به گزارش پایگاه خبری نشان :

آیین  تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه امروز (چهارشنبه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری و با رعایت ملاحظات بهداشتی در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد.

در این مراسم با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام عبدالحمید رئیسی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی  سپاه منصوب و از زحمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی صداقت در مدت 10 ساله خدمت  تقدیر شد.

 حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در این مراسم  فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه را  معنویت افزایی توصیف و تصریح کرد: با توجه به بر دوش داشتن این رسالت خطیر لازم است هر چه داریم  در طبق اخلاص گذاریم و در  مسیر نورانی امام و شهدا گام برداریم .

وی با اشاره به ایام حزن و اسارت آل الله،  پاسداران نیروی دریایی سپاه را از برجسته ترین مصادیق  جبهه حسینی در زمان حاضر نام برد و گفت:
در فرهنگ پاسداری ما می گوییم سر می دهیم که اسلام سر ندهد.

 حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی باگرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، از این اسطوره مقاومت و ولایت پذیری به عنوان الگویی الهام بخش و احیاگر نام برد و با اشاره به نقش آفرینی های مهم و تعیین کننده نیروی دریایی سپاه گفت:نیروی دریایی سپاه در ماموریت های بزرگ و تاثیر گذار نقش بسیار موثری دارد. هم ولی و مولایمان از نیروی دریایی ابراز رضایت دارند و هم فرمانده محترم کل سپاه به نیروی دریایی نگاه ویژه ای دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با قدردانی از تلاش ها و زحمات  حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی صداقت ، برای حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید رئیسی بعنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی  سپاه آرزوی توفیق کرد.

 این مراسم با حضور فرماندهان مناطق دریایی و رده های مستقر در بندرعباس  و مسئولین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و ارتش  برگزار شد و   فرماندهان رده ها و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه  ندسا  از طریق ارتباط تصویری در این مراسم حضور داشتند.