به گزارش پایگاه خبری نشان :

سامانه های دانش آموزی در جهت بهبود حداکثری خدمات، جلوگیری از اتلاف منابع و زمان در بستر اینترنت ایجاد شده اند؛ دانش آموزان از طریق این سامانه ها به راحتی می توانند ثبت نام آنلاین، دریافت کارنامه، ثبت نام کتاب درسی و امثال اینها را انجام دهند، در این مقاله به معرفی مهم ترین سامانه دانش آموزی می پردازیم، با ما همراه باشید.

سامانه پادا (کارنامه دانش آموزی)

سایت پادا برگرفته از کلمات (پرونده الکترونیکی دانش آموزان) در جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات آموزش و پروش و ارائه خدمت به دانش آموزان ایجاد شده است. از طریق سامانه پادا کاربران به راحتی میتوانند پرونده و کارنامه خود را به صورت آنلاین مشاهده نمایند. برای ورود به این سامانه، نام کاربری کد ملی دانش آموز و کلمه عبور توسط مدیر مدرسه تخصیص داده می شود.

توجه داشته باشید آدرس اینترنتی این سامانه pada.medu.ir  می باشد. لطفا قبل از وارد کردن اطلاعات کاربری خود از آدرس دقیق اطمینان حاصل فرمائید.

2

سامانه سیدا

سامانه سیدا مخفف سامانه یکپارچه دانش آموزی است، این سامانه در جهت یکپارچه سازی سامانه ها توسط وزات آموزش و پرورش ایجاد گردیده است. در این سامانه عملیاتی همچون ثبت نمرات درسی، ثبت نتایج ارزیابی دانش آموز و موارد از این قبیل می باشد.

در سایت سیدا معلمان، نتایج امتحانات، نمرات مستمر و پایانی دانش آموزان را ثبت می‌کنند و دانش آموزان نیز از طریق سامانه پادا نتیجه امتحانات خود را مشاهده می‌کنند.

آدرس وبسایت سامانه یکپارچه دانش آموزی sida.medu.ir  می باشد، لطفا نام کاربری و پسورد خود را فقط در این آدرس وارد نمایید.

22

سامانه ثبت نام کتاب درسی

سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به منظور توزیع کتاب‌های درسی در بین دانش آموزان سراسر کشور ایجاد شده است، فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش و توزیع کتاب در دوره های درسی ابتدایی تا پی دانشگاهی در این سامانه انجام می‌شود. دانش آموزان برای ورود و ثبت نام کتاب درسی خود باید از طریق آدرس اینترنتی www.irtextbook.ir   یاwww.irtextbook.com   وارد شوید و بر اساس تقویم زمانی درج شده در سایت مذکور نسبت به ثبت کتاب خود اقدام کنند.

222

برای ورود به سامانه ثبت نام کتاب درسی کد ملی دانش‌آموز به عنوان نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز به عنوان “رمز عبور” برای ورود به سامانه درنظر گرفته شده است.

 

 

برچسب و متن جایگزین تصاویر : پادا , سیدا , irtextbook