به گزارش پایگاه خبری نشان :

امیرحسین آرمان در فضای مجازی و اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و حدودا  2 میلیون فالوور نیز دارد. امیرحسین آرمان به تازگی عکس جدیدی از خود در فضای مجازی منتشر کرده که چهره را تغییر داده است. امیرحسین آرمان علاوه بر  بازیگری در حوزه مدلینگ نیز فعالیت دارد . امیر حسین آرمان در سریال مانکن به شدت محبوب شد . در ادامه عکس جدید از امیرحسین آرمان میبینیم .

بیوگرافی امیرحسین ارمان

امیر حسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون است. امیر حسین آرمان متولد سال 1361 است. امیر حسین آرمان  رشته طراحی دکوراسیون داخلی خوانده است. امیر حسین آرمان تجربه مدلینگ هم دارد. شهرت امیر حسین آرمان در سریال مانکن به شدت محبوب شد. اولین حضور او در تلویزیون به سریال کیمیا مربوط می شود. امیرحسین آرمان متولد ۱۴ آبان ۱۳۶۱ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که زبان انگلیسی می داند و مطالعاتی در روانشناسی داشته و تجربه مدلینگ هم دارد.

امیرحسین آرمان

کلاس بازیگری امیرحسین آرمان

در سال ۱۳۸۱ وقتی ۲۰ ساله بود در کلاس های مرحوم مصطفی اسکویی فنون بازیگری را آموخت و از اتود های صحنه ای کارش را رسما آغاز کرد.

امیرحسین آرمان در جلوی دوربین

در سال ۱۳۸۳ با معرفی محمدرضا شریفی نیا به فیلم ازدواج به سبک ایرانی (حسن فتحی) اولین تجربه بازیگری اش را در جلوی دوربین بدست آورد . 

امیر حسین آرمان از خوانندگی تا مدلینگ

امیرحسین آرمان علاوه بر هنر بازیگری در سال 1394 اولین آهنگ خود بنام آتش و فروردین 95 آهنگی بنام هرشب با همکاری امیر مسعود عرضه کرد. او سپس بعنوان مدل کار خود را در تبلیغاتی شروع کرد.

من در زندگی شخصی ام به عشق اعتقاد دارم و عاشق شدم.

اما ازدواج رمزی است که هنوز برایم پیش نیامده، خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر در سنی ازدواج کنید که عشق برایتان به وجود آمده خیلی بهتر است.

امیرحسین آرمان

جالبه که بدونید امیرحسین آرمان اهل انتشار عکس هست و در صفحه اینستاگرامش هم بیش از 2 میلیون هم دنبال کننده داره اما اونچه که مشخصه اینه که آقای بازیگر این فضای مجازی رو یه قسمت خیلی عظیم از زندیگش قرار نداده که مثلا به مانند گلزار بخواد با عکس های گَنگ و خیلی شاخ جلب توجه داشته باشه. اما با این حال میلیونی دنبال کننده داره و جالبیه پیجش اینجاست که تو فالوینگاش تنها یک نفر رو فالو کرده که خب با کمی تا قسمتی کنجکاوی میشه فهمید امیرحسین آرمان دارنده رستورانی جذاب به نام پارادیزو می باشد که در عظیمیه کرج هستش.

امیرحسین آرمان متولد 14 آبان 1361 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او در ابتدای راه بازیگری اش با انتخاب های درست مسیر خوبی را برای رسیدن به قله های موفقیت پیش گرفته است. او تا کنون با بازی در فیلم های "ازدواج به سبک ایرانی، هدف اصلی، صد سال به این سالها، امشب شب مهتابه، برف روی شیروانب داغ، بیداری رویاها، روز هفتم” وسریال “کلاه پهلوی و سرزمین کهن" استعداد های فراوانی را از خود نشان داده است.

او خوانندگی هم می کند و خوانندگی را از سال 82 با ترانه به سوی تو آغاز کرده است و تا به حال 6 آهنگ از خود منتشر کرده است. او اجراهای زنده در محافل هنری و تلویزیونی را هم در کارنامه اش دارد که از میان آنها می توان به اجرای زنده ترانه هایش در جشن منتقدین سینما اشاره کرد که نخستین اجرای زنده او حساب می شوند.

ازچه سالی وچه شد که نام امیرحسین آرمان میان نام بازیگران نام آشنای کشور قرار گرفت؟

امیرحسین آرمان: سال1381 بود. با شرکت در کلاس‌های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال 83 بود که به‌طور حرفه‌ای وارد عرصه سینما شدم. «ازدواج به سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش‌آفرینی کردم.

آموختن آکادمیک بازیگری چقدر در موفق بودن یک بازیگر مؤثراست؟

امیرحسین آرمان: کشش به سوی این حرفه اگر در ذات فرد باشد با به بالفعل شدن منجر به موفقیت می‌شود. تکنیک بازیگری آموختن، به حتم به بهبود نقش آفرینی کمک می‌کند ولی لزوم کار نیست و بی‌آموزش نیز می‌توان بازیگر موفقی بود که نمونه از این دست بسیار است.

 بین علاقه و توانایی تفاوت بسیاری است.داشتن قدرت بازیگری و توان آن رکن اصلی است که باید به آن رسید، وقتی به این نقطه رسیدی آسوده نقش‌آفرینی می‌کنی و با مخاطب ارتباط برقرارخواهی کرد و به مرور این جنس از نقش‌آفرینی و ارتباط با مخاطب عمیق‌تر و سریع‌تر نیز می‌شود که رسیدن به مرز دلچسب بودن از دید تماشاگر از آمال هر بازیگری است که نشان از قدرت بازیگری وی دارد.

امیرحسین آرمان درحالی از تکنیک‌های آموزشی بازیگری می‌گوید که معتقد است به خاطر فرد خاص یا دیده شدن بازیگر نشده است بلکه همیشه در وجودش حس خوبی نسبت به حرفه بازیگری داشت که درنهایت آن را به هدف مبدل کرد و به آن رسید. رسیدنی که درابتدای راه خوب گام برداشته است و اگر چنین ادامه دهد نام آشناتر از این که اکنون است در سینما خواهد بود.