پایگاه خبری خانه فوتبال:

بعید است آن دو ساختمان فرمانیه به پرسپولیس برسد !

مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس می گوید 7 میلیاردی که از شرکت کارگزار پرسپولیس دریافت شده، ظرف امروز و فردا در حساب بازیکنان خواهد نشست.
به گزارش "ورزش سه"، رضا یلوع معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس مقابل درب ورودی باشگاه در پاسخ به سوال خبرنگاران که از او در رابطه با قرارداد کارگزار  پرداخت 7 میلیارد به پرسپولیس پرسیدند، گفت: هفته گذشته با توجه به الحاقیه باید روز گذشته به ما 7 میلیون پرداخت می کردند که پرداخت شد و در خردادماه هم باید طبق جدول پرداختی های بعدی انجام شود. این پول پرداخت شده و باید از خزانه دریافت شود. این پول ظرف امروز و فردا در حساب بازیکنان خواهد نشست.
او در رابطه با اینکه 110 میلیارد به عنوان کف پرداخت شرکت آتیه داده پرداز در قرارداد نیامده است، عنوان کرد: این را نمی دانم چرا اینقدر نشر پیدا کرده است. این کف در قرارداد آمده و امضا شده و هیچ مشکلی ندارد.
از یلوه در مورد خصوصی سازی و افزایش دارایی های باشگاه پرسپولیس پرسیدند که او اینطور پاسخ داد: آقای دکتر رسول پناه در حال پیگیری هستند. ما از قبل با وزارت ورزش هم روی ایستگاه مترو در ورزشگاه تختی تهاتر کردیم. قرار است ورزشگاه کاظمی به پرسپولیس برسد و در میان دارایی ها حساب شود. آن دو ساختمانی (دو ساختمان در فرمانیه که طبق ادعای نمایندگان مجلس متعلق به باشگاه پرسپولیس است) که می گفتند ولی کارهای حقوقی زیادی دارد. بعید می دانم که انجام بشود. باز در حال پیگیری است.
از یلوه پرسیده شد که آیا ارائه کردن 5 درصد سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس به بازار بورس می تواند ضامن موفقیت این طرح باشد که او گفت: در مورد بورس کارها توسط خود سازمان خصوصی سازی انجام می شود. ابتدا باید کشف قیمت شود و حالا مرحله به مرحله سهام بیشتری واگذار می شود. حالا 5 درصد و 10 درصد اولیه برای کشف قیمت است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: