به گزارش پایگاه خبری نشان :

سردار آزمون مهاجم جوان و پرشور ایرانی تیم زنیت روسیه به تازگی در استوری اینستاگرامش از نامزد خود رونمایی کرد و اعلام کرد در این شرایط بد کسی که روحیه وی را بهتر می کند نامزدش می باشد. در ادامه تصویری از نامزد سردار آزمون را در نیک صالحی مشاهده کنید

سردار آٖزمون در استوری اینستاگرامش از نامزد خود رونمایی کرده است. وی در برنامه دورهمی مهران مدیری از قصد خود برای ازدواج خبر داده بود.

سردار آزمون بازیکن فوتبال متولد ۱۱ دی ماه سال ۱۳۷۳ می باشد. او فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. سردار آزمون اصالتا ترکمن ( اهل گنبد در گلستان) است و مذهب او نیز اهل تسنن می باشد. این بازیکن تنها یک خواهر بزرگتر از خود دارد.

نامزد-سردار-آزمون

گفتنی است وی در برنامه دورهمی مهران مدیری اعلام کرده بود که سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید که اختلافاتی در تیم ملی وجود داشته و بازیکنان به همین دلیل نمی‌ خواستند مارک ویلموتس در تیم ملی بماند.

سردار آزمون در پاسخ به سوال مهران مدیری درباره ازدواجش گفت :من در شرف ازدواج هستم و خیلی دوست دارم نامزد کنیم، ما دورادور همدیگر رو می شناختیم و بعد از دیدن هم عاشق هم شدیم، البته اول عکسش رو دیدیم و بعد خودش را دیدم و …

وی در بخشی دیگری از سخنانش درباره مردم گنبد گفته بود : واقعاً مردمی دوست داشتنی و البته مظلوم هستند. امیدوارم که به آنها بیشتر توجه شود. آنها با استعداد هستند و در فوتبال، والیبال، بسکتبال، والیبال نشسته و… بازیکن داشته‌ اند. مردم عاشق اسب هستند و علاوه بر اینکه سرگرمی آنهاست، زندگی‌شان هم از این طریق می‌ چرخد. اینکه اسب خرید و فروش کنند تا پولی نصیب‌ شان شود.