به گزارش پایگاه خبری نشان :

محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که برای تماشای شهرآورد امیدها بر سر این بازی حاضر شده بود، گفت:      قبل از شهرآورد به تمرینات رفتم و به بازیکنان دلگرمی دادم. می‌دانیم مربیان و بازیکنان پایه یازده ماه است دریافتی نداشته و باید حقوق آنها را داد. بنده هم قول دادم این اتفاق رخ دهد. امروز هم بعد از بهشت زهرا به محل شهرآورد امیدها آمدیم تا دلگرمی و نقطه امیدی برای بازیکنان باشد. برای آکادمی برنامه‌هایی داریم و برنامه ریزی ها در حال انجام است.  محمدحسن انصاری‌فرد ادامه داد:     

تصمیم به تغییرات در کادر فنی امید گرفته شد و منصور هاشمی سرمربی فصل گذشته تیم جوانان که این فصل دستیار آقای حلالی بود، با نظر مسئولان آکادمی و ما جایگزین سرمربی قبلی (اسماعیل حلالی) شد. امیدواریم تیم امید بتواند نتایج بهتری بگیرد و در جدول جایگاه بهتری داشته باشد. این تیم باید در نیم فصل تقویت شود.  مدیرعامل پرسپولیس در مورد باخت این تیم به شهر خودرو در هفته ششم لیگ برتر افزود:      پرسپولیس در مشهد خوب بازی کرد اما دقیقه ۹۳ غافلگیر شد. آقای کالدرون نیاز به زمان دارد و باید به مربی فرصت داد تا بتواند برنامه های خود را پیاده کند. البته تیم مشکل گلزنی دارد و این هم با تلاش و برنامه ریزی حل می شود. علیپور دیروز خوب بازی کرد و تلاش زیادی داشت. او سرمایه پرسپولیس است و باید حمایت شود. علیپور نیاز به یک گل دارد تا با فشار روحی کمتری به میدان برود. پای او به گل باز شود، عملکرد بهتری هم خواهد داشت.  محمدحسن انصاری‌فرد در مورد جذب بازیکن جدید ادامه داد:     

چون لیست بزرگسالان پر است، امکان جذب بازیکن وجود ندارد. فسخ قرارداد با بازیکن هم منجر به خالی شدن لیست نمی شود اما تلاش خواهیم کرد نیم فصل و طبق نظر سرمربی، تیم را در بخش حمله تقویت کنیم.  محمدحسن انصاری‌فرد در خصوص جدایی احتمالی جونیور از پرسپولیس گفت:      بحثی درباره فسخ قرارداد مطرح نبوده. او قرارداد دارد و سرمربی است که درباره هر بازیکنی تصمیم می‌گیرد و باشگاه هم درباره بازیکنان طبق نظر مربی عمل می کند.  مدیرعامل پرسپولیس در خصوص توافق با برانکو برای پرداخت مطالباتش هم تصریح کرد:      برای توافق با آقای برانکو بر سر مطالبات و دستیارانش صحبت هایی با وکیلش داشته ایم و این مباحث ادامه دارد.

منبع: پارس فوتبال