کد مطلب: 29802

لیلا اوتادی | هیکل لیلا اوتادی | خیانت لیلا اوتادی

تیپ پرنسسی لیلا اوتادی با چهره جدید | لیلا خانوم با این استایل شبیهه فرانسوی ها شده

لیلا اوتادی استور جذاب از خودش منتشر کرد که قیافش خیلی تغییر کرده است.

تیپ پرنسسی لیلا اوتادی با چهره جدید | لیلا خانوم با این استایل شبیهه فرانسوی ها شده

لیلا اوتادی بازیگر خوش چهره سینماست. لیلا اوتادی از هفده سالگی سرودن شعر را آغاز کرده است. لیلا اوتادی دانش آموخته کارشناسی معماری است. لیلا اوتادی به دلیل ظاهر جذاب و زیبایش بین بازیگر های دیگر معروف است. در ادامه عکس لیلا اوتادی با آرایش ملیح و جذاب را مشاهده میکنید.

لیلا اوتادی زمانی که به رکورد ۲۰۰ هزار فالوئر در بین بازیگران ایرانی دست پیدا کرد نوشت:

لیلا اوتادی

ظاهر جذاب لیلا اوتادی

«بیشتر از نصف فالوئرها جعلی و فیک هستن! من هیچ‌وقت براى اینستاگرام خودم فالوئر خریدارى نکردم چون دوست داشتم طرفداران واقعی‌م اینجا باشن و در ضمن احترام به شعور مخاطب براى من همیشه ارزش بالایى داشته و داره، مطمئنا شما عزیزان اونقدر باهوش هستین که متوجه بشین امکان نداره یه هنرمند و یا خواننده هالیوود با ۷ میلیارد مخاطب و هوادار در دنیا، تو اینستاگرامش ۲ میلیون فالوئر داشته باشه و هنرمند سینمای ایران با نهایتاً ۶۰-۷۰ میلیون مخاطب، همون تعداد یا حتى بیشتر از بازیگر مشهور هالیوود فالوور داره!»

حالا با این تفاسیر و گفته های خانم بازیگر که بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارند باید گفت جعلی و فیک هستند؟!

البته خانم های بازیگر ایرانی به دلیل رعایت قوانین حجاب در مراسمات خارجی که شرکت می کنند هم سعی دارند تا اروپایی طور و با کلاس باشند هم حجاب را رعایت کنند که خب نتیجش میشه چییزی که دیدید و چندان جالب از آب درنمیاد.

خوشگلی لیلا اوتادی در خارج

لیلا اوتادی

اما از این ها که بگذریم لیلا خانم مدتی پیش هم ویدیوی در صفحه شخصی شون پست کردند که با تعجب زیاد کاربران همراه شد. البته که در این پست کامنت ها بسته می باشد اما در صفحات فن پیج و هنرمندان که پخش شده بود نظرات جالب بود.

وی در این ویدیو مثلا خودش است و خرسی بزرگ و قطبی صورتش را لیس می زند. برخی گفتند این خانم بدل اسکارلت جوهانسون بازیگر آمریکایی است که شباهت زیاد یبه لیلا اوتادی دارد و برخی هم آن را فتوشاپ و برنامه دانستند.

لیلا اوتادی به تازگی تصاویری از خود در کشور عربی منتشر کرد که ظاهرا به عنوان داور در جشنواره فیلم عمان مسقط حضور داشته. نوع پوشش او در این مراسم مثل همیشه مورد انتقاد کاربران قرار گرفت و خیلی ها به توربانش گیر دادند که چرا روسری نیست! در ادامه این عکس ها را مشاهده  کنید.

لیلا اوتادی

حالا با این تفاسیر و گفته های خانم بازیگر که بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارند باید گفت جعلی و فیک هستند؟!

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است.

او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

اما خب از اونجایی که امکان نداره شما بازیگرِ خانوم باشی و ورزشکار نباشی، لیلا اوتادی نیز ورزش مورد علاقه اش بدنسازی است و حتی در این رشته مربی هم بوده.

لیلا اوتادی

لیلا خانم ورزش تنیس و اسب دوانی را هم خیلی دوست دارد و به طور حرفه ای آن ها را دنبال کرده است!

لیلا اوتادی سفر را تفریح مورد علاقه اش نام برده و دوست دارد به جاهای ناشناخته برود. وی به ماشین های شاسی بلند علاقه دارد و در حال حاضر نیز ماشینم شاسی می باشد.

خانم بازیگر اغلب اهل فخرفروشی نیست اما به تازگی فیلمی کوتاه و بی معنی در ماشینش منتشر کرد که کمی جنبه ی کلاس گذاشتن را دارد!

لیلا اوتادی معلوم است که از هنرمندان مایه دار سینماست و از گذشته هم علاقه زیادی به ماشین های شاسی بلند داشته و دارد!

کارنامه هنری لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

در خبری، اوتادی را با دریافت دستمزد ۷۵ میلیون تومان برای ۲۵ روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط ساخته سال 1389 (حسین قاسمی‌جامی) گران‌ترین بازیگر زن سینمای ایران نامیدند. لیلا اوتادی در جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ با حضور در برنامه تلویزیونی «هفت» که اختصاص به مسائل روز سینمای ایران دارد، در حضور مهدی ودادی، کارگردان فیلم زن، مرد، زندگی یادآور شد:

«شایعاتی مبنی بر این‌که من گران‌ترین بازیگر سینمای کشور هستم گاه در فضای اینترنتی منتشر می‌شود که صحت ندارد و عده‌ای به دشمنی قصد دارند مرا گران‌ترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند، در صورتی که این امر درست نیست. … به نظرم این حرف‌ها شایعات اینترنتی است که تنها از جانب دشمن شکل می‌گیرد.»

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی