به گزارش پایگاه خبری نشان :

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز چهارشنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد: جمهوریخواهان در مبارزه با دموکرات های بی‎خاصیت بر سر استیضاح، بسیار متحد و پرانرژی هستند و اکنون بیش از روند ناعادلانه (استیضاح)، با محتوای (ادعاهای مطرح شده) مقابله می کنند.

رئیس جمهوری آمریکا در این باره ادعا کرد: دلیل این موضوع هم این است که خواندن متن (مکالمه تلفنی ترامپ با رئیس جمهوری اوکراین) همه را متوجه این موضوع می کند که تماس با رئیس جمهوری اوکراین کاملاً شایسته بود.

وی در توئیت دیگری اضافه کرد: همان طور که رئیس جمهوری اوکراین گفت: هیچ فشاری در کار نبوده است. این چرندیاتِ مربوط به استیضاح، فقط ادامه آزار رقبای سیاسی است که حتی پیش از پیروزی من در انتخابات در جریان بوده است. جمهوریخواهان؛ دنبال (مقابله) با محتوای ادعاها باشید و به ماجرا فیصله دهید!

این درحالیست که انتشار مکالمه ترامپ با همتای اوکراینی خود از سوی کنگره آمریکا باعث جنجال زیادی شده و قرار است ترامپ به خاطر آن استیضاح شود.

گفتنی است، چندی پیش کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان نشست استماعی را در خصوص مکالمه جنجالی ترامپ- زلنسکی به ریاست آدام شیف رئیس این کمیته برگزار کرده بود.

منبع: مهر