به گزارش پایگاه خبری نشان :

دروازه بان تراکتور، با اشاره به پیشنهاد تراکتور و جذب او به این تیم ابراز داشت: ۴ هفته مانده به پایان فصل گذشته، از تراکتور پیشنهاد داشتم، بسیار خوشحالم که این تیم را انتخاب کردم، زندگی برای من در تبریز خوشایند است چرا که آذربایجان مردم خوبی دارد و مهمان نواز هستند.

وی تصریح کرد: لیگ برتر فوتبال بالا و پایین دارد و باید صبر زیادی داشته باشیم و نباید با چند برد پشت سر هم مغرور شویم یا با چند باخت خودمان را ببازیم، باید تحمل هواداران و بازیکنان تیم باید بیشتر از این باشد.

رشید مظاهری با اشاره به دلیل عدم تکرار کلین شیت ها خاطرنشان کرد: بازی‌ها به گونه‌ای پیش می‌رود که وقتی به نیم فصل یا اواخر لیگ نزدیک می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و تیم‌ها از کمترین موقعیت خود استفاده می‌کنند اما این دلیل نمی‌شود که توجیه باشد و باید تلاش کنیم که کمتر گل بخوریم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در ادامه با اشاره به تفاوت سرمربی حال حاضر و قبلی تراکتور تصریح کرد: نمی‌خواهم درباره دنیزلی سرمربی قبلی صحبت کنم، اما ساکت الهامی از لحاظ فنی بسیار بالاست و اطلاعات او از فوتبال خوب است و نفر به نفر با بازیکنان صحبت کرده و کار می‌کند.

دروازه بان تراکتور با اشاره به مربی رومانیایی این تیم افزود: مربی دروازه بانان تراکتور، کارنامه مشخصی دارد و کارش خوب است، فکر می‌کنم جزو یکی دو مربی خارجی خوب گلرها در ایران است.

وی در ادامه با تکذیب شایعه قرارداد ۲۵ میلیاردی اش با تراکتور اظهار داشت: قرارداد یک مساله شخصی است، اما اگر آقای اولیایی یک مدرک بیاورد که این حرفش درست است کل قرارداد امسالم را به او می‌دهم، از این ناراحت شدم که وی با این همه تجربه بدون مدرک صحبت کرد.

مظاهری با اشاره به شرایطش در تیم ملی گفت: اگر دوست نداشتم شماره یک تیم ملی باشم الان در تیم تراکتور نبودم، ناراحت هستم از شرایط فعلی ام در تیم ملی، اما آرزوی آن را دارم که دروازه بان شماره یک تیم ملی باشم.

دروازه بان ملی پوش با اشاره به اینکه باید تمام تمرکزمان را روی این فصل بگذاریم، تاکید کرد: در مورد آینده نباید صحبت کنیم چون هیچکس از آینده خبر ندارد، من سه فصل قرارداد دارم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، تراکتور انتخاب اول من خواهد بود.

دروازه بان تراکتور با بیان اینکه زیاد به لقب فکر نمی‌کنم، گفت: شعار «سلام السون» هواداران در ورزشگاه را خیلی دوست دارم، البته همه شعارهای هواداران تراکتور زیباست.

وی با اشاره به اینکه تازه از شرایط بدنسازی راه شده‌ایم، به هواداران وعده داد در نیم فصل دوم، بازی‌هایی را از تراکتور می‌بینند که در کمتر تیمی در ایران دیده‌اند.

مظاهری با بیان اینکه امیدوارم با قهرمانی در پایان فصل، هدیه خوبی به هواداران بدهیم، افزود: خیلی خوشحال هستم که در بین این هواداران هستم، چرا که در هر شرایطی حمایت می‌کنند و شعار «عیبی یوخ» را فرهنگ سازی کردند.

سنگربان تیم ملی در پایان با اشاره به هک شدن صفحه شخصی اش در فضای مجازی گفت: اصلاً پیگیری نکردم که کار چه کسی بوده اما کار جالبی نبود و زیاد هم مهم نیست به آن فکر نمی‌کنم، در بازی‌های باقی مانده باید از حاشیه‌ها دور باشیم و بهانه دست کسی ندهیم./ مهر