به گزارش پایگاه خبری نشان :

فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی امید ایران که روزهای پرتنشی را در اردوی امیدها تجربه کرده بود، سرانجام از سمت خود استعفا کرد تا ماجدی دستیار سابق مجیدی در جمع امیدها بخشی از چرایی دلیل استعفای مجیدی را فاش کند.

ماجدی در این باره اظهار داشت: در دیدار با ازبکستان و در حالی که مجیدی در حال هدایت تیم از کنار زمین بود، استیلی بدون هماهنگی با او به خدابنده اعلام کرد که برود گرم کند. بلند شدن خدابنده از نیمکت باعث شد مجیدی متوجه این موضوع شود و از استیلی توضیح بخواهد. این مداخله، آن هم در حین انجام بازی باعث شد مشکلات این دو آغاز شود و در جلسات فرهاد مجیدی با کمیته فنی، این اختلافات افزایش پیدا کرد.مشکلات مجیدی با استیلی و بعضی دیگر از اعضای کمیته فنی بالا گرفت و به جایی ختم شد که مجیدی برای دفاع از اعتبار و کارش از تیم ملی امید خداحافظی کند.

همان‌طور که فرهاد مجیدی گفت، بعضی از بازیکنان بودند که او درخواست داشت تا در اردوی ازبکستان باشند اما کمیته فنی این اجازه را به او نداد. همان بازیکنان دوباره به اردوی تیم ملی امید دعوت شده‌اند.مجیدی اصلا امید نمازی را نمی‌شناخت که بخواهد او را پیشنهاد کند. من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که نمازی به طور ناگهانی مربی تیم ملی امید و دستیار فرهاد شد!

منبع: ورزش 11