به گزارش پایگاه خبری نشان :

 سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم صبحگاه واحدهای نمونه پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سپاه محمد رسول الله، اظهار داشت: شهیدانی چون ابراهیم‌همت که یک اسطوره فراموش ناشدنی در جهاد و شهادت بود، جاوید الاثر احمد متوسلیان که صدها کیلومتر آن سوی مرزها برای نجات مردم لبنان و فلسطین در سرزمین لبنان توسط رژیم صهیونسیتی به اسارت گرفته شد، عباس کریمی، رضا دستورار الگوی مجاهدت نشاط آفرین، احمد سوداگر، حسین همدانی، سعید مهتدی،  سعید سلیمانی و بیست و چند هزار شهید جاودانه دیگر نشانه روشنی از افتخارات این سپاه درخشان است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه تهران بزرگ حافظان عزت وامنیت و آرامش مردم در تهران است، افزود: تهران ام القرا و  قلب انقلاب اسلامی و نقطه کنونی عزت و شرف ایران عزیز و ‌بلکه جهان اسلام است.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ما امروز بسیاری از آرزوها و اهداف دشمنان جهانی انقلاب را با اقتدار پشت سر گذاشته‌ایم، گفت: در همه صحنه های نبرد به اذن خداوند و با رهبری های الهی امامین انقلاب مان همه دشمنان را شکست داده ایم.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: دشمنان عاجز شده اند و راهی برای غلبه بر ما پیدا نمی‌کنند چون‌ همه راه از زمین، هوا و دریا بر روی دشمنان بسته است. مدافعان میهن عزیز و ارزش های انقلاب و مدافعان مسلمانان مظلوم و مدافعان حریم امنیت حرم‌ های اهل بیت ، همه جا با یک نشان به نام انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان مثل کوه و ‌همانند صخره های تسخیر ناپذیر ایستاده اند.

وی با بیان اینکه تا وقتی شما هستید و ایستاده اید دشمن راهی جز عقب نشینی ندارد، اظهار داشت: این در حالی است که آرزوی آنها این بود که اقتصاد کشور ما فلج شود اما امروز می بینید که این‌کشور بهتر از کشورهای پیشرفته در حال ساخته شدن است؛ امروز هرچند در تحریم هستیم اما در حال رفع مشکلات خود قرار داریم، در صورتی که دشمن‌ در حال مواجهه با مشکلات سنگین تری است.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه امروز در خیابان های کشورهای به ظاهر پیشرفته مشکل، مسئله و بحران دیده می شود اما در ایران چیزی با این نام وجود ندارد، اظهار داشت: پس سیاست شکست دادن ما در عرصه اقتصادی با شکست روبرو شده است و این موضوعی است که دشمن‌ هم از آن اطلاع دارد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در بعضی از عرصه‌ها فناوری دشمن را پشت سر گذاشته و بر آن غلبه کرده‌ایم، عنوان کرد: امروز جوانان ما عرصه علم‌ و ‌فن اوری را به عرصه جهاد تبدیل کرده‌اند و محاصره علمی را شکستند و حتی ‌انحصار علمی را نیز از دشمن گرفتند.

وی گفت: عملیات روانی دشمن را ملت ایران شکسته و آن را مچاله کرده و دیگر هیچ‌کس در ایران پژواک‌ صدای بیگانه نیست؛ ملت ایران می داند بیگانه فقط به دنبال شکستن عزت ما است؛ دیگر همه جهان می داند که این میدان مواجهه چیزی جز یاس برای دشمنان ما ندارد.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ما چیزی برای قرارگرفتن در تراز قدرت های برتر جهانی کم نداریم، تصریح کرد: ‌همه چیز مهیا است؛ ایران مان را همواره می سازیم به گونه ای که برای همگان الگو شود که‌می توان در برابر قدرت های بزرگ ایستاد و ‌در عین حال هم پیشرفت کرد و برجسته و ‌ممتاز شد./فارس