به گزارش پایگاه خبری نشان :

بهروز رهبری‌فرد درباره وضعیت حضور بازیکنان و مربیان بی‌کیفیت خارجی در فوتبال ایران اظهار داشت: باور کنید از جونیور بهتر در همین زمین‌های خاکی ایران بازیکن زیاد است. من نمی‌دانم این بازیکنان و مربیان بنجل خارجی چطور به ایران می‌آیند. البته یکسری چیز‌ها واقعا تابلو است! مگر می‌شود یکی بازیکن برزیلی باشد و در طول بازی یک بار هم توپ به پایش نخورد.

وی ادامه داد: ما بازیکن و مربی خارجی می‌آوریم که نتیجه بازی‌ها را عوض کند اما چه کسانی از آمدن این خارجی‌های بنجل سود می‌برند؟ واقعا برایم جای سوال دارد، برای جذب بازیکن هیچ فیلتری وجود ندارد! الکی یک بازیکن را به ایران می‌آورند و می‌گویند برزیلی است و ۶ سال پیش دو گل هم زده بود!

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که چه کسی مقصر حضور بازیکنان و مربیان خارجی بی‌کیفیت در ایران است گفت: صددرصد مدیران عامل مقصر هستند، چون آنها با دلال‌ها حرف می‌زنند. اینطور نمی‌شود که یک مربی مستقیم با بازیکن حرف بزند و به مدیر بگوید با فلانی قرارداد ببند؛ اگر این وضعیت باشد باید به حال آن مدیر گریه کرد که تصمیم‌گیرنده نیست. به نظر من حتی دلال‌ها مقصر نیستند، چون شغل آنها این است بازیکن و مربی بیاورند، پس این وسط خوب و بد حضور بازیکن و مربی خارجی در ایران با مدیران عامل است.

رهبری‌فرد تاکید کرد: الان چرا انصاری‌فرد یقه مسببان حضور جونیور در پرسپولیس را نمی‌گیرد؟ درست است آن موقع انصاری‌فرد مدیر نبود الان که مدیر پرسپولیس است! همانطور که گفتم مدیرعامل و هیئت مدیره مسئول مستقیم بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال ایران هستند.

وی ادامه داد: اگر بازیکن یا مربی خارجی خوب به ایران می‌آید نشان دهنده این است که یک مدیر عملکرد خوبی داشته و اگر بازیکن و مربی خارجی بد هم درمی‌آید باز هم مدیرعامل مقصر است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط فنی این تیم گفت: وضعیت فنی که افتضاح است. وقتی ما ادعا داریم مربی بهتر از برانکو آوردیم باید از همان اول این مربی خوب باشد. پرسپولیس در این ۶ هفته بسیار بد بوده و اگر هم بازی‌هایی را برده، بیشتر روی شانس و خلاقیت فردی بوده. کالدرون هنوز ترکیب تیمش را نشناخته و نمی‌داند چه کار می‌کند! متوجه نمی‌شوم که با این تغییرات کالدرون دنبال چه چیزی است.

رهبری‌فرد خاطرنشان کرد: کالدرون شش هفته زمان داشته و نیازی به زمان ندارد. مشکل پرسپولیس، بازیکن نیست بلکه مشکل فنی است. وقتی در یک بازی روی دروازه حریف فشار نمی‌آوریم یعنی مشکل فنی وجود دارد.

وی درباره ناراحتی هواداران این تیم از حسین ماهینی دارند و او را مقصر شکست مقابل شهرخودرو می‌دانند گفت: نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را می‌زنند. نباید به این صورت دنبال مقصر باشیم، مگر ماهینی کم برای پرسپولیس زحمت کشیده است؟ پرسپولیس هیچ برنامه‌ای ندارد و این موضوع ربطی به ماهینی ندارد. خوب نیست که کاسه و کوزه‌ها را سر یک نفر بشکنیم.

 

منبع: میزان