به گزارش پایگاه خبری نشان :

حسینعلی امیری در سفر یک روزه به قزوین پس از شرکت در  مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سوالات آنها در خصوص تعامل دولت با مجلس و توجه به مطالبات مردمی پاسخ گفت.

امیری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، در خصوص تعامل دولت و مجلس اظهارداشت: خوشبختانه همکاری و تعامل خوبی بین قوای سه گانه و نیرو های مسلح وجود دارد و تجربه هم نشان داده هر جا همکاری ها بیشتر شده و به درک مشترک رسیده ایم مشکلات مردم کمتر بوده و زودتر حل شده و هرجا تفرقه و اختلاف داشته ایم مردم متضرر شده اند لذا تاکید رئیس جمهور تعامل با سه قوه است.

همکاری قوای سه گانه مطلوب است

وی بیان کرد: لوایح دولت در مجلس بخوبی پیگیری و تصویب می شود و بارها دیدید که نمایندگان رای اعتماد بالایی به وزرای پیشنهادی داده اند که بیانگر رسیدن به یک درک مشترک است.

امیری گفت: طرح تشکیل وزارت بازرگانی که اخیرا تصویب شد حکایت از تداوم تعامل دولت و مجلس دارد و این رویکرد ادامه خواهد داشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهارداشت: در این راستا دولت در تلاش است برای حل مسئل کشور و تامین معیشت مردم و بالا رفتن توسعه استان ها، حل بیکاری و تحقق اشتغال گام بردارد و این نگاه در سطوح بالای دولت هم وجود دارد.

وی اضافه کرد: دولت ستاد اقتصادی را مدیریت می کند تا آثار تحریم ها کمتر شود و بر اساس آمار بانک مرکزی خوشبختانه تورم در حال کاهش است و اشتغال بیشتر شده البته تحریم های ظالمانه موثر بوده و فشارها به مردم را بیشتر کرده است که برای آن هم برنامه داریم.

امیری بیان کرد: ثبات اقتصادی در کشور در حال ایجاد شدن است و علیرغم شرایطی که آمریکا بر ما تحمیل کرده هر هفته شاهد افتتاح طرح های بزرگ توسط رئیس جمهور و هیئت دولت در استانهای کشور هستیم و امروز هم در استان قزوین چند طرح افتتاح می شود که باینگر تلاش مسئولان و مردم و ادامه حرکت در مسیر رونق تولید و اقتصاد است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهارداشت: مردم بدانند دولت برای شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی دشمن برنامه ریزی کرده و آمادگی دارد و به یاری خدا و همراهی مردم عبور از چالش ها با موفقیت صورت خواهد گرفت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه سفر به قزوین عازم شهرستان تاکستان شد تا در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کند.

افتتاح چند طرح صنعتی و بازدید از سد در دست ساخت نهب از دیگر برنامه های سفر یک روزه حسینعلی امیری معائن پارلمانی رئیس جمهور به استان قزوین است.

منبع: مهر