به گزارش پایگاه خبری نشان :

طرح رعد ۲۹ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تلاش مأموران پلیس پیشگیری و سر کلانتری‌های سطح تهران در ۴۸ ساعت گذشته رقم خورد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با اجرای 409 حکم قضایی و هماهنگی دادسراها با ورود به مخفیگاه سارقان و مالخران 687 نفر از سارقان و مالخران و زورگیران دستگیر شدند. 

وی از شناسایی و کشف 228 دستگاه خودور و موتور سیکلت و همچنین شناسایی 9612 عدد از اموال مسروقه در رعد 29 خبر داد و افزود: 33 باند منهدم شده و 86 درصد مالباختگان شناسایی شدند؛ ارزش اموال مسروقه مکشوفه 9.5 میلیارد تومان است. 

سردار رحیمی به دادستان در برنامه طرح رعد 29 پرداخت و اعلام کرد: خوشبختانه با همکاری خوب دستگاه قضا توانسته‌ایم در وقوع جرائم تقریبا جزء استان‌های آخر باشیم؛ در 6 ماهه نخست نیز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ه13 درصد افزایش جرائم کشف شده را داشته‌ایم. همچنین بالغ بر 97 درصد از جرائم خشن و مهم را کشف کرده‌ایم. 

رئیس پلیس تهران گفت: امروز در جلسه‌ای که با دادستان تهران داشتیم درخصوص طرح‌های مهم برخورد با مجرمین و سارقین صحبت و تصمیم‌گیری شد که با جدیت و حساسیت بیشتری این طرح‌ها برای امنیت و ارامش مردم به مرحله اجرا گذاشته شوند.