به گزارش پایگاه خبری نشان :

به نقل از بیلد، جیدون سانچو، ستاره انگلیسی تیم دورتموند اخیرا سفری به ابوظبی داشت و به رستوران "سالت بی" نیز رفت که قبلا چندین ستاره فوتبال جهان به آن‌جا رفته بودند و غذای ویژه استیک طلا را که ۲۶۸پوند (حدود ۴ میلیون تومان) بود سفارش داد و عکس‌ها و ویدئو‌های این حضور در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

kUm5v1Ru1Lfe

بیلد با انتقاد از این رفتار بازیکن آلمانی، آن را خودنمایی و نشان دادن ثروت و مال خود به جوان‌ها دانست و رفتار این بازیکن را زیر سوال برد.

ZRvJB1jzdfVj

قبلا نیز فرانک ریبری مورد این انتقادات گسترده قرار داشت. این بازیکن نیز به این رستوران رفته بود و همین غذا را سفارش داده بود که در نشریات نیز بازتاب داشته بود.

با این حال نزدیکان سانچو عقیده دارند رفتاری که رسانه‌های آلمانی قبلا با اوبامیانگ کردند را با دیگر بازیکنان نیز انجام دادند. آن‌ها عقیده دارند سانچو می‌تواند با پول خودش هر کاری کند.

اخیرا صحبت از رفتن سانچو از دورتاموند به خاطر آمدن ارلینگ هالند نیز مطرح شده است. ارلینگ هالند، مهاجم رد بول سالزبورگ اتریش بعد از درخشش در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه چند تیم بزرگ قرار گرفت و به دورتموند رفت. انتقالی که گفته می‌شود زمینه را برای رفتن سانچو از این تیم فراهم می‌کند.

از باشگاه بارسلونا، رئال مادرید، منچستر سیتی و منچستر یونایتد به عنوان مشتریان جیدون سانچو یاد می‌شود./ ایسنا