به گزارش پایگاه خبری نشان :

اصغر شرفی، سرمربی سال‌های دور استقلال و پیشکسوت فوتبال ایران درباره وضعیت آبی‌های پایتخت در لیگ نوزدهم اظهار کرد: فشار هواداران در استقلال و پرسپولیس باعث می‌شود به بازیکنان اعتبار زیادی داده شود. فکر می‌کنم ۵۰ درصد تیم استقلال به درد دسته یک هم نمی‌خورند. اگر این استقلال می‌خواهد تیمی باشد که ۱۰۰ هزار نفر تشویقش کند و در آسیا موفق باشد، با این بازیکنان نمی‌تواند به این هدف برسد. هر بازیکنی یک شناسنامه دارد. برای مثال، شناسنامه یک دروازه‌بان این است که توپ‌های تک به تک را بگیرد و توپ‌های سخت را مهار کند یا شناسنامه مهاجم این است که بتواند گل بزند، پاس گل بدهد و موقعیت برای هم‌تیمی‌هایش ایجاد کند. کدام یک از مهاجمان استقلال توانستند چنین کاری بکنند؟

او افزود: به نظر من پست تبریزی اشتباه است. او باید در پست دفاع بازی کند و توپ بگیرد و با بازیکنان درگیر شود. به نظرم باید روی ساق بازیکنان استقلال بنویسند که "شکستنی، نزدیک نشوید!" این بازیکنان استقلال را چه کسی آورده است؟ آیا خطیر می‌داند که فوتبال چیست؟ آدم از این وضعیت زجر می‌کشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه گفت: خواهش می‌کنم بازیکنان استقلال وقتی شب با خودشان تنها شدند، فکر کنند که چه شناسنامه‌ای در استقلال از خود به جا گذاشتند. آنها یک برد جلوی گل‌گهر به دست آوردند که هر لحظه ممکن بود بازی مساوی شود. اسم این‌ها را برد نمی‌توان گذاشت. استقلال اگر مدعی است باید در این بازی‌ها بتواند چهار، پنج گل بزند. همان طور که گفتم، باید روی پای بازیکنان استقلال بنویسند که "شکستنی." با وضعیتی که بازیکنان استقلال دارند، فکر می‌کنم که من باید بیایم برای استقلال گل بزنم.

 

منبع: ايسنا