به گزارش پایگاه خبری نشان :

سعید معروف پس از پیروزی 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا درمورد این مسابقه اظهار داشت: هر دو تیم خیلی خوب یکدیگر را می‌شناختند، چراکه در ماه‌های اخیر 3-4 بار با هم بازی کرده بودند. فکر می‌کنم امروز ما عالی بودیم و دریافت کننده‌های ما خیلی خوب ظاهر شدند. این به ما کمک کرد تا سه ست را به سود خود رقم بزنیم و در نهایت پیروز شویم.

اخبار ورزشی - وی درمورد بازی فردای ایران مقابل برزیل، خاطرنشان کرد: به عقیده من در دو بازی گذشته شرایط خوبی داشتیم. ما مسابقات را بد شروع کردیم، اما حالا شرایط تغییر کرده و بهتر شده‌ایم. ما باید مقابل برزیل، بهترین تیم جهان بازی کنیم. توجهی به نتیجه نداریم و فقط برای لذت بردن از والیبال به مصاف برزیل می‌رویم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درمورد غیبتش در دو بازی گذشته ایران، گفت: ما بازیکنان خوبی در ترکیب خود داریم. در هر پست بازیکنان جوانی داریم و استراتژی ما استفاده از آنها بود. ما نمی‌دانیم که فردا و بازی‌های بعدی چه نفراتی بازی خواهند کرد، اما فکر می‌کنم پاسور دوم ما ( جواد کریمی ) خیلی خوب بازی می‌کند. او تمرکز کافی در بازی دارد. او دو بازی در ترکیب قرار گرفته و در هر دو بازی ایران برنده شده است. من نمی‌دانم، اما فکر می‌کنم با همین سیستم ادامه دهیم.

منبع: فارس