به گزارش پایگاه خبری نشان :

حبیب فرعباسی گلر تیم نفت مسجدسلیمان در گفت وگو با خبرنگار ما درباره دیدار با استقلال گفت:

استقلال یکی از تیم‌های پرقدرت ایران و حتی آسیاست، دیدید که چگونه در آسیا برابر دو تیم کویتی و قطری بازی کرد و به پیروزی رسید. ما هم کار سختی داشتیم اما تنها و تنها به پیروزی در این دیدار فکر می‌کردیم و می‌خواستیم دومین پیروزی در ورزشگاه آزادی را جشن بگیریم.

حبیب فرعباسی درباره دو گل تیم استقلال در برابرشان گفت:گرفتن ضربات در محوطه شش قدم کار بسیار سختی است و بهتر است بگویم غیر ممکن است، شما باید در صدم ثانیه تصمیم بگیرید و عصب عضله شما فوق‌العاده هماهنگ باشد، خدارا شکر با تمریناتی که آقای اینانلو انجام داده در این فصل وضعیت خوبی دارم اما آن دو صحنه را فکر‌ می‌کنم غیرقابل مهار بود. حق ما به هیچ وجه باخت نبود و در این دیدار باید حداقل امتیاز را می‌گرفتیم که متاسفانه اینگونه نشد. جا دارد از آقای تارتار بابت حسن اعتماد تشکر ویژه داشتم باشم.

حبیب فرعباسی در انتها درباره بازی با سپاهان و انگیزه گرفتن سهمیه آسیایی نیز گفت:بازی سختی برابر سپاهان خواهیم داشت اما همه تیم‌ها در مسجد سلیمان زمین‌گیر شده اند و قطعا این وضعیت برای سپاهان هم اتفاق می‌افتد، به دنبال سه امتیاز خواهیم بود. برای کسب سهمیه آسیایی رقبای سرسختی داریم اما به هیچ وجه بی انگیزه نیستیم و امید زیادی داریم تا در دیدارهای پیش‌رو برنده باشیم و این مهم را به دست بیاوریم. جا دارد از مسئولان تشکر کنم که به فکر تیم هستند و تا حدود زیادی تیم را از نظر روحی و روانی در وضعیت عالی قرار داده اند./پارس فوتبال