به گزارش پایگاه خبری نشان :

دراگان اسکوچیچ تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را ترک کرد و راهی کشور آلمان شد. این مربی قرار است با خانواده‌اش دیدار کند و پس از ۴ روز استراحت به ایران برگشته و تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت را از سر بگیرد.

با این حال شنیده می‌شود ممکن است استراحت اسکوچیچ طولانی‌تر شده و یک هفته طول بکشد. به نظر می‌رسد وی قبل از ترک تهران از مسئولان باشگاه خواست در این فاصله پول او را پرداخت کنند. حتی سرمربی تیم صنعت نفت مسئولان باشگاه را تحت فشار قرار داده و مدعی شده اگر به تعهداتشان عمل نکنند شاید به تمرینات این تیم برنگردد.

این در حالی است که باشگاه صنعت نفت تا الان هیچ پرداختی به اعضای تیم نداشته است. ابتدا قرار بود بعد از بازی با تیم پرسپولیس به بازیکنان صنعت نفت پول بدهند، اما این اتفاق رخ نداد و منجر به اعتراض و تعطیلی یک روزه تمرینات تیم صنعت نفت شد. البته شنیده می‌شود مسئولان باشگاه در تلاش هستند بدهی‌ها را پرداخت کنند و در نظر دارند ظرف ۱۰ روزه آینده حداقل ۱۰ درصد به اعضای تیمشان پول بدهند.

جالب است که منطقه آزاد اروند به عنوان حامی و اسپانسر مالی این باشگاه هر ساله کمک‌هایی می‌کرد اما به دلیل برخی مشکلات اداری تا دو ماه آینده بودجه‌ای برای پرداخت به باشگاه صنعت نفت ندارند. به این ترتیب صنعت نفتی‌ها اگر پول می‌خواهند باید تا یکی، دو ماه دیگر صبر کنند.

منبع: میزان