به گزارش پایگاه خبری نشان :

این روزها کارلوس کی‌روش ، سرمربی سابق ایران و کنونی کلمبیا درباره دعوت نکردن خامس، ستاره رئال به بازی‌های دوستانه اخیر کلمبیا مقابل شیلی و الجزایر مورد انتقاد قرار گرفته است.

سرمربی پرتغالی هفته گذشته در پاسخ به سوال خبرنگاران که  با  درخواست خامس برای استراحت کردن موافقت کرده ، گفت:خامس به هیچ عنوان از من چنین درخواستی نکرده است. این خبر دروغ است. من با میل و تشخیص خودم خامس را دعوت نکردم.

اما 2 روز پیش رامون جسرون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا این حرف‌های او را تکذیب کرد و اعلام کرد: کی روش با خامس ارتباط خوبی دارد و دائما با او در تماس است. خامس برای نیامدن در این دو دیدار با کی روش به توافق رسیده بود. او به دنبال استراحت و آماده شدن بیشتر در ترکیب رئال بود به همین خاطر کی روش به او اجازه استراحت داد و او را دعوت نکرد.

به نظر می‌رسد این پرونده جنجالی، پایانی ندارد. چون امروز فدراسیون فوتبال کلمبیا با انتشار بیانیه‌ای تلاش کرد که بگوید جسرون با کی روش اختلافی ندارد و دعوت نشدن خامس اصلا با توافق صورت نگرفته بلکه تصمیم کادر فنی تیم ملی بوده است.

در این بیانیه آمده است: هیچ توافق شخصی در تیم ملی کلمبیا رخ نداده است. تکذیب حرف‌های کی روش از سوی جسرون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا اشتباه است و این معنا را ندارد. این اطلاعات غلط است و افرادی با این اقدامات به دنبال ایجاد تفرقه و شکاف در تیم ملی کلمبیا هستند.

کی‌روش بعد از 7 سال مربیگری در تیم ملی ایران، سال گذشته راهی کلمبیا شد و هدایت این تیم آمریکای جنوبی را به دست گرفت. مرد پرتغالی در ابتدای حضور در این تیم در مسابقات کوپا آمریکا 2019 نتوانست نتایج مطلوب را بگیرد و در یک چهارم نهایی به دست شیلی حذف شد.

منبع: فارس