به گزارش پایگاه خبری نشان :

شاید برای اولین بار قصد خرید مبلمان راحتی را دارید یا مایلید مبل‌های قبلی خود را عوض کنید. در این صورت بهتر است ابتدا لیستی از باید و نبایدهای این خرید تهیه کنید! راهی آسان برای حذف گزینه‌هایی که در مورد قبلی مورد پسند شما نبوده و از دلایل تعویض مبل‌های منزل به‌شمار می‌آید. همین‌طور فرصتی برای افزودن فاکتورهای مثبت و دلخواه که موارد جدیدی را شامل می‌شود.

۹ نکته کلیدی در خرید مبل راحتی!

  • راحت، راحت، و راحت!

یک مبلمان ناراحت چه نقشی در دکوراسیون منزل ایفا می‌کند؟ به‌ویژه زمانی که پیشوند راحتی را هم با ‌نام خود به‌همراه دارد. هنگام خرید دقت داشته باشید کالای انتخابی خود را از این نظر وارسی کنید. از تقاضای نشستن و امتحان مبل مورد نظر خود خجالت نکشید و از فروشنده یا کارشناس فروش، سوالات لازم درباره مبلمان را بپرسید.

  • زیبا، شیک، به‌روز!

از موارد مهم در انتخاب کالای منزل زیبایی و شیک بودن آنهاست. وجود فاکتور زیبایی برای مبلمان و کالاهایی که در تمام طول روز و برای مدت‌ طولانی مورد استفاده و در معرض نگاه ما هستند، اهمیت زیادی دارد. از طرفی بازار این نوع لوازم، مرتبا در حال به‌روز شدن است و مدل‌های زیادی در هر فصل مد، به آن اضافه می‌شود. شما هم از این مدل‌های جدید استفاده کنید و نمونه هماهنگ با سلیقه خود را از میان این مدل‌ها انتخاب کنید.

  • به ابعاد و وزن مبل دقت کنید!

اندازه مبلمان از جهت هماهنگی با فضایی که در اختیار داریم، اهمیت زیادی دارد. وزن مبل نیز، از طرفی نشانگر کارایی و دوام این کالاست و از طرفی نمونه‌های سنگین، هنگام جابجایی و تغیر دکوراسیون منزل، ایجاد دردسر می‌کنند. هنگام انتخاب به این دو مورد دقت ویژه داشته باشید.

  • دوام و کارایی بالا

هرقدر هم یک مبلمان راحت و زیبا باشد، در صورت بی‌دوام بودن، گزینه مفیدی به‌شمار نمی‌آید! عمر مفید این نوع لوازم، تاحدزیادی بستگی به متریال مصرفی در ساخت و شیوه مونتاژ قطعات آنها دارد. مواردی که باید هنگام خرید مبل به آنها توجه زیادی داشته باشید.

در این مورد می‌توانید به برند سازنده و اعتبار آن هم اعتماد کنید. اما هرگز از جنس چوب و پارچه به‌کار رفته در مبلمان که عناصر اصلی سازنده مبل هستند غافل نشوید. هم‌چنین به ساخت بخش زیرین مبل، که نشان‌دهنده کیفیت مونتاژ آن هم هست توجه کافی داشته باشید. این همان نقطه‌ای است که تفاوت مبلمان باکیفیت و ضعیف خودنمایی می‌کند.

  • هماهنگی با دکوراسیون

خرید لوازم هماهنگ با سبک دکوراسیون جاری در منزل، از جهات زیادی اهمیت دارد. پیش از هرچیز، سبک دکوراسیون منزل شما با خرید مبل مناسب و دارای هارمونی، کامل‌تر می‌شود. قبل از انتخاب، به شیوه دکوراتیو منزل خود دقت کنید و آن را با کارشناس فروش در میان بگذارید. به این شکل بدون شک، بسیار بهتر و آسان‌تر خواهید توانست مبل مورد نظر خود را از میان نمونه‌های بی‌شمار انتخاب کنید.

از طرفی با این کار، مسیر خرید شما نیز تاحدزیادی مشخص می‌شود.

2

  • قیمت مناسب و متعادل!

باید پذیرفت که این روزها قیمت مبل و حواشی آن، تاثیر زیادی در انتخاب نمونه‌های موجود و میزان استقبال مردم از این کالاها دارد. توان خرید افراد، تاحدزیادی در این مورد تاثیرگذار و تعیین کننده است.

البته این به‌معنای تایید کالاهای ارزان قیمت یا کنار گذاشتن مواردی با قیمت بالا نیست. اما بهتر است برای خرید خود محدوده قیمتی تعیین کنیم تا هنگام انتخاب مبل مورد نظر خود، دچار سردرگمی نشویم.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

خرید لوازم خانگی در یکی از دو حالت دارای گارانتی و بدون آن انجام می‌شود. اگر مبلمان خود را از برندهای معتبر می‌خرید، دقت داشته باشید از ضمانت‌های عرضه شده و خدمات پس از فروش به‌خوبی استفاده کنید. این موارد با مشاوره رایگان پیش از خرید شروع شده و با ارسال کالا، ضمانت کیفیت، گارانتی، وارانتی و موارد بسیار دیگری ادامه دارد. استفاده از این خدمات پشتیبانی باعث می‌شود خرید موفق‌تری داشته باشید و از آن بیشتر لذت ببرید.

  • از جستجوی اینترنتی غافل نشوید!

این روزها دنیای مجازی در بسیاری موارد، خود را بهتر و آشکارتر از دنیای واقعی به ما معرفی می‌کند. مثلا در مورد چنین خریدی، قیمت مبل راحتی را در فضای اینترنت بهتر می‌توانید دنبال کنید. همین‌طور تنوع مدل‌ها که در فضای بی‌نهایت مجازی به‌بهترین شکل قابل مشاهده است. شما هم از این موقعیت پیش آمده استفاده کنید و از میان این تنوع بالا، مدل‌ مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

  • مطابق با سلیقه خود خرید کنید!

شنیدن نظرات دیگران و پیشنهادهای مثبت شک کمک خوبی برای یک انتخاب بهتر در خرید لوازم خانگی و دکوراسیون منزل است. اما این نکته را فراموش نکنید که در هر حال، مصرف کننده نهایی این لوازم شما هستید. پس تلاش کنید بهترین گزینه را از نظر خودتان انتخاب و خریداری کنید. با این کار از کاربرد لوازم منزل خود بیشترین لذت را هم خواهید برد.

3

معرفی محصول...

این روزها که پای مبل‌ راحتی به اغلب منازل باز شده، سلیقه‌های مختلف هم در این زمینه خودنمایی می‌کند. بر همین اساس، تولیدات مختلفی هم به بازار آمده تا این سلیقه‌ها را تامین کند.

در ادامه مطلب به معرفی ۲ نمونه از این تولیدات می‌پردازیم.

مبل راحتی آرتا نمونه‌ای از مدل‌های راحتی مبلمان است. دو عنصر زیبایی و متریال مرغوب در ساخت این مبلمان، باعث اقبال بالای کاربران به این مدل شده است. وجود پایه‌های چوبی زیبای این نمونه، امکان دسترسی آسان به ‌فضای زیرین مبل را برای نظافت بهتر آن ایجاد کرده است.

کاربرد چوب اعلا و پارچه زیبا، زیبایی بی‌نظیری به این مبلمان داده که توجه مشتریان خوش سلیقه را خیلی زود به‌خود جلب می‌کند.

کوسن‌های دکوری، طرح لمسه تکیه مبل و هندل‌های طرفین، آرتا را به نمونه‌ای از مبل‌های راحتی شیک و زیبا تبدیل کرده است.

مبل نیوچستر نمونه دیگری از مبل لمسه‌کاری در مدل‌های راحتی است. کاربرد چوب توسکا در پایه و دسته و نیز استفاده از لمسه‌کاری دکمه‌دار و دست‌دوز، نیوچستر را به مبلی شیک، زیبا و مدرن برای خوش‌پسندان تبدیل کرده است.

این محصول در چهار قطعه به‌شکل دو مبل یکنفره و دو مبل سه‌نفره تهیه می‌شود. اسفنج مصرفی در این محصول از نوع یورولوکس است که از کیفیت بالای کاربردی برخوردار است و راحتی حین نشستن را حتی برای مدت طولانی تضمین می‌کند.

شرکت گرم و نرم عرضه کننده لوازم دکوراسیون، سرویس خواب و مبلمان و کالای خواب مدرن است که کلیه این محصولات و تنوع بالایی از مبل راحتی را به خریداران عرضه می‌کند. برخورداری از خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی شرکتی، بخشی از برنامه کاری این مجموعه است.