به گزارش پایگاه خبری نشان :

رپورتاژ آگهی یکی از ارکان اصلی دنیای تبلیغات و مبحث روابط عمومی شرکت ها و کسب و کار ها به شمار میرود. شاید تا کنون بسیار شنیده و یا دیده باشید که کسب و کار ها و شرکت های مختلف در سایت های بزرگ رپورتاژ آگهی منتشر کرده باشند. بهتر است بدانید که رپورتاژ خبری به جز اهداف و تاثیرات مستقیم و یا در تبلیغات و برند سازی، جذب مخاطب و بازاریابی، تاثیر بسیار زیادی در گرفتن بک لینک های با کیفیت دارد.
در این مقاله قصد داریم به تاثیر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت و نقش آن در موفقیت یک کسب و کار بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

رپورتاژ آگهی چیست ؟

ابتداعا به یک تعریف کوچک و مختصر از رپورتاژ آگهی میپردازیم :
رپورتاژ آگهی را در واقع میتوان یک متن و یا یک اطلاعیه در قالب یک گزارش و یا یک خبر برای اطلاع رسانی از یک کسب و کار و یا یک اتفاق است که در رسانه های مختلف و ترجیحا در یک رسانه مرتبط منتشر میشود.

بهتر است که بدانید رپورتاژ آگهی در کلمه به معنی نوعی گزارش است. کلمه رپورتاژ در اصل یک کلمه فرانسوی میباشد و رپورتاژ خبری به‌ منظور عمل یا روند گزارش اخبار توسط مطبوعات و رسانه‌های خبری و همچنین شرح وقایع مشاهده ‌شده یا مستند شده است.

اما در استفاده امروزی آن رپورتاژ آگهی را میتوان نوعی تبلیغات همسان متنی دانست که در قالب یک خبر و یک گزارش با اهداف تبلیغاتی چون برند سازی و جذب مخاطب و گرفتن بک لینک و... نوشته و در رسانه های معتبر و ترجیحا منتشر میشود.

 

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئوی سایت

با توجه به اینکه رپورتاژ آگهی در سایت های پر مخاطب و معتبر منتشر میشوند و احتمال رتبه گرفتن مقالات شما در این رسانه ها بسیار زیاد است و از سویی به دلیل فالو بودن بک لینک های رپورتاژ آگهی در این رسانه ها و سرعت بالای ایندکس مقالات منتشر شده و... در کنار جذب مخاطب زیاد و همه گیر شدن نام برند شما، گوگل نیز اهمیت زیادی به بک لینک های این نوع متن ها قائل بوده و باعث رشد سریع کلمات کلیدی انتخاب شده شما خواهد شد.

از طرفی نیز بک لینک های به کار رفته شده در رپورتاژ ها به دلیل فال بودن، معمولا باعث افزایش اعتبار سایت و همچنین افزایش رتبه الکسای سایت شما شده که هر دوی این المان ها از مهم ترین فاکتور های سنجش سایت ها توسط کاربران در دنیای اینترنت امروزه به شمار میروند.
جالب ایت بدانید که کاهش رتبه الکسا و همچنین افزایش اعتبار دامنه شما رابطه مستقیمی با میزان اعتماد مشتریان و مخاطبان به شما دارد که این موضوع نیز رابطه مستقیمی با افزایش فروش شما خواهد داشت.

 

مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟

کمپین های تبلیغاتی مختلف هر یک ویژگی ها و مزایای زیادی دارند اما معمولا فاکتوری که رپورتاژ اگهی را از دیگر روش ها جدا میکند، فراگیر بودن آن و اهمیت بک لینک های داخل رپورتاژ اگهی است، البته رپورتاژ آگهی ویژگی های زیادی دارند که در اداه به صورت تیتر وار به آن ها میپردازیم :

  1. برند سازی و افزایش اعتبار
  2. جذب ترافیک طبیعی
  3. تاثیر مستقیم بر سئوی سایت
  4. افزایش فروش و موفقیت در کسب و کار
  5. هزینه تبلیغاتی مناسب

 

تاثیر رپورتاژ آگهی بر موفقیت کسب و کارها

تاثیر رپورتاژ بر کسب و کار

در دنیای دیجیتال امروز، تبلیغات مهم ترین فاکتور موفقیت یک کسب و کار است، یک تبلیغات نادرست( اغراق آمیز، تبلیغات در رسانه های نا معتبر و نامرتبط و...) نه تنها کمکی به رشد و موفقیت کسب و کار شما نخواهد داشت، بلکه احتمال آسیب رساندن به کسب و کار شما را در بر خواهد داشت. انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر به دلیل سرعت ایندکس بالا و همچنین رشد سریع در نتایج موتور های جست و جو از سمتی و از سویی به دلیل ماهیت گزارشی بودن و خبری بود ان معمولا باعث برقراری ارتباط بین مخاطب و متن شده و حس اعتماد را به خواننده به خوبی منتقل میکند.

 

پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی لینکیار

از آنجایی که ارتباط با سایت های معتبر و سنجش آنها و ارزیابی قیمت های رسانه های مختلف و همچنین مواردی مثل پیدا کردن رسانه های مرتبط با زمینه کاری شما و همچنین مقایسه این رسانه ها، معمولا کاری دشوار و زمانبر است، پلتفرم لینکیار تمامی این امکانات را در اختیار کاربران خود قار میدهد تا به سادگی، سایت های هم موضوع و مرتبط و با کیفیت در زمنه کاری خود را پیدا کرده و به سادگی و به طور مستقیم و بدون واسطه اقدام به خرید رپورتاژ اگهی نمایند.

در واقع پلتفرم لینکیار، یک پلتفرم هوشمند است که بستری را برای برقراری ارتباط بین صاحبان کسب و کار و مدیران وب سایت های معتبر ایران برقرار کرده تا سئو کاران و وبمستران بتوانند به راحتی و بدون واسطه از سایت های هم موضوع و مرتبط و با کیفیت مورد نظر خود اقدام به خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی کنند.