز

شهرک زیتون کارمندی، خیابان کمیل، بین خیابان زاهد و زمرد، پلاک ۱۴۸.

  • اردبیل

میدان جانبازان، خیابان دانشگاه، به طرف میدان پلیس.

  • آمل

بلوار بسیج، نبش لاله ۴۴.۱ (چهل و چهار ممیز یک).

  • ساری

خیابان آزادی چهارم (شهید کریمیان)، بلوار آزادی، روبه‌روی سازمان جهاد کشاورزی استان، طبقه همکف.

  • گرگان

بلوار کاشانی، جنب کاشانی ۲۹، روبه‌روی کاشانی ۲۶/۱.

  • یزد

شهرک دانشگاه، بلوار فلسطین، بعد از کوچه نسترن.

  • تبریز

خیابان ولیعصر جنوبی (هتل مرمر)، خیابان استاد معین، بالاتر از خیابان نظامی غربی، جنب سوپر مارکت سوین.

میدان شهید کشوری، بلوار امام رضا (جاده قائم شهر)، بین خداداد ۷ و ۹.

معرفی شعبه خودرو45 در بابل

معرفی شعبه خودرو45 در بابل

فروش خودرو در بابل و دیگر شهرهای شمالی به دلایل مختلف همیشه دشواتر از دیگر نقاط کشور بوده است. شرایط جغرافیایی و تاثیری که این شرایط روی خودروها می‌گذارد، باعث شده که اطمینان به سلامت ماشین کمی سخت باشد. به همین خاطر وجود یک مرکز فروش خودرو در بابل و دیگر شهرهای شمالی احساس می‌شد.

مجموعه خودرو45 با تشخیص همین نیاز، شعبه جدید خود را در شهر بابل افتتاح کرد. شعبه بابل بیست و سومین شعبه خودرو۴۵ و چهارمین شعبه ما در شمال کشور، بعد از ساری، آمل و گرگان است.

نحوه خرید و فروش اتومبیل توسط خودرو45 چگونه است؟

فروش فوری خودرو در بابل و دیگر شهرستان‌ها توسط خودرو45 به این ترتیب است که در ابتدا فروشنده مشخصات ماشین خود را وارد کرده و درخواست فروش ماشینش را ثبت می‌کند. مدت کوتاهی پس از ثبت درخواست، کارشناسان مرکز تماس خودرو45 با فروشنده تماس گرفته و بر اساس موقعیت مکانی او، یک قرار کارشناسی رایگان در نزدیک‌ترین شعبه خودرو45 هماهنگ می‌کنند.

پس از تعیین قرار کارشناسی، فروشنده همراه با مدارک خودرو به شعبه تعیین شده مراجعه می‌کند تا اتومبیل مورد بررسی قرار بگیرد. ماشین کارکرده فروشنده به مدت 45 دقیقه بر اساس 145 مورد فنی رنگ و بدنه توسط کارشناسان متخصص بررسی می‌شود و در نهایت طی 45 دقیقه دیگر قیمت خودرو بر اساس ایرادات احتمالی فنی خودرو، اعلام می‌شود.

در مرحله آخر پس از اعلام قیمت و موافقت فروشنده بابت مبلغ دریافتی، عوارض و خلافی خودرو به همراه البته مالیات خودرو توسط کارشناسان خودرو45 بررسی و پرداخت می‌شود. بدین ترتیب قرار حضور فروشنده در دفتر وکالت و زمان واریز وجه نقد گذاشته می‌شود و خودرو به همین راحتی در تقریبا یک روز به فروش می‌رود.