به گزارش پایگاه خبری نشان :

حسین اوجاقی در خصوص شرایط تیم ملی ووشو پیش از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار داشت: از ترکیب ۵ نفره ما دو نفر تغییر کرده و در مجموع تیم جوانی در اختیار داریم، اما شرایط بچه‌ها ایده‌آل است و می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. انرژی و عطش سانداکاران می‌تواند نکته مثبت تیم ما در میدان جهانی باشد.

وی افزود: قرعه‌کشی این مسابقات روز شنبه ۲۷ مهرماه در شانگ‌های چین برگزار و مسابقات از روز یکشنبه به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد. برای ما تفاوتی ندارد با چه قرعه‌ای مواجه شویم، چون کسی که به قهرمانی فکر می‌کند باید هر حریفی را شکست دهد و دیگران باید از مواجه شدن با ما هراس داشته باشند.

سرمربی تیم ملی ووشو تصریح کرد: وقتی مسابقات در چین برگزار می‌شود یعنی آنها برای تمام مدال‌ها برنامه‌ریزی کرده و از تمام عوامل برای موفقیت خود استفاده می‌کنند. باید از اعتبار ووشوی ایران دفاع کنیم و تلاش ما این است عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

اوجاقی در پایان خاطرنشان کرد: چین مالک ووشو است و یک دوره قهرمانی را به ما باخته و برای پس گرفتن آن هرکاری لازم است، انجام می‌دهد. همان روزی که چین میزبان این رقابت‌ها شد یعنی برایش مهم بود که قهرمان شود، اما ما هم می‌دانیم با چه شرایطی مواجه بوده و خودمان را آماده مسابقات جهانی کرده‌ایم.

منبع: میزان