به گزارش پایگاه خبری نشان :

گابریل کالدرون نیمی از بازی های خود با پرسپولیس را باخته و در نیمی دیگر برنده شده است. او مقابل سپاهان، تراکتور و شهرخودرو باخت تا پرسپولیس در میانه های جدول قرار گیرد اما با این حال هنوز هفته های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و او نیز شانس برگرداندن پرسپولیس به جمع مدعیان را دارد. با این حال خیلی زود شایعاتی درباره کنار گذاشتن این مربی مطرح شده است.

آخرین مربی خارجی پرسپولیس که توسط مدیریت اخراج شد، مانوئل ژوزه بود. مربی پرتغالی که 5 ماه سرمربی سرخپوشان پایتخت بود و در این مدت 17 بار روی نیمکت این تیم نشست و تنها 5 پیروزی به دست آورد. تعداد شکست هایش عدد 6 را نشان می‌داد و همین موضوع باعث شد تا نزدیک ترین آلترناتیوش یعنی یحیی گل محمدی به جای او منصوب شود.

در آن دوران محمد رویانیان تیمی پرستاره اما نامتوازن را برای قرمزها آماده کرده بود؛ تیمی که مدافعان خوبی داشت، از خط حمله سرشناسی بهره می‌برد اما در خط میانی نفرات خیلی خوبی را در اختیار نداشت. اما فارغ از این مسائل فنی، اخراج ژوزه به شکلی انجام شد که 4 مدیرعامل بعدی پرسپولیس نیز درگیر مشکلات آن بودند و در نهایت هم مبلغی گزاف به این مربی کهنه کار پرداخت شد.

حالا انصاری فرد که در مراسم تشییع جعفر کاشانی با رویانیان دیدار کرد، قصد ندارد راه او را برود. او می‌خواهد از کالدرون حمایت کند و البته باید دید آیا در عمل می تواند تا پایان فصل به پای مربی اش بنشیند یا خیر.

منبع: ورزش سه