سایت هواداری باشگاه استقلال

لیندا کیانی | لیندا کیانی بیوگرافی

عکس عجیب لیندا کیانی در کنار خواهر بهاره رهنما سوژه شد | خواهر بهاره رهنما با این لنز هاسکی چقدر وحشتناک شده

عکس عجیب لیندا کیانی در کنار خواهر بهاره رهنما سوژه شد | خواهر بهاره رهنما با این لنز هاسکی چقدر وحشتناک شده

در ادامه عکسی جدید از لیندا کیانی در کنار خواهر بهاه رهنما را مشاهده می کنید

لیندا کیانی بازیگر جنوبی سینما و تلویزیون از بازیگران بی حاشیه ایرانیست. البته معمولا اخبار نادرست به شکل شایعه در فضاهای مجازی درباره چهره های مطرح هنری و ورزشی منتشر می شود که لیندا کیانی هم از این حواشی مصون نمانده است. لیندا کیانی در چند سال پیش با حضور در جام جهانی در کشور برزیل بر سر زبان ها افتاد و بیش از پیش شناخته شد.حضور لیندا کیانی در سریال پر مخاطب پایتخت یکی دیگر از دلایل محبوبیت و شهرت وی بود.لیندا کیانی در فضای مجازی فعالیت زیادی ندارد.در ادامه بیشتر با لیندا کیانی و بیوگرافی اش آشنا شوید.

لیندا کیانی

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی چهره شناخته شده کشورمان در دنیای بازیگری سینما و تلویزیون است. این بازیگر خوشنام ایرانی در تاریخ 23 شهریور 1359 در شهر آبادان متولد شده است.لیندا کیانی یک خواهر و 4 برادر دارد. او از کودکی دغدغه فکری درباره وجود خداوند داشت و هزاران سوال بی پاسخ برایش پیش می آمد که به همین دلیل به سمت فلسفه رفت تا پاسخ سوال هایش را بگیرد. برای لیندا کیانی در کودکی اش اتفاقی ناگوار رخ داد که روی آنتن تلویزیون آن را اینگونه بیان کرد: در دوران دبستان روبروی مدرسه ما در آبادان بمب زدند که بر اثر آن مدتی لال شدم، برای اینکه بازی با دختر خاله ام حالم را بهتر کند به خانه آنها در آریاشهر رفتیم که همان روز برق نیروگاه آلسوم را زدند. پشت پنجره بازی می کردیم که با موج انفجار وسط اتاق پرت شدیم. خوب یادم هست که آن روزها چه اتفاقاتی می افتاد.

لیندا کیانی سوابق کاری لیندا کیانی

لیندا کیانی در سال 1388 در سریال رستگاران به کارگردانی سیروس مقدم در کنار پوریا پورسرخ و آتیلا پیانی و در نقش رویا ایفای نقش کرد.رستگاران داستان آدم های زیادی است؛ آدم هایی که هر کدام ماجرایی دارند و در 53 قسمت سریال، هر چند قسمت یک بار داستان یکی از آنها را می بینیم. اما اتفاق های اصلی سریال در یک ساختمان 5 طبقه می افتد. یکی از طبقه ها، تقریبا ً طبقه مرکزی است؛ یعنی مهم ترین اتفاق های داستان به آدم های آن طبقه مربوط می شود.

 لیندا کیانی در سال 1387 تا 1390 با سریال وضعیت سفیدبه کارگردانی حمید نعمت الله و به نویسندگی هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله در شبکه سوم سیما دیده شد. داستان این سریال از این قرار است: به هنگام شروع موشک باران تهران از زمستان 1366 اعضای خانواده ای پرجمعیت که تقریباً همه با هم قهر هستند و اختلاف دارند برای دوری از حملات دشمن ساکن باغ مادرشان در روستایی واقع در حومه تهران می شوند. روستایی که مدرسه اصلی آن تبدیل به محل اسکان بخشی از اهالی جنگ زده شده است.

 لیندا کیانی در سال 1390 در سریال تا ثریا ساختهٔ سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری در کنار بازیگرانی همچون آزیتا حاجیان و هومن سیدی در نقش دختر ثریا ایفای نقش کرد.

لیندا کیانیدلیل کم کاری “لیندا کیانی” در سینما از زبان خودش:

سینمایی هایی که به من پیشنهاد می شود اینقدر معمولی است که ترجیح می دهم در یک سریال خوب بازی کنم تا یک فیلم معمولی. الان دچار یک ترس بزرگ از بازی کردن در سینما شده‌ام، اینقدر روی پیشنهادهای سینمایی ام فکرح و تحقیق می کنم که در نهایت هر بار به این نتیجه می رسم که نروم بهتر است. حس می کنم در سینما یک ذره بین خیلی قوی روی کار آدم است که هر چقدر هم خوب باشی ممکن است به خاطر کم کاری بقیه زیر سوال بروی. من تجربه این را داشته‌ام که به خاطر یکی دوتا از کارهای سینمایی ام که خودم هم می دانم خیلی بد بوده زیر خنجر انتقادات وحشتناک رفتم. روی تیم خیلی حساس شده‌ام.روی فیلمنامه به شدت زوم می کنم و همینطور بازیگرانی که قرار است با آنها کار کنم. وقتی می‌بینیم که بازیگران تراز اول با سر پیشنهاد بازی در کارهای سیروس مقدم را در تلویزیون می‌پذیرند خب چرا باید بیایم و ریسک کنم و در سینما کاری را بپذیرم که آخرش اتفاق دلچسبی از آب درنمی‌آید؟

لیندا کیانیماجرای ازدواج لیندا کیانی

اولین روزهای سال ۹۲ بود که عکسی از لیندا کیانی در کنار آقایی که کمتر شناخته شده بود منتشر شد و حکایت از ازدواج لیندا کیانی داشت . لیندا کیانی در این عکس در کنار ایمان حضرتی ایستاده بود و با دست به دست شدن عکس ، فضای مجازی و رسانه ها از آن به عنوان عکس لیندا کیانی و همسرش نام بردند. تا اینکه لیندا کیانی در یک مصاحبه این شایعه خاتمه داد و با صراحت اعلام کرد که ازدواج نکرده و آن عکس جنجالی مربوط به پشت صحنه یک تله فیلم است و واقعا ماجرایی در میان نبوده است.

لیندا کیانیحضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

لیندا کیانی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

یکی از کارتونهای مورد علاقه ام جودی آبوت (بابا لنگ دراز) است، کارتونی که هر چند بار هم نگاه کنم برایم تکراری و خسته کننده نمی شود و هنوزم می بینم.

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها